• حالا در اواخر سال 97 اما قصه به شکل دیگری است و بسیاری از مردم برای داشتن بعضی از این چینی‌ها رو به خرید اقساطی و چکی می‌آورند. کراس اور ها بدلیل ارتفاع بیشتر معمولا از هندلینگ ضعیف تر برخودار هستند اما این مشکل در ام وی ام X22 دو چندان است. در مقاله مزایای ام وی ام X22 هم ذکر کرده بودیم که در بین رقبای خود، این خودرو جز و بلند قامتان محسوب می گردد اما همین موضوع پاشنه آشیل X22 گردید و بسیاری از مالکان و همچنین من نگارنده از هندلینگ این خودرو در سر پیچ های کاملا ناراضی هستیم.

    • برلیانس H230 نیروی خود را از یک پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر می‌گیرد که قادر است قدرتی معادل ۱۰۳ اسب بخار و گشتاوری برابر با ۱۳۸ نیوتن‌متر تولید کند.
    • در مجموعه خودرو ام وی ام 315 ظاهر ساده‌ای دارد که البته با اندکی تغییرات وضعیت آن بهتر از قبل شده است.
    • ام وی ام X22 که ارزان ترین کراس اوورهای مدیران خودرو محسوب می‌شود در سال 95 وارد بازار ایران شد.
    • همچنین عملکرد ضعیف کرمان خودرو نیز در سال های اخیر مزید بر علت شده، به هر حال این خودرو از ماتیز ارزان تر، و لی قدرت و امکانات آن نسبت به ماتیز بیشتر است.
    • نویدی که می توان به افراد علاقه مند به مانور دادن داد این است که MVM ترمز دستی بسیار خوبی داشته و حتی می توان با ترمز دستی این خودرو را پارک کرد.

    با وجودی که این خودرو یک نسخه بروزرسانی شده است و پسوند پلاس را یدک می‌کشد، بسیاری از کاستی‌های نسخه اصلی در آن مورد بازبینی و بروزرسانی قرار نگرفته‌اند. یکی از معایب mvm 315 که بدون تغییر به نسخه پلاس انتقال یافته، ترمزهای کاسه‌ای عقب هستند که برای خودرویی در این رده قیمتی و با پسوند پلاس عجیب به نظر می‌رسند. با توجه به قیمت ام وی ام 315، کیفیت پایین متریال به خصوص در کابین به عنوان یکی از معایب بزرگ این خودرو محسوب می‌شود. حتی این خودرو در تست‌های سازمان بازرسی کیفیت ایران نیز فقط امتیاز 2 ستاره را کسب کرده است. همچنین قیمت خودروهای چینی نو و دست‌دوم با هم بسیار متفاوت است و مالکان آن‌ها برای فروش این خودرو با مشکل مواجه می‌شوند. از سایر معایب این خودرو می‌توان شتاب‌گیری و کشش ضعیف، غربیلک فرمان قدیمی و سیستم تهویه دستی اشاره کرد.

    ام وی ام 315 هاچ بک جدید

    اگر مواردی که در این مقاله تحت عنوان معایب ام وی ام 315 مطرح شد جزو خط قرمزهای شما است توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان سمت خرید این خودرو نروید. ابعاد ام وی ام 315 برابر 4188 میلی‌متر طول، 1686 میلی‌متر عرض و 1480 میلی‌متر ارتفاع می‌باشد. وزن خالص این خودرو 1210 کیلوگرم بوده و میزان مصرف ام وی ام 315 در هر سیکل ترکیبی 6.5 لیتر به ازای صد کیلومتر است. قسمت و تقدیر به‌گونه‌ای بود که جنرال موتورز آمریکا دوو را خرید و به دلیل روابط دوستانه و بسیار خوب ایران و آمریکا! اول میخواستم ۳۱۵ بخرم.طبق معمول دور اطرافیان نخر این خودروی خوبی نیس مشکل داره مواجه شدم.

    طراحی داخلی MVM X22

    MVM۱۱۰ دارای یک موتور سه سیلندر به حجم ۸۱۲ سی سی است که ۵۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. یک گیربکس پنج سرعته دستی بر روی آن قرار دارد که عملکرد مناسبی ندارد همچنین به صورت آپشن یک گیربکس اتوماتیک نیز قابل نصب است و ترمز ABS هم بدین صورت قابل سفارش است. اما چهار تا شیشه مجله خبری خودرو ام وی ام این خودرو به همراه آینه های جانبی برقی بوده و دارای سیستم ضد سرقت نیز هست. ترمزهای آن در قسمت جلو دیسکی و در قسمت عقب کاسه ای است که عملکرد چندان مناسبی ندارد. مخزن باک بنزین این خودرو ۳۵ لیتر حجم دارد و از مصرف سوختی در حدود ۶ لیتر به صورت ترکیبی بهره می برد.

    دستورالعمل جدید قیمت خودرو توسط شورای رقابت اعلام شد+متن کامل

    اما در خصوص طراحی داخلی خودرو نیز باید گفت که چری تیگو ۳ همانند بسیاری از محصولات چینی دیگر امکانات متناسبی را عرضه می‌کند. اما همچنان این خودرو نیز از کیفیت مواد به کار رفته در ساخت قطعات داخل کابین رنج می‌برد. ایراد دیگری که به خودرو ام وی ام ۳۱۵ وارد است کیفیت ساخت پایین آن است. البته این موضوع مختص خودرو ام وی ام نیست و تقریبا اغلب خودروهای چینی که در ایران مونتاژ می‌شوند، علی رغم داشتن ظاهری زیبا و امکانات، تجهیزات و آپشن های خوب، معمولاً از نظر کیفی چندان مناسب نیستند.

    http://architecture-competitions.ir

  • نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز علامت گذاری شده اند *دیدگاه *نام * ایمیل * ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می نویسم.
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • 2025 Defender Octa hardcore off-roader debuts July 3

    ·

    2025 Defender Octa hardcore off-roader debuts July 3

    JLR is no stranger to SUVs with beefy engines, and its next will be a hardcore Defender that will introduce the new Octa designation. Prototypes have been testing for more than a year and this week JLR confirmed the debut for July 3.

    The Defender Octa arrives as a 2025 model and getting your hands on one won’t be an easy task, at least in the first year. Similar to the launch last year of the Range Rover Sport SV, production of the Defender Octa will be limited for the first year and buyers will be selected. Anyone interested will need to register and presumably attend a special preview event. JLR will host seven of them around the world, including here in the U.S.

    JLR is short on specifications for the Defender Octa but said the vehicle will come with a twin-turbocharged V-8 with a mild-hybrid system, as well as the automaker’s new 6D Dynamics suspension. Both features are found in the related Range Rover Sport SV, which generates 626 hp from a BMW-sourced twin-turbocharged 4.4-liter V-8.

    The 6D Dynamics suspension is a combination of hydraulic interlinked dampers, height-adjustable air springs, and pitch control, which according to JLR can keep the vehicle’s body at an almost level stance during hard cornering, or when traversing rough terrain at speed. That’s impressive considering the system also eliminates the need for conventional anti-roll bars.

    Teaser for Defender Octa debuting in 2024

    Teaser for Defender Octa debuting in 2024

    Prototypes were also seen wearing Brembo brakes, a titanium exhaust system, and 20-inch wheels with BFGoodrich all-terrain tires. All the prototypes thus far have been based on the Defender 110 body style.

    The testing, which is ongoing, has spanned a wide variety of conditions including racetracks, rally stages, rock crawls, and extreme weather. Some of that testing has taken place on Germany’s Nürburgring racetrack and on the rocky trails of Moab, Utah.

    In case you’re wondering about the Octa name, it likely refers to certain diamond shapes in geometry known as octahedrons. It’s likely JLR wants to convey that the Defender Octa embodies resilience akin to a diamond, the toughest naturally occurring substance on Earth. A diamond shape will feature as a logo on the Defender Octa, as seen in the teaser photo above.

  • بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X22 پرو دستی به 970 میلیون تومان رسیده است. به گزارش سایت طلا، بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، – بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X22 پرو دستی به 970 میلیون تومان رسیده است.
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • مدیران خودرو در روز چهارشنبه، 29 فروردین ماه 1403، شرایط فروش آریزو 6 جی تی جدیدترین محصول خود را اعلام کرد. این خودرو درحال حاضر گران ترین، – ،این خودرو درحال حاضر گران ترین، لوکس ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به حساب می آید. مشتریان علاقه مند به آریزو 6 جی …
    منبع خبر: اندیشه معاصر
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • 16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    فولکس واگن گلف R باید یک ماشین جدید می بود که من با سرگیجه منتظر دومین باری بودم که برای آزمایش در دسترس بود. هم آن و هم GTI مدت‌هاست که در لیست کوتاه ماشین‌هایی هستند که من واقعاً می‌خرم، حتی با قیمتی که مشکلی ندارد. من اینجا تنها نیستم «شما باید یک GTI بخرید» اساساً در طول بخش «پول خود را خرج کن» پادکست Autoblog یک شوخی بود. اما پس از آن اتفاقی با آخرین نسل گلف R و GTI افتاد: فضای داخلی خشمگین شد.

    در حالی که بیشتر مواردی که به درستی شایسته طرح داخلی/کنترل/مفهوم داخلی جدید فولکس واگن بود، به ID.4 بود که اولین بار آن را دریافت کرد، GTI و Golf R همان رابط صفحه لمسی پیچیده و کنترل‌های کشویی بدون روشنایی را داشتند که جایگزین صفحه‌نمایش‌های کاملاً قابل استفاده نسل قبل شدند. و دکمه ها درست است، هنوز سوئیچ های شیشه عقب روی درب راننده وجود دارد، و نشانه های دستگیره آینه در نور خورشید ناپدید نمی شوند، بنابراین، کاملاً بهتر است. این فضای داخلی آنقدر مرا در ID.4 آزار می‌داد که علاقه‌ای به رانندگی با گلف R و GTI نداشتم، زیرا، رک و پوست کنده، من را عصبانی می‌کرد. و بعد غمگین

    اما زمانی که فولکس واگن اعلام کرد دیگر GTI و گلف R را با گیربکس دستی در سال 2025 عرضه نمی کند، همه چیز غم انگیزتر شد. خوب، اکنون آنها فقط سعی دارند من را عصبانی کنند. خوب، پس اگر قرار است این آخرین هور باشد، بهتر است قبل از اینکه خیلی دیر شود، یک آزمایش نهایی را انجام دهم.

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    اینم افکار من…

    1. صفحه نمایش لمسی هنوز خراب است

    ممکن است از عقب ماندگی نسخه های قبلی رنج نبرد، اما همچنان بد است. در اینجا سه ​​گوشت گاو اصلی من هستند… فرآیند صندلی گرم شونده چند منوی با دکمه های خیلی کوچک. هیچ نماد میانبر منو به طور دائمی متصل نیست. رادیویی که لیست علاقه مندی ها و اطلاعات آهنگ شما را همزمان نشان نمی دهد.

    من گوشت گاوهای دیگری دارم و در ابتدا 500 کلمه را به آنها اختصاص دادم، اما شما نمی خواهید آن را بخوانید. پس ادامه …

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی 16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    2. گفته شد، لغزنده های لمسی نیز هنوز بد هستند

    فقط این نیست که آنها روشن نیستند، به خصوص که فولکس‌واگن برای سال 2025 روشنایی اضافه می‌کند، درست مانند ID.4 2024. به دلیل تابش خیره کننده تریم مشکی پیانو، هنوز نمی توانید آنها را اغلب در طول روز ببینید. همچنین بازخورد لمسی وجود نخواهد داشت. و همچنین ممکن است هنگام استفاده از صفحه نمایش لمسی، هنگام استفاده از صفحه لمسی، به طور تصادفی یکی از آنها را فشار دهید، در حالی که دست خود را روی تاقچه ای که در آن قرار دارد قرار می دهید. دیگر شرکت های خودروسازی به معنای واقعی کلمه یک طاقچه را در همان مکان برای همین منظور قرار دادند. آنها فقط به اندازه کافی باهوش هستند که کنترل های حساس به لمس را روی آن قرار ندهند.

    3. و بله، دکمه های لمسی روی فرمان نیز هنوز بد هستند

    کنترل صدا فقط افتضاح است. لغزنده روی فرمان حتی بدتر است و فشار دادن آن بسیار مبهم است. خوشبختانه، این مزخرفات با دکمه‌های واقعی جایگزین می‌شوند، دقیقاً مانند Atlas 2024.

    4. ابزارهای دیجیتال سه گزینه نمایش بی فایده دارند

    برای واضح بودن، من مخالف گزینه های view/layout برای ابزارهای دیجیتال نیستم. هر چه بیشتر بهتر. من حتی با این گزینه‌های نمای/طرح‌بندی خاص مخالف نیستم. فقط سه تا از آنها یک عنصر کلیدی را از دست داده اند: سرعت سنج! واضح است که اینها با در نظر گرفتن گیربکس دستی طراحی نشده اند. که من حدس می زنم دیگر مشکلی نخواهد داشت. یکی با جلو و مرکز تاچ بزرگ و همچنین طرح گیج R خاص وجود دارد. با این حال، این اطلاعات رادیویی را دقیقاً مانند نوار نوار نشان می دهد و سرعت شما مانند فونت 14 نقطه ای در گوشه پایین سمت راست است. من مطمئن نیستم که آنطور که طراحش در نظر داشت عملکرد محور باشد.

    5. درست است، پس این به شدت منفی است…

    … و من در واقع از زمانم با Golf R لذت بردم. در نهایت با صفحه نمایش لمسی صلح کردم و فکر نمی‌کنم که برای من مشکلی ایجاد کند. دلیلش این است که هنوز چیزهای زیادی در مورد این ماشین وجود دارد.

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    6. تعلیق قابل تنظیم 15 تنظیمات دارد!

    در خودروهایی که سیستم تعلیق قابل تنظیم و حالت رانندگی سفارشی/انفرادی را ارائه می‌دهند، معمول است که همه چیز را به‌جز سیستم تعلیق، که به Comfort یا شاید معمولی می‌رود، اسپرت کنید. این به دو دلیل ممکن است. اولاً، تنظیمات Normal یا Comfort ماشین برای فرمان، دریچه گاز و گیربکس بی‌حس است و من نمی‌خواهم با آن کنار بیایم، اما همچنین نمی‌خواهم در حین رانندگی در شهر سواری اسپرت محکمی داشته باشم. دوم، تنظیمات سیستم تعلیق اسپورت برای جاده های کوهستانی با روسازی ناقص بسیار محکم است، جایی که دست اندازهای گوشه وسط می تواند شاسی را ناراحت کند. انطباق بیشتر با تعلیق در این سناریو خوب است.

    گلف R دارای تنظیمات سفارشی برای همراهی با Comfort، Sport، Race، Drift و Nurburgring است. فقط این دو مورد آخر را کنار بگذاریم. جالب اینجاست که این خودرو در واقع از اسپرت استفاده می کند که قابل ستایش و متفاوت از معمول است. برای واضح بودن، من با این و به طور کلی تنظیمات Sport کاملاً موافقم. قطعا شیب نیست. ولی! به تمام تنظیمات DCC، با نام DCC یا دمپرهای قابل تنظیم نگاهی بیندازید. نه تنها می توانم سیستم تعلیق Comfort را با هر چیز دیگری که در Sport وجود دارد انتخاب کنم، می توانم سه کلیک زیر Comfort بروم!

    من دقیقاً این کار را در طی یک رانندگی سه ساعته به سمت سن دیگو (و برگشت) انجام دادم، و کاملاً از این ترکیب منحصربه‌فرد از واکنش تیز دریچه گاز، فرمان نقطه‌ای و سواری که به طرز ماهرانه‌ای روی دست‌اندازهای بزرگ‌تر می‌چرخید، لذت بردم. خارق العاده! بعلاوه، از آنجایی که خودرو دارای دفترچه راهنما است، لازم نیست نگران تنظیمات Sport Drivetrain باشم که دنده بالا را مسدود کرده و مصرف سوخت را مختل می کند.

    بعداً از همین عملکرد در یک جاده کوهستانی استفاده خواهم کرد. من همه چیز را در Race گذاشتم به جز سیستم تعلیق که در Sport قرار دادم. اگر جاده ایجاب می‌کرد یا اجازه می‌داد، می‌توانستم دو طرف اسپورت را بالا یا پایین کنم. و به هر حال، این اساساً همان کاری است که حالت نوربرگ رینگ انجام می دهد، همراه با ایجاد نور محیط داخلی متناسب با مسیر معروف به جهنم سبز.

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    7. نه، من دریفت نکردم

    گلف R دارای دیفرانسیل عقب دوکلاچه و گشتاور بردار است. این یک چیز عالی است، صرف نظر از اینکه کدام تنظیمات Drive را درگیر کرده اید، و به طرز خوشایندی توجه زیادی را به خود جلب نمی کند، همانطور که AWD بردار گشتاور گاهی اوقات می تواند. این فقط با بقیه ماشین کار می کند تا به طرز درخشانی خود را در گوشه های تنگ بچرخاند.

    این تفاوت همچنین حالت Drift را فعال می کند، که به شما امکان می دهد با غلبه بر چرخ عقب بیرونی و فرستادن شما به یک لغزش هدفمند، دونات انجام دهید. زک پالمر در اولین رانندگی ما آن را امتحان کرد. من نکردم. متاسف؟

    8. ما در حال انجام یک کار مزخرف هستیم و کتابچه ها را ذخیره می کنیم

    کتابچه های راهنما فولکس واگن هرگز مورد علاقه مجموعه علاقه مندان نبود. پرتاب ها و کلاچ در سمت بلند قرار دارند و حس شیفتر سبک و کمی اسفنجی است. این بهترین کتابچه راهنمای فولکس‌واگن است که من تا به حال تجربه کرده‌ام، اما کسی که به تازگی از یک میاتا بیرون پریده است، همچنان انتقادات بالا را مطرح می‌کند. من آنها را دوست دارم، هر چند. رانندگی با آنها بسیار آسان است، که در وهله اول نگهداری یک خودرو با دفترچه راهنما را آسان تر می کند. من واقعا از این یکی لذت بردم و واقعاً دلم برای آن تنگ خواهد شد. من قطعا گلف R را بدون دفترچه راهنما نمی‌خرم.

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    9. هشدار راهنمای شماره 1

    هیچ تطبیق دور اتوماتیک در گلف R وجود ندارد. این خودرو تعویض دنده تا پاشنه پا را بسیار آسان می کند، اما من تطبیق دور خودکار را دوست دارم و در سیویک تایپ R، GR کرولا و سایر خودروهای دستی باقی مانده یافت می شود.

    10. هشدار راهنمای شماره 2

    مراقب جابجایی بین حالت Comfort و Sport باشید. از آنجایی که پاسخ دریچه گاز در حالت رانندگی متفاوت است، پس از یک دوره رانندگی طولانی در اسپرت، به طور تصادفی خودرو را پس از قرار دادن آن در Comfort متوقف کردم. از منظر گیربکس دستی، احساس پریدن به داخل یک خودروی کاملا متفاوت است. شما ناگهان باید پدال گاز را بیشتر فشار دهید در حالی که کلاچ را بیرون می دهید، و از آنجایی که زمان بندی پای شما را تغییر می دهد… چنگ زدن شما شبیه یک خروس هستید

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    11. می توانید صندلی های گرم شونده و تهویه شونده را همزمان بچینید!

    چرا روی زمین این کار را می کنید؟ فرض کنید کمر شما درد می کند و می خواهید مقداری گرما اعمال کنید، اما انجام این کار باعث می شود باسن شما عرق کند. این راه حل است! مرسدس سال ها به شما اجازه این کار را داده است.

    12. صندلی ها چهارخانه نیستند، اما همچنان پر شور هستند

    گلف R زک در سال 2021 دارای تودوزی چهارخانه آبی بود که پاسخی کاملاً عالی به رنگ قرمز چهارخانه GTI است. متأسفانه، در این کشور نمی توانید آن را دریافت کنید – فقط چرم سیاه است. بو اورنس.

    خوشبختانه، صندلی هایی که روکش های چرمی آن ها را می پوشانند، هیجان انگیز هستند. بمباران اطراف جاده کوهستانی؟ گریپی. سه ساعت روی باسنم بنشینم تا سن دیگو؟ حمایت کننده.

    13. فضای کافی برای صندلی کودک وجود دارد

    من دو صندلی مختلف کودک رو به جلو را به Golf R وصل کردم، یکی با ضامن و دیگری بدون، و هر دو بار تجربه را آسان کردم. هوم، مثل این است که مردم در برخی کشورها از گلف برای حمل و نقل خانوادگی استفاده می کنند. همچنین فضای کافی برای پسرم در صندلی وجود داشت بدون اینکه فضای صندلی سرنشین جلو کاملاً گرفته شود.

    16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی16 نظر در مورد فولکس واگن گلف R 2024: بررسی

    14. روشنایی محیط به حالت رانندگی گره خورده است

    نقطه ضعف رانندگی همیشه در سفارشی، زندگی با گیج، سیستم اطلاعات سرگرمی و روشنایی محیط به رنگ زرد خردلی است. رنگ‌های دیگر عبارتند از آبی (اسپورت و مسابقه، که عجیب است زیرا ورزش تقریباً همیشه قرمز است)، قرمز (دریفت، که فکر می‌کنم الان منطقی است) و سبز (نوربرگ رینگ). پسرم نوعی حالت صورتی را درخواست کرد. ببخشید جوانه

    15. فقط سه رنگ وجود دارد

    رفیق، واقعا؟ این لاپیز آبی آشکارا عالی است، اما تنها انتخاب های دیگر سیاه و سفید هستند؟ لنگ.

    16. ممکن است به جای سیویک تایپ R یکی بگیرم…

    قیمت نهایی این خودرو 46890 دلار است که بسیار زیاد است، اما رانندگی با آن لذت بخش است و آن صندلی ها و سیستم تعلیق قابل تنظیم در 15 جهت رانندگی را بسیار راحت می کند. همچنین چهار چرخ متحرک است که آن را به یک ماشین ماجراجویی زمستانی با لاستیک های مختلف تبدیل می کند.

    هوندا سیویک تایپ R اساساً قیمتی مشابه دارد. همچنین دارای دمپرهای قابل تنظیم است، و اگرچه من سیستم تعلیق را به اندازه سایر منتقدان محکم ندیدم، اما قطعاً گلف R سطح 1 را ارائه نمی دهد. همچنین دیفرانسیل جلو است. از سوی دیگر، گیربکس دستی بهتر، صندوق عقب بزرگ‌تر و کنترل‌های داخلی دارد که 500 کلمه‌ای را القا نمی‌کند.

    شاید پاسخ نهایی «پرداخت بیشتر برای Integra Type S» باشد، اما همانطور که هست، هنوز مطمئن نیستم که کدام را انتخاب کنم. اینکه من حتی گلف R 2024 را در نظر بگیرم بسیار تعجب آور است.

  • قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام شد. بر اساس قیمت جدید محصولات مدیران خودرو در بازار، قیمت ام وی ام X 22 پرو دستی به 970 میلیون تومان رسیده است. – قیمت روز و جدید انواع محصولات مدیران خودرو در تاریخ چهارشنبه 5 اردیبهشت اعلام …
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شرایط طرح فروش اقساطی مدیران خودرو و کرمان موتور در سال 1403 اعلام شد. خبرنگار شکیبا بقال زاده: گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش محصول جدید آریزو6 GT را به صورت نقد و اقساط و با قیمت قطعی مطابق جدول درج شده آغاز خواهد نمود. – شرایط فروش تیگو 8 هیبریدی مدیران خودرو با قیمت جدید …
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Autoplus: Performance On Point در فیلیپین

    ·

    Autoplus: Performance On Point In The Philippines

    بهترین چیز در مورد Speedhunting در خارج از کشور فقط کشف فرهنگ ماشین در کشوری نیست که ممکن است قبلاً هرگز به آن سفر نکرده باشید. این در مورد ملاقات با افراد و شرکت هایی است که در مرکز آن قرار دارند.

    در اوایل سال در نمایشگاه NeoClassic 2024 در فیلیپین، با تیم Autoplus چت کردم و به سرعت متوجه شدم که من مورد نیاز است برای بازدید از آنها

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_01

    اتوپلاس که در قلب مانیل واقع شده است، یک تجارت است که از اشتیاق خالص به وجود آمده است. اشتیاق به ماشین، اشتیاق به رانندگی، و مهمتر از همه، اشتیاق برای به دست آوردن بهترین نتیجه از هر ماشینی که از درهای آن عبور می کند. و منظور من هر ماشینی است. Autoplus به همه چیز از ماشین‌های عضلانی و ماشین‌های JDM گرفته تا اگزوتیک‌های سطح بالا پاسخ می‌دهد.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_10

    برایان از نئوکلاسیک، من و الک را با خودروی پورشه کاین مخصوص خارج از جاده خود، که مانند انگشت شست دردناکی در میان ترافیک مانیل برجسته بود، به سمت مغازه برد.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_04
    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_07

    به محض ورود، من بلافاصله تحت تاثیر تعداد زیادی از ماشین های پراکنده در اطراف محل قرار گرفتم. برخی از آنها را در نمایشگاه دیده بودم، در حالی که برخی دیگر برای انجام کار حضور داشتند.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_13

    ما حتی به داخل خانه نرفته بودیم، اما از قبل می‌دانستم که در حال لذت بردن هستیم.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_08

    اتوپلاس بیش از 30 سال است که در تجارت بوده است و در طول این مدت در بسیاری از اشکال ورزش موتوری از جمله مسابقات پیست، درگ، دریفت و حتی مایل ایستاده به موفقیت دست یافته است. اولین خودروی قانونی R34 نیسان اسکای لاین GT-R با قدرت 1000 اسب بخار در فیلیپین و فورد GT که رکورد مایل ایستاده این کشور را در اختیار دارد، ساخت.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_50

    تأسیسات اخیراً ساخته شده این شرکت دارای یک نمایشگاه بزرگ در سطح پایین است که کارگاه اصلی در مجاورت آن قرار دارد و از طریق یک پنجره شیشه ای بزرگ قابل مشاهده است.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_51

    نمايشگاه جاي جالبي براي گذراندن وقت است. Autoplus توزیع‌کننده رسمی RAYS در فیلیپین است، بنابراین می‌توانید موجودی عظیم چرخ‌های Volk Racing و Gram Lights، به‌علاوه سایر محصولات نمایش داده شده را بررسی کنید.

    بیایید به منطقه گاراژ برویم تا ببینیم کار کجا انجام می شود.

    کارگاه

    SpeedHunters AutoPlus-25

    از کجا شروع کنیم؟ با مرسدس-AMG C 63 کوپه و مک لارن 720S درست در کنار آن.

    SpeedHunters AutoPlus-32
    SpeedHunters AutoPlus-34

    چند آسانسور به پایین چند ماشین دیگر در حال کار بودند، این بار یک EG هوندا سیویک و یک C6 شورلت کوروت Z06.

    SpeedHunters AutoPlus-64

    در طرف دیگر مغازه، چند ماهیچه خوب قدیمی آمریکایی و معادل مدرن تر آلمانی. من به شما گفتم که آنها روی همه چیز کار می کنند.

    SpeedHunters AutoPlus-35

    چیزهای زیادی برای پذیرش وجود داشت.

    SpeedHunters AutoPlus-60

    اولین خودرو از دو خودرویی که اتوپلاس بیرون کشید تا بتوانیم نگاه دقیق تری داشته باشیم این مک لارن 675LT بود.

    SpeedHunters AutoPlus-54
    SpeedHunters AutoPlus-50

    چیزی که این خودرو را خاص می کند – یا باید بگویم منحصر به فرد – این واقعیت است که این خودرو نمونه اولیه VP455 است. این خودرو به‌عنوان 650S ساخته شد، اما همانطور که تمام اسناد همراه خودرو نشان می‌دهد، تبدیل شده و به‌عنوان نمونه آزمایشی 675LT استفاده شده است. قبل از اینکه مک لارن آن را بفروشد، مجدداً به وضعیت جاده‌ای جدید بازسازی شد.

    SpeedHunters AutoPlus-38

    استثنایی‌تر کردن آن، فهرست بلندبالای MSO (عملیات ویژه مک لارن) آن است.

    SpeedHunters AutoPlus-37
    SpeedHunters AutoPlus-11

    مواردی مانند کاپوت فیبر کربنی در معرض دید، اسکوپ سقف، اسپویلر عقب و گلگیرهای هواکش. همچنین دارای چرخ‌های قفل مرکزی سنا و صندلی‌های کربنی MSO HS نسخه محدود است.

    SpeedHunters AutoPlus-56
    SpeedHunters AutoPlus-15

    بعدی این فورد GT بود – یک نمونه بکر در داخل و خارج.

    SpeedHunters AutoPlus-20
    SpeedHunters AutoPlus-46
    SpeedHunters AutoPlus-43

    بلند کردن کاسه بزرگ یک تکه عقب، رگه های GT را آشکار می کند، جایی که می توانید در جزئیات موتور V8 سوپرشارژ و همچنین بخش آلومینیومی شاسی عقب گم شوید. اما چیزی که فوراً شما را جلب می کند سیستم تعلیق KW پس از فروش است.

    SpeedHunters AutoPlus-59

    اتوپلاس که تحت تأثیر دمپرهای قدیمی خودرو قرار نگرفت، یک خرید گروهی سیستم تعلیق را برای 12 مالک فورد GT در منطقه ترتیب داد. اگر یکی را در خیابان‌های مانیل دیدید، احتمال اینکه سوار بر KW باشد بسیار زیاد است.

    از پله ها

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_15

    با انجام گشت و گذار در کارگاه، به طبقه بالا رفتیم. اینجا در سطح دو جایی است که برخی از اتومبیل‌های آزمایشی Autoplus، اتومبیل‌های مسابقه‌ای و مجموعه مالک نگهداری می‌شوند. نیازی به گفتن نیست، همه چیز جالب شد.

    با این سدان EK4 هوندا سیویک SiR شروع می شود. شما دیگر این چیزها را خیلی اوقات نمی بینید، و تقریباً هرگز در شرایط اصلی کارخانه مانند این نیست.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_17

    در گوشه ای دیگر اتوپلاس سوزوکی جیمنی بود که در نئوکلاسیک به نمایش درآمد.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_47

    به عنوان نسخه Sierra (غیرکی درجه) جیمنی، دارای موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که 100 اسب بخار قدرت دارد. این یکی دارای قسمت های داخلی موتور فورج و توربو نصب شده در بالا با خروجی 180whp است. تیم Autoplus منتظرند ببینند چقدر طول می‌کشد تا موتور بپرد، همه اینها به نام تحقیق و توسعه.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_18

    این فورد GT، که من هم در نمایشگاه دیدم، ساختی هاردکور است که روی RAYS Volk Raving RE30s قرار دارد و البته سیستم تعلیق KW را اجرا می کند. گفته می شود 900whp بر روی گاز هوانوردی تولید می کند.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_19

    بله، این یک ماشین مسابقه ای واقعی مک لارن است.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_25

    چقدر جالب است که آن را برای استفاده در جاده ثبت کنیم؟

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_21

    همانطور که می بینید، مجموعه Autoplus گسترده و متنوع است.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_22

    از خودروی لوتوس اگزیج V6 کاپ گرفته تا ایمپرزا WRX STI S203.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_24

    و در کنار سوبارو، یک میتسوبیشی لنسر اوو وی.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_26

    من این دیفیوزر کربنی عقب نیسان Skyline GT-R V را از یک مایل دورتر دیدم.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_49

    وقتی بازدید کردم، تیم اتوپلاس روی چند مورد کار می کرد کیوشا ترمیم ها دیدن این موتور زیبای سری L که در انتظار رها شدن در یک نیسان/داتسون کلاسیک بود، جالب بود.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_28

    از بین تمام خودروهایی که در کارگاه به من نشان داده شد، Autoplus GR Yaris مورد علاقه شخصی من بود. من از طرفداران پر و پا قرص هومولوژی تویوتا و موتور 1.6 لیتری 3 سیلندر توربو آن هستم که پتانسیل بسیار پنهانی دارد. و این GR یاریس یکی از به شدت اصلاح شده هایی است که من دیده ام.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_34
    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_45

    این خودرو روی Volk Racing TE37s در جلو و ZE40s در عقب قرار دارد. اینها چرخ های بزرگی هستند اما به سختی کالیپرهای مسابقه ای غول پیکر AP Racing Pro 5000R را تمیز می کنند.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_29

    چراغ جلو سمت چپ با ورودی فیبر کربنی جایگزین شده است که هوای تازه را به داخل موتور هدایت می‌کند، که خود دارای یک مجموعه چرخشی کاملا فورج شده است.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_31

    در حال حاضر، G16E در حال افزایش 340whp است، اما Autoplus انتظار دارد با تغییرات جدید بیشتر شود.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_44
    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_39

    درها کمی سبک‌تر از استاندارد احساس می‌شوند، همه اینها به لطف کارت‌های کربن نازک درب‌هایی است که تقریباً وزنی ندارند. در داخل، راننده و مسافر توسط صندلی‌های Bride Low Max در آغوش گرفته شده‌اند و با مهارهای ویلانس محکم می‌شوند.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_41

    با ترسیم اطلاعات از سیستم مدیریت موتور MoTeC، دیتالاگر/نمایشگر دیجیتال MoTeC C125 ابزار دقیق موجودی را بی نیاز کرده است.

    auto_plus_manila_dino_dalle_carbonare_43

    بهترین تکه؟ این گیربکس 7 سرعته مکانیکی متوالی خواهد بود. این امکان را به شما می دهد تا بدون افت گشتاور، دنده ها را صاف کنید.

    SpeedHunters AutoPlus-7

    می‌خواهم از Autoplus تشکر کنم که درها را باز کرد و امکانات چشمگیرش را به ما نشان داد.

    اما این داستان هنوز تمام نشده است، زیرا ما مجبور شدیم یک ماشین را برای رانندگی در خیابان های مانیل پیاده کنیم. می توانید حدس بزنید کدام یک؟

    دینو دال کربنار
    اینستاگرام: dino_dalle_carbonare
    [email protected]

    عکاسی اضافی توسط الک پندر
    اینستاگرام: noplansco

  • قیمت ام وی ام X 33 کراس دستی نیز یک میلیاردو88 میلیون تومان است. – تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت افکار هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    منبع خبر: افکارنیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع