آشنایی با اصول دکوراسیون اداری کلاسیک و لاکچری

·

ویلا به سبک کلاسیک لوکس ، بزرگ و در عین حال کمالگرا ساخته می شود . نصب نورهای مخفی و چراغ های هالوژنی در سقف می توانند انتخاب مناسبی برای نورپردازی فضاهای کاری کوچک باشند. متراژ زیاد بنا با سقف بلند ، رنگ های غالب با تناژ تیره ویژگی های دکوراسیون داخلی این سبک است . متراژ اختصاص داده شده برای حمام زیاد است . چرا که این رنگ بهترین رنگ برای القای حس اشتها برای غذا خوردن است. استفاده از رنگهای قرمز تیره ، قهوهای و نارنجی در این سبک دیده میشود . در نتیجه آینه ها از اصول طراحی داخلی اداری است.میتوانید به صورت حرفهای به از ایدههای انعکاس در آینه استفاده کنید.

در نمای داخلی از گچبری های ظریف برای زیبا سازی استفاده می کنند . پرده های زیبا و فاخر کلاسیک نیز برای پنجرههای خانه های طراحی شده با این سبک مناسب می باشد . طراحی های فضاهایی در سبک کلاسیک همه بر طبق اصول و قواعد و بر حسب اندازه های دقیق انجام میگیرد . اتاق کودک کلاسیک : در اتاق نوزاد نیازی به گچ بری و کنده کاری بر روی دیوار نیست . واقعاً نیازی به ایجاد یک فضای کاملاً بسته در یک دفتر امروزی در خیلی از فضاهای کاری امروزی نیست. شخصیت کاری برخی از افراد به گونه ایست که در فضای کار شلوغ و پر رفت وآمد میتوانند کار کنند و نتایج خوبی هم داشته باشند اما باقی این گونه نیستند. اما شرکتهایی که کار منعطف داشتند و برنامه زمانی به کارمندان خود رائه میداند در این اتفاق برتری خود را به خوبی نشان دادند. تنوع رنگی در این محصول به گونه ای است که امکان تفکیک فضاهای مختلف را فقط با تغییر رنگ کف امکان پذیر می نماید و برای ترکیب با سایر متریال های موجود از جمله پارکت و سرامیک بسیار منعطف است. متریال و مصالح استفاده شده در این سبک چه در مبلمان و چه در تزیینات اغلب از مواردی مانند چوب طبیعی ، سنگ های گرانبها و کمیاب ، فلزات ارزشمند و یا حتی متریال هایی همچون پوست و ابریشم می باشد .

تمامیه طراحی های داخلی لاکچری بر روی عناصری متمرکز است که راحتی، کیفیت، جزئیات را ارائه می دهد این نوع طراحی یک طراحی مدرن لاکچری میباشد در طراحی داخلی لاکچری باید به جزئیات اهمیت داد و کیفیت را ارائه داد نیازی نیست برای یک طراحی لاکچری یک طراحی خارج از کاربرد زد همین که بتوان در طراحی لاکچری کیفیت را پیاده سازی کرد کافی است. این موضوع به دلیل کم طرفدار بودن طراحی کلاسیک نیست . از نظر تخریب و عملیات بازسازی کم هزینه ولی در تغییرات دکوراسیون داخلی پر هزینه می باشد. دکوری های عتیقه و آنتیک ، آباژورهای رومیزی بر روی میز عسلی جلوه ای زیبا را ایجاد می کنند . علاوه بر آن سنگ طبیعی نیز از کفپوش های محبوب و پرطرفدار در این سبک می باشد . رنگ میز، مبلمان و محیط اداری برای ایجاد فضایی شیک و مدرن بسیار تاثیر گذار و مؤثر می باشد. دسته و بدنه مبلمان ، صندلی و میز همگی منبتکاری شده هستند . میز و صندلی رسمی یا اداری نیاز دارید . نیاز به طراحی اصولی فضای اداری و یا دفتر خود را دارید؟ تاثیرات روحی و روانی حضور گل و گیاه در فضای کاری ثابت شده است.

هر رنگ، انرژی و احساس متفاوتی دارد که با شناخت آن ها می توانید طراحی ایده آل و مناسبی داشته باشید. در مورد نور در سبک طراحی داخلی کلاسیک باید به این موضوع اشاره کرد که مانند دیگر سبک ها که استفاده از نور طبیعی برای فضاهای داخلی امری مهم و ضروری محسوب میشود و باید تا جای امکان از نور طبیعی برای فضاهای داخلی استفاده شود در این سبک نیز بهره گیری از نور طبیعی امری ضروری محسوب می شود . در ابتدا ممکن است این گونه به نظر آید که این گونه وسایل باعث ایجاد حواس پرتی می شود، اما به واقع چنین نیست و استفاده از آن ها می تواند در بهبود انجام کار مؤثر واقع شود. اتاق خواب کلاسیک : در اتاق خواب کلاسیک نیازی به گچبریهای زیاد نیست .

شما در اکثر مکان های مختلف معماری و دکوراسیون سبک مدرن را مشاهده می کنید . در این سبک در گچ کاری سقف و دیوارها و در عناصر دکوراتیو و مبلمان دارای طرح های زیبای کلاسیک می باشند . در کشورهای اروپای شمالی نیز از سبک کلاسیک استقبال می شود و رواج دارد . ویژگی این سبک تلفیق تزئینات ظریف با رنگهای روشن می باشد . یک احساس غنی و پربار را به نمایش می گذارد . هر کشوری پیشینهای غنی از فراز و فرودهای این سبک را پشت سر گذاشته است . این سبک با طراحی های اصولی و دقیق و به کار بردن جزئیات فراوان در طراحی آن ، حسی محکم و قوی را به افراد منتقل میکند . مبلمان به کار رفته در این سبک دارای تزئینات فراوان است و حالتی پر زرق و برق و تجملاتی را در خانه ها ایجاد میکند .

با این وجود اگر هدف شما این است که کارمندان فضای خصوصی خود را حفظ نمایند و در سکوت و آرامش محض به انجام کارها بپردازند، به نظر میرسد شکل کلاسیک یا سنتی چیدمان، یعنی اتاق به اتاق، مناسبتر باشد. بدیهی است که جهت تحقق این امر باید محیطی آرام و دوستانه برای آنها ایجاد شود تا کارها به بهترین نحو ممکن به انجام برسند. دکوراسیون پذیرایی کلاسیک : مبلمان به سبک استیل بسیار مجذوب کننده است با پردههایی که از کف تا سقف پوشانده است . در این مقاله در شرکت طراحی داخلی هیرادانا قصد داریم با این سبک بیشتر آشنا شویم . شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا با به تکیه بر تیم طراحی و اکیپ های اجرایی با تجربه که به صورت تخصصی در بخش طراحی داخلی خانه و یا اجرای دکوراسیون داخلی خانه در حال فعالیت هستند و با بروز رسانی دایم اطلاعات و مشاوره های در تناسب باا شرایط کار و ارایه کردن انواع کالا ها و متریال های مورد نیاز شما و احترام گذاشتن به خقوق کارفرمایان خود چه از نظر کیفیت کار و چه از نظر برنامه زمانبندی سعی در جلب رضایت خاطر مشتریان خود را دارد . استفاده از انواع صندلی اداری راحت و در عین حال شکیل و زیبا نیز در این گونه از شرکت ها رایج می باشد.

محیطی که در آن سلامت جسمی و روانی کارکنان تامین می شود. در مورد پرده ها نیز در این سبک اغلب از پرده های بزرگ که از سقف تا کف محیط را می پوشانند استفاده میشود . چرا که انتخاب ماده ای که می خواهید برای نمای ساختمان استفاده کنید، کاربری ساختمان شما را تعیین می کند. برای پوشش کف نیز مناسب ترین گزینه چوب میباشد پارکت لمینت طرح چوب نیز از انواع کفپوش هایی میباشد که در این سبک استفاده می شود . هلدینگ شریفی تمامی مناطق شهر مرند را پوشش داده و هر کجای این شهر که هستید میتوانید با یک تماس و با مشاوره رایگان دکوراسیون داخلی اداری در مرند را انجام دهیم. معماری باروک از ایتالیا شروع شد و قسمت اعظم اروپا را هم به زیر پوشش خود درآورد. سبک گوتیک : بیشتر آثار این معماری در ایتالیا و فرانسه وجود دارد . سبک کلاسیک بیشتر در کشورهایی رواج دارد که خاستگاه آن بوده است ، مانند فرانسه و ایتالیا .

با در نظر داشتن اهمیت فضای کار، پرسش اصلی چگونگی انجام دکوراسیون داخلی است که در راستای بهره وری شرکت باشد. مبلمان اداری مدرن علاوه بر ایجاد حریم اختصاصی برای کارمندان موجب زیبایی و ایجاد فضای مدرن در محل کار میشود. بسته به اینکه چه چیزی بیشتر از همه برای کارمندان در کسب و کارهای مختلف مهم است، می توان از ترکیب رنگ های متفاوتی در طراحی دفتر کار استفاده کرد. اکثر مجتمعهای بزرگ و گرانقیمت ، معماری داخلی به سبک کلاسیک را انتخاب کرده اند به دلیل اینکه ماهیت اشرافی را به نمایش می گذارد ، در نتیجه توصیف جلال و شکوه آن مکان غیرقابل وصف می باشد . ما با استفاده از سبک مینیمالیسم در طراحی داخلی اداری ، می توانیم در عین سادگی حس دعوت کنندگی را نیز در فضا ایجاد کرده و محیطی جذاب و زیبا را طراحی کنیم.

یک وان بزرگ از جنس سنگ قرار می دهند . پارچه هایی از جنس پوست و خز حیوانات نیز استفاده می کنند . مبلمان های اداری در دو نوع کلاسیک و مدرن وجود دارند که با توجه به نوع شغل و حرفه افراد و همچنین سلیقه آن ها انتخاب و طراحی می شوند. زیرا در مناطق مسکونی دکوراسیون باید طبق سلیقه افراد ساکن در آن باشد اما در محیط اداری باید به گونه ای باشد که علاوه بر رسمی بودن محیط و بودن هماهنگی و نظم، با مخاطب خود، با هر سلیقه ای ارتباط برقرار کند. بسیاری از موزیک ها سبب افزایش تمرکز بر مسائل و موضوعات کاری می شوند. سر و صدا، تحرک بسیار نیروی انسانی و ابزارها، میتوانند بر تمرکز و بهرهوری کارمندان تاثیر جدی بگذارند. این نورگیرها با تامین نور طبیعی مناسب و کافی امکان تمرکز بر پروژهها و کارهای گروهی را به خوبی فراهم میکنند. نور و درخشندگی بر زیبایی آن ها می افزاید . راه پله ها و سقف های بلند به همره گچبری های زیبا بر عظمت ویلا می افزاید . ارتفاع سقفی زیاد باعث میشود عظمت و شکوه فضا بیشتر شود و در نتیجه حس استواری به افراد منتقل شود . این امر به دلیل جلوه بصری مجلل و باشکوهی است که طراحی داخلی کلاسیک دارد تولد یک عظمت و دیدگاه درونی را تداعی میکند .

متریال های طبیعی مانند سنگ در نمای کفپوش و دیوارها خودنمایی می کنند . معمولاً از رنگ های ملایم مانند آبی فیروزه ای ، سبز کمرنگ و کرم نیز می توان کمک گرفت . از رنگهای آبی ، نارنجی ، قرمز و صورتی برای لوازم کودک استفاده کنید . برای استفاده از دکوراسیون اداری کلاسیک می توانید از ترکیب سبک مدرن و کلاسیک استفاده کنید. این فناوری این روند را ترویج می کند ، به طوری که بیشتر و بیشتر افراد در خانه برای آشتی دادن بین خانواده و کار یا به دلیل سفرهای زیاد برای کار ، از خانه کار می کنند. با قرار دادن گل ها و گیاهان سبز در طراحی دکوراسیون اداری 50 تا 60 درصد باکتری ها از بین رفته و تهویه ی هوا آسانتر انجام می شود. برای دیوارها از سنگ های مرمر با ترکیب رنگی سفید ، طلایی ، مشکی یا قهوه ای استفاده می کنند .

برای برجسته ساختن نشانوارهی شرکت به روی دیوار یا تابلوهای تقدیرنامه و گواهینامه یا جوایز از نور تأکیدی استفاده کنیم. 4. به نور محیط و زاویه تابش نور آفتاب دقت کنید با مستقیم بر روی مانیتور افراد نیفتد. در این سبک به واسطه شیشه های رنگی رقص نور را ایجاد میکنند . در نتیجه منجر به ابداع یک نوع (زیر مجموعه) سبک کلاسیک با رعایت مبانی اصلی شده است . امید است مجموعه حاضر گامی موثر در جهت ارتقای سطح فرهنگ معماری و دکوراسیون داخلی کشور عزیزمان ایران بردارد. معماری کلاسیک زیر مجموعه هایی دارد که در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند . بدون شک همه شما به خوبی می دانید که پارتیشن شیشه ای نوعی دیوار شیشه ای می باشد که در زیبایی و بهینه سازی فضایی هایی که نصب می شود نقش بسیاری دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک دارد. در محیط اداری به سبک کلاسیک کفپوش را از جنس پارکت چوبی انتخاب می کنند . تختخواب از جنس چوب با یک روتختی ابریشمی ، مخمل گلدار یا گلدوزی شده انتخاب ایده آلی هستند . شرکت ­های بزرگ و معروف که می­ خواهند دفتر کار مجلل و لوکس داشته باشند دکوراسیون اداری کلاسیک را انتخاب می­ کنند. البته در کشورهایی نظیر یونان و انگلستان نیز آثار معروف تاریخی به معماری کلاسیک دیده می شود .

رنگ غالب در طراحی ساختمان هایی به سبک کلاسیک اکثرا سفید است . همانند همیشه چوب متریال غالب است . از این رو افراد همیشه دکوراسیون جدید منزل را دنبال میکنند. بسیاری از دفاتر و شرکتها که میخواهند کسب و کار جدید خود را به نمایش بگذارند سعی میکنند از مبلمان اداری مدرن در دکوراسیون خود استفاده کنند. به طور کلی استفاده از شیشه می تواند کاربردهای زیادی برای دفاتر اداری داشته باشد. برای نورپردازی مصنوعی نیز می توان از چراغ های سقفی کلاسیک و لوستر های زیبای کریستالی و همچنین چراغ های دیواری این سبک استفاده کرد . از چوب های گرانقیمت طبیعی مانند گردو استفاده می کنند . سقف های این سبک باید دارای سطحی نرم و صاف باشد و رنگ آن نیز اغلب به رنگ سفید و تنالیته های آن از جمله حاجی ، شیری و کرمی انتخاب می شود . در کنار این سقف های بلند بالطبع پنجره هایی قدی و وسیع در این سبک شکل میگیرد که به جذاب تر شدن فضای داخلی خانه و هم چنین بهره مندی خانه از نور طبیعی مناسب روز کمک فراوانی میکند . زمانی که مشتریان شما با کلاس کاری شما و نوع چیدمانی که شما در فضای کار برای خود فراهم ساخته اید توجه می کنند بدون تردید اعتماد سازی برای آن ها ساده تر از گذشته به انجام می رسد.