• Fox Factory Chevy Silverado در باجا ساخته شده است

    Fox Factory Chevy Silverado در باجا ساخته شده است

    کارخانه فاکس یک بازوی توسعه خودروی عملکردی را برای ایجاد کامیون‌های کلید در دست باز کرد که می‌توانند با بهترین آفرودهای خارج از کشور کنار بیایند، حد بالایی عملکرد در نسبت مستقیم با دسته چک خریدار. شاخه PVD قبلاً چوبدستی خود را بر روی Ford Bronco گذاشته است تا نسخه PVD کارخانه فاکس فورد برانکو KOH را آماده کند و روی Jeep Wrangler برای تولید Black Widow Edition Wrangler (فاکس همچنین صاحب متخصص جیپ Black Widow) است. مدل بعدی شورولت سیلورادو 1500 RST است که تبدیل آن به نسخه فاکس فاکتوری به دوستداران Bowtie این فرصت را می دهد تا از تپه های شنی مانند فورد F-150 Raptor و Ram TRX عبور کنند.

    ابتدا برای تغییرات، یک سوپرشارژر 3.0 لیتری Whipple GenV و اینترکولر هوا به آب آلومینیومی بیلت، که 420 اسب بخار قدرت و گشتاور 460 پوند فوت استاندارد 6.2 لیتری V8 را به حدود 700 اسب بخار و 640 پوند فوت می رساند. این کوه از حرکت یک طرفه از طریق جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک و جعبه انتقال دو سرعته Silvy به هر دو محور عبور می کند. جلو و دنده 3.73 آن با محورهای RCV Performance CV تقویت شده است، در حالی که یک میل محرک سفارشی JE Reel 3.73 دنده را در محور نیمه شناور Dana 60 در عقب می چرخد ​​که با قفل ARB ارتقا یافته است. در گوشه‌ها، چرخ‌های 17 اینچی متد با فناوری Bead Grip – رینگ‌های مهره‌مانند قانونی خیابانی – روی تایرهای 37 اینچی BFG KO2. شاخک دیگر برای محصولات زائد موتور یک اگزوز cat-back Borla است.

    جادوی تیم خانگی در شوک‌های سیم‌پیچ FOX 3.2 Live Valve با کنترل الکترونیکی و نیمه فعال است که برنامه‌های مختلف میرایی آن‌ها با یک دکمه در کابین انتخاب می‌شوند. کمک فنرها در جلو و عقب کیت باجا صنعت برنتل را خم می‌کنند، فنرهای ورقه‌ای عقب با یک آرایش چند پیوندی با بازوهای عقب آلومینیومی طولانی‌مدت جایگزین شده‌اند. فاکس می‌گوید که حرکت سیستم تعلیق قابل استفاده (قوس چرخ، نه پسوند دمپر) 14.5 اینچ در جلو، 15.5 اینچ در عقب است. که در هر انتها نیم اینچ از کمک فنرهای رپتور و لاستیک‌های 35 اینچی شکست می‌خورد (رپتور R در 37s کمتر از رپتور در سیستم تعلیق حرکت می‌کند) و TRX و شوک‌های Bilstein آن در 35s در 1.5 اینچ جلوتر است. بازگشت. هنگام استفاده از هر ذره از آن سفر با سرعت، فاکس فاکتوری سیلورادو فرودها را با توقف های هیدرولیکی نرم می کند.

    کار زیر باری، مسیر استوک پیکاپ را شش اینچ افزایش داده است که به معنای گسترش عرض 7.5 اینچی هنگام شمارش پانل های بدنه، به 88.5 اینچ است. طراحان قسمت‌های داخلی را با ماهیچه‌های فیبر کربنی پوشانده بودند، از تخت گرفته تا گلگیرهای جلو و کنار تخت‌های عقب. سپرهای فولادی با پوشش پودری، دشمنان را در دو انتها دفع می‌کنند و چراغ‌های ناچو 60000 لومن، جاده پیش رو را روشن می‌کنند. یکی دیگر از تک شاخ ها در میان کیت استاندارد، نصب لاستیک تک یا دو زاپاس در تخت است.

    در داخل، به طور طبیعی، انبوهی از آلکانتارا و فیبر کربن، و یک الگوی نازک و نازک روی درج‌های صندلی مشاهده می‌شود.

    هر دکل دارای گارانتی سه ساله/36000 مایلی است. فاکس اکنون آماده ساخت اینها است، کامیون فوق العاده اش با قیمت فوق العاده کامیون: MSRP از 209,999 دلار شروع می شود و رزرو برای یک مکان در خط تقاضا 20,000 دلار است. به نظر می رسد چیزی بیشتر از پول صرف باشد، فاکس اضافه کرد، “تیم ما ظرف 7 روز آینده با شما تماس خواهد گرفت تا جزئیات بیشتری در مورد روند درخواست کامل به شما ارائه دهد.” شانس با شما باشد.

  • Tesla Driver Who Trusted 'Autopilot' Charged With Killing A Motorcyclist

    The scene of an accident involving a Tesla and a motorcycle on July 24, 2022 near Draper, Utah.

    An accident involving a Tesla and a motorcycle on July 24, 2022 near Draper, Utah.
    Image: Utah Department of Public Safety

    A 28-year-old motorcyclist died in Washington State on Friday afternoon because a dipshit Tesla driver rear-ended him at speed. A Snohomish man, 56, was commuting in his 2022 Tesla Model S when he activated the car’s camera-based advanced driver assist system and according to his statements to police, began looking through his phone. With nobody paying attention to the car’s actions, the Tesla software ignored Jeffrey Nissen on his motorcycle and continued on at speed. The car rear-ended the two-wheeler, Nissen was flung from the bike, and his life ended pinned underneath the electric car, where he was still lodged when police arrived to the scene.

    The Tesla driver, who told police he was “putting the trust in the machine to drive for him,” was inattentive to the road in front of him, and was only brought back to reality when he “heard a bang as the car lurched forward.” The driver was not impaired by drugs or alcohol, though he admitted to having an alcoholic beverage prior to the 3:54 p.m. crash.

    Local news reports say the driver was using “Autopilot” rather than “Full Self-Driving” though the two systems are often conflated. The current FSD software requires drivers to keep their eyes up on the road for the system to remain active, where Autopilot doesn’t seem to require this. Autopilot is little more than lane keep assist paired with a camera-based cruise control system.

    Tesla will claim that it isn’t culpable for the incident, as the official line is that its so-called Autopilot and Full Self-Driving software are “intended for use with a fully attentive driver, who has their hands on the wheel and are prepared to take over at any moment.” The company and its CEO, however, have knowingly engaged in public discussion describing the cars as “driving themselves” and the people buying these cars believe them. This isn’t even the first time a “self-driving” Tesla has run over a motorcyclist.

    The Tesla driver, who is not named, was booked into the Snohomish County Jail with a charge of Vehicular Homicide. He posted a $100,000 bail on Sunday.

    According to a survey by Forbes, 93 percent of Americans have concerns about self-driving car safety, and 61 percent say they wouldn’t trust a self-driving car. But when it comes to Tesla “beta testing” this half-baked software on our public streets, we don’t get the legal opportunity to challenge it. Some Tesla drivers get to risk the lives of everyone around them because they paid for the privilege. The system can’t even see a fucking motorcyclist.

  • برگزاری کمپین های امداد جاده ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت های جاده ای به شکل قابل توجهی افزایش می یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت های خودروسازی ایرانی محسوب می شود. – در این میان شرکت هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش …
    منبع خبر: خبر آنلاین
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • Flex Fuel چیست و E10، E15 و E85 به چه معناست؟

    Flex Fuel چیست و E10، E15 و E85 به چه معناست؟

    در ظاهر، Flex Fuel یک ایده عالی به نظر می رسد. خودروهای خاصی که برای آن طراحی شده‌اند، می‌توانند با ترکیب‌های مختلفی از بنزین و اتانول کار کنند. خوب، همه ما بنزین را می شناسیم، اما اتانول چیست؟ این نوعی الکل است که از محصولاتی مانند ذرت یا نیشکر به دست می آید. سوخت اتانول به عنوان پاسخی به کمبود نفت، از دهه 1970 شروع شد و در نهایت به بازار مهمی برای کشاورزان غلات تبدیل شد. فناوری موتورهای Flex Fuel واقعاً تا دهه 1990 به بلوغ نرسید و خودروسازان، عمدتاً سه بزرگ، شروع به معرفی وسایل نقلیه Flex Fuel کردند.

    چه مقدار اتانول در سوخت فلکس وجود دارد؟

    وسایل نقلیه ویژه مجهز به قابلیت سوخت فلکس می توانند بر روی E85 کار کنند، ترکیبی که می تواند از 51% تا 83% اتانول و فقط باقیمانده آن به عنوان بنزین باشد. با این حال، تقریباً تمام خودروهای مدرن به میزان کمتری از ترکیب بنزین و اتانول استفاده می کنند. بیشتر بنزینی که در پمپ های ایالات متحده فروخته می شود از نظر فنی می تواند E10 باشد، یک ترکیب 10٪ اتانول، اگرچه همیشه اینطور نیست.

    EPA همچنین E15، یک ترکیب 15٪ اتانول را تایید کرده است. با این حال، در سال 2012 ائتلافی از خودروسازان با پیشنهاد افزایش 50 درصدی اتانول مخالفت کردند. EPA E15 را برای استفاده در خودروهای سال 2001 و جدیدتر بی خطر می داند، اما تحقیقات ضد و نقیضی در مورد آسیب رسان بودن یا نبودن آن انجام شده است. بسیاری از خودروسازان در آن زمان گفتند که اگر مالکان از E15 استفاده کنند، گارانتی را رعایت نمی کنند.

    نحوه شناسایی خودروی فلکس سوخت

    خودروهای Flex Fuel با درپوش زرد رنگ پرکننده سوخت یا حلقه زرد روی مخازن سوخت بدون درپوش مشخص می شوند. آنها همچنین ممکن است دارای برچسب هایی در داخل درب های پرکننده سوخت یا نشان مخصوص Flex Fuel بر روی خودرو باشند. وزارت انرژی ایالات متحده لیستی از خودروهای Flex Fuel را در حال حاضر ارائه می دهد. اکثر آنها اسب های کار مانند Chevy Silverado/GMC Sierra، Ford Transit Connect، Transit، F-150 و F-250 هستند. فورد اکسپلورر تنها خودروی خانوادگی استانداردی است که در حال حاضر در این لیست وجود دارد، اگرچه می‌توانید برخی از خودروهای قدیمی‌تر و متوقف‌شده Flex Fuel مانند Chevy Impala و Ford Taurus را در بازار کارکرده بیابید.

    طرفداران سوخت فلکس

    با افزایش میزان مصرف واقعی بنزین، Flex Fuel راه حلی عالی برای گسترش یک منبع محدود و کاهش وابستگی به نفت خارجی به نظر می رسد. و از آنجایی که اتانول از زیست توده تجدید پذیر مشتق شده است، در ابتدا به عنوان یک محلول سبز نیز دیده می شد.

    علاوه بر این، E85 دارای رتبه اکتان حدود 110 است که بالاتر از اکتان 93 سوخت پریمیوم است. این بدان معناست که سوخت بهتر می تواند در برابر احتراق زودتر از حد انتظار ناشی از فشرده سازی مقاومت کند و بنابراین کاملاً می سوزد، و سوخت تمیزتر به معنای انتشار کمتر در لوله اگزوز است. در حالی که موتورهای پرفورمنس معمولاً نسبت تراکم بالاتری دارند، محصولات فعلی خودروهای سازگار با E85 دقیقاً ماشین‌های ورزشی نیستند که بتوانند از اکتان بالاتر بهره ببرند.

    از آنجایی که سوخت های فلکس از نفت کمتری استفاده می کنند، ارزان تر هستند. در زمان نگارش این مقاله، میانگین کشوری E85 حدود 80 سنت کمتر از E10، رایج ترین نوع سوخت است. قیمت ها بسته به منطقه متفاوت است، بنابراین لیست های محلی خود را بررسی کنید.

    معایب سوخت فلکس

    اگر در مواقعی که قیمت بنزین بالا است، یک وسیله نقلیه Flex Fuel دارید، استفاده از E85 غیرممکن به نظر می رسد. با این حال، باید توجه داشت که اتانول مصرف سوخت (مایل در هر گالن) را بین 25 تا 30 درصد کاهش می دهد. بسته به امتیاز mpg خودرو و قیمت محلی E85، رانندگان باید خودشان تعیین کنند که آیا کاهش مصرف سوخت، هرگونه صرفه جویی بالقوه در پمپ را نفی می کند یا خیر.

    شاید یک مشکل بزرگتر این باشد که E85 حتی ممکن است آنطور که طرفداران ادعا می کنند برای محیط زیست عالی نباشد. در ایالات متحده بیشتر اتانول از ذرت گرفته می شود و صنعت ذرت دارای لابی بسیار قدرتمندی است. ایستگاه‌های سوخت در ایالت‌هایی مانند آیووا، جایی که ذرت یک صنعت بزرگ است، تعداد E85 بیشتری در دسترس دارند که اغلب دارای برچسب‌هایی هستند که مزایای زیست‌محیطی ادعایی آن را نشان می‌دهند.

    در طول سال‌ها، لابی‌گران قدرتمند ذرت یارانه‌های دولتی زیادی را به دست آورده‌اند، که به نوبه خود باعث شد بسیاری از تولیدکنندگان این محصول را کشت کنند، اگرچه طبق مطالعه دانشگاه استنفورد، تولید اتانول مبتنی بر ذرت پنج تا شش برابر کمتر از نیشکر است. اتانول مبتنی بر

    مطالعه دیگری در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم نشان داد که پس از در نظر گرفتن افزایش پاکسازی زمین برای کشت ذرت برای تولید اتانول، اگر خودروها فقط بنزین مستقیم بسوزانند، محیط زیست بهتر خواهد بود. و سپس این واقعیت وجود دارد که بهتر است از منابعی که ذرت مصرف می کند برای رشد محصولاتی که مردم واقعی را تغذیه می کند استفاده کنیم. اگر بتوان از نظر اقتصادی از زیست توده ای که در غیر این صورت دور ریخته می شود، مانند ساقه ذرت و سایر منابع سلولزی ساخته شود، اتانول بسیار سودمند خواهد بود.

    آیا باید از سوخت فلکس استفاده کنم؟

    اگر وسیله نقلیه شما به عنوان خودروی Flex Fuel ساخته نشده است، از E85 استفاده نکنید. محتوای بالای اتانول به قطعات حیاتی موتور و سیستم سوخت آسیب می رساند. همانطور که در بالا ذکر کردیم، اگر وسیله نقلیه قدیمی‌تری دارید یا مطمئن نیستید که با خودروی خود سازگار است، احتمالاً بهتر است از E15 استفاده نکنید.

    آیا اتانول به خودروها آسیب می رساند؟

    بسیاری از منابع، از جمله باشگاه سلطنتی اتومبیل بریتانیا، می گویند که حتی E10 می تواند برای خودروهای قدیمی تر از مدل 2002 آسیب برساند. اتانول خورنده است و استفاده از آن می تواند به سیستم های سوختی آسیب برساند که برای چیزی غیر از بنزین بدون سرب خالص طراحی نشده اند. مخازن سوخت، واشرها و مهر و موم ها و سایر اجزای لاستیکی یا پلاستیکی همگی ممکن است در معرض آسیب قرار گیرند.

    این تضمینی برای آسیب نیست و میزان آسیب پذیری وسیله نقلیه شما احتمالاً به سن و مدل آن بستگی دارد. اگر این نگرانی برای دارندگان خودروهای کلاسیک است، می‌توانند از تهویه‌کننده و تثبیت‌کننده اتانول استفاده کنند یا یکی از معدود پمپ بنزین‌های باقی‌مانده را پیدا کنند که سوخت بدون اتانول ارائه می‌کنند.

    در نهایت، ترکیبات بنزین حاوی اتانول به طور گسترده در صنعت قایق‌رانی به عنوان مضرات بالقوه برای موتورهای بیرونی، به ویژه موتورهای دو زمانه در نظر گرفته می‌شوند.

    ویدیو مرتبط:

  • BMW Classic Will Give Your Beloved Car Or Bike A Birth Certificate

    A blue BMW Z1 driving on a road

    Photo: BMW

    If you’re as car obsessed as most of us then you likely call your car your baby, and BMW Classic will now validate your baby with a birth certificate. Well, really it’s just a digital version of the record of the vehicle’s delivery status and first buyer rather than a certificate of authenticity. BMW claims to have changed the document’s name to prevent confusion among classic BMW buyers. To apply for the digital birth certificate, you must have proof of ownership and photos of the chassis and engine numbers, which you can submit using the order form available here.

    This new digital certificate replaces the physical Vehicle Certificate that BMW Classic used to offer to owners. Though the new birth certificate won’t be able to publicly display your car’s authenticity at car shows, BMW says this new protocol will make certifying vehicles easier, and you could obviously print it out yourself too. The birth certificate contains the same information that the old Vehicle Certificate documented, including chassis and engine numbers and production and delivery dates. On models built during and after the 1980s, it will also include details on the vehicle’s optional equipment and transmission numbers.

    A photo from the BMW website of the new birth certificate

    Photo: BMW

    BMW changed the name to clarify that the form represents a record of the vehicle’s original delivery status, and not a certificate of authenticity. When this document was still called a Vehicle Certificate, it could have easily been used by a seller to mislead buyers into believing that BMW had verified a classic vehicle’s authenticity and originality. These new birth certificates cost 125 Euros, or $133 at current exchange rates. According to Hendrick BMW of Charlotte, BMW Classic Vehicle Certificates used to cost $90, so in classic BMW form, it is now charging more money for a digital document than it charged for a physical document, and $133 is a lot of money to pay for a pdf.

    If affordability is your main concern, though, you probably don’t own a new BMW let alone a classic one. Both classic BMW automobiles and classic BMW motorcycles are eligible for a birth certificate, so whether you’re piloting a two-wheeled or four-wheeled Bimmer, your baby can get a birth certificate.

  • Smart eyes compact crossover territory with Concept #5

    ·

    Smart eyes compact crossover territory with Concept #5

    Smart will use this week’s 2024 Beijing auto show to preview a vehicle bigger than anything previously seen from the brand.

    Revealed on Tuesday, the Concept #5 is an electric compact crossover with a boxy design accentuated by rugged details such as flared wheel arches, prominent skid plates, chunky off-road tires, and a roof rack with additional lights.

    The interior is much more upmarket than what’s traditionally found in Smart cars. The dash is filled by digital screens for the gauge cluster, infotainment system, and front-seat passenger entertainment. Most of the controls are located on the infotainment screen, but occupants can also interact with the vehicle via a voice assistant developed by generative AI specialist Cerence.

    The Concept #5 rides on a dedicated EV platform and boasts a battery with a capacity of more than 100 kwh. An 800-volt electrical system means rapid charging is possible. Smart claims a 10-80% charge can be completed in just 15 minutes using a DC fast-charger.

    The production #5 will debut in the second half of 2024, Smart has confirmed. Don’t expect it to reach the U.S. Smart no longer operates here, but overseas it’s offering a new generation of electric vehicles that have moved beyond the signature Fortwo body style. The first was the #1 subcompact crossover that debuted in 2022, which was followed last year by a coupe-like version dubbed the #3.

    The latest Smarts have been developed by a Chinese joint venture established in 2019 between original Smart parent company Mercedes-Benz and Zhejiang Geely. Mercedes is still responsible for the design of the vehicles, while much of the engineering and all of the production is handled by Geely in China.

  • کمتر نگران باشید: تعویض باتری PHEV در خارج از فراخوان بسیار نادر بوده است

    کمتر نگران باشید: تعویض باتری PHEV در خارج از فراخوان بسیار نادر بوده است

    یکی از اولین سوالاتی که خریداران بالقوه در مورد هیبریدی ها، پلاگین هیبریدی ها (PHEV) و EV ها می پرسند این است که “باتری من چقدر دوام می آورد؟” مخالفان همیشه قیمت های زیاد تعویض باتری را دلیلی برای دوری از وسایل نقلیه برقی عنوان می کنند، اما یک مطالعه اخیر از مکرر و داده های گردآوری شده توسط دولت نشان می دهد که ممکن است نگران نباشید. این هفته Energy.gov واقعیت هفته اشاره کرد که باتری‌های هیبریدی پلاگین پس از مدل سال 2015 انعطاف‌پذیری قابل توجهی از خود نشان داده‌اند، با تعداد کمی از جایگزین‌های خارج از فراخوان.

    داده ها نشان می دهد که به طور متوسط ​​تنها 1.5 درصد از PHEV ها به دلیل خرابی بین سال های 2011 تا 2023 به تعویض باتری نیاز داشته اند و این تعداد بین سال های 2016 تا 2023 به تنها 1 درصد کاهش یافته است. ویژگی هایی از جمله مدیریت حرارتی و سیستم های خنک کننده عمر باتری را طولانی تر کرده است. شیمی‌های داخلی جدیدتر از فناوری‌های بسته باتری اولیه قوی‌تر هستند.

    برای شفاف سازی، تعداد تعویض باتری PHEV قبل از مدل سال 2015 قطعاً بیشتر بود. خودروهای مدل سال 2014 دارای نرخ تعویض 3.9 درصدی هستند، در حالی که خودروهای سال 2013 4.4 درصد هستند. در سال 2011، این عدد 7.5 درصد بود، بنابراین اگر از بازار کارکرده خرید می‌کنید، بهتر است تا جایی که می‌توانید جدید بروید.

    همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ما در اینجا فقط به 12 سال نگاه می کنیم و میانگین نرخ جایگزینی ممکن است با در دسترس قرار گرفتن داده های بیشتر تغییر کند. به‌علاوه، این مطالعه جایگزین‌های مربوط به فراخوان را در نظر نمی‌گیرد، که می‌تواند آزاردهنده باشد، حتی اگر قصد پرداخت هزینه آن را نداشته باشید.

    خبر خوب از همه اینها این است که، با یک بازرسی دقیق پیش از خرید، احتمالاً با خرید یک PHEV دست دوم وضعیت خوبی خواهید داشت. خودروسازان همچنین در سال‌های اخیر شروع به افزایش پوشش گارانتی کرده‌اند، بنابراین اگر بتوانید خودرویی از سال 2020 یا بعد از آن بخرید، احتمالاً ده سال یا 100000 مایل محافظت در برابر خرابی باتری خواهید دید. اگرچه این داده ها مطمئناً نشان می دهد که خریداران اخیر استفاده شده و خریداران جدید بعید است به آن ضمانت نیاز داشته باشند.

    ویدیو مرتبط:

  • Range Rover Electric undergoes extreme cold-weather tests

    ·

    Range Rover Electric undergoes extreme cold-weather tests

    Electric vehicles are notorious for reduced range and longer charge times in cold weather, but the upcoming electric Range Rover, to be known as the Range Rover Electric, likely won’t suffer these issues.

    JLR is testing prototypes in the extreme cold experienced near the Arctic Circle, where the temperature can drop as low as -40 degrees F. This is to ensure the electric powertrain still meets performance targets in such extreme conditions.

    The cold-weather tests also enable engineers to evaluate how the vehicle performs on surfaces offering little grip. The prototypes are tested on frozen lakes which provide precisely reproducible conditions, enabling the engineers to fine tune many chassis systems, including a new traction control system designed exclusively for the vehicle’s electric powertrain.

    Instead of the ABS-linked traction control system in JLR’s gas-powered lineup, the Range Rover Electric relies on the control module for the electric motors (JLR hasn’t said how many there are) to manage wheel slip. According to JLR, this reduces the reaction time of the system from around 100 milliseconds to virtually instant.

    Range Rover Electric prototype

    Range Rover Electric prototype

    Extreme heat, which can also dampen performance of EVs, is also being addressed with testing taking place in the deserts of West Asia, where temperatures reach above 120 degrees F.

    The Range Rover Electric uses a modified version of the MLA (Modular Longitudinal Architecture) platform underpinning the gas-powered Range Rover. The electric version of the platform features an 800-volt architecture, meaning extremely quick charge times will be possible when using a DC fast-charger. Support for over-the-air updates and apps designed to help maximize range will also be included.

    On the outside, there will be very little to tell the two versions apart, as the prototypes show.

    Reservations for the Range Rover Electric are already being taken and a debut is scheduled for later this year. Additional EVs from JLR will follow in quick succession. The first of a new generation of electric Jaguars will arrive in 2025, and an electric successor to the Range Rover Velar is also expected that year.

  • Get To Know The Redesigned 2024 Toyota Tacoma Hybrid

    ·

    Get To Know The Redesigned 2024 Toyota Tacoma Hybrid

    2024 Toyota Tacoma

    Photo: Jalopnik / Elizabeth Blackstock

    The Taco boasts five different trims that are available with its hybrid powertrain: TRD Sport, TRD Off-Road, Limited, Trailhunter, and TRD Pro. The Limited, seen above, is the only trim more designed for on-road driving than off-road rambling.

  • برگزاری کمپین های امداد جاده ای در ایام نوروز که میزان تردد و مسافرت های جاده ای به شکل قابل توجهی افزایش می یابد، یک چالش بزرگ برای شرکت های خودروسازی ایرانی محسوب می شود. – در این میان شرکت هایی که تعداد مشتریان بیشتری داشته باشند، برای کسب رضایت مشتریان خود با چالش …
    منبع خبر: خبرگزاری بازار
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع