آموزش معامله اسپات در کوینکس (صفر تا صد) -ایران ارز دیجیتال

·

با استفاده از این لینک میتوانید دوستان خود را به صرافی کوینکس دعوت کرده و از 15 درصد پورسانت حاصل از کارمزد معاملات دوستان خود بهرهمند شوید. بعد از ثبت نام در صرافی کوینکس میتوانید بر روی منوی Account کلیک کنید و با انتخاب گزینه Referral Rewards وارد صفحه دریافت لینک زیرمجموعه گیری خود شوید. سپس روی Deposit & Withdrawal Fees کلیک کنید تا یک جدول به شما نمایش داده شود. در صرافی کوینکس، اگر زبان سایت انگلیسی باشد برای دیدن کارمزد انتقال در این صرافی، ابتدا به حساب کاربری خود در کوینکس رفته و بعد با اسکرول به انتهای صفحه در پایین بروید و روی Fees Standard کلیک نمایید.

برای این کار میتوانید تنظیمات را بر روی ایمل یا نرم افزار جانبی مانند Google Authenticator قرار دهید تا هنگام ورود و برداشت ارز از صرافی کد دو مرحلهای را برای بالا بردن امنیت از شما درخواست کند. بعد از ثبت نام و ورود به صرافی کوینکس در کیف پول و در تب Financial Account امکان سپرده گذاری داراییهای دیجیتال وجود دارد. به این ترتیب که کافیست داراییهای خود را به کیف پول Financial Account واریز کرده تا از سود سپرده گذاری بهرهمند شوید.

مراحل سپرده گذاری ارزهای دیجیتال در صرافی کوینکس صرافی coinex چگونه است؟ بعد از ثبت نام در این صرافی میتوانید به بخش تنظیمات حساب کاربری خود وارد شده و گزینه ورود دو مرحله ای 2FA را فعال کنید. با مراجعه به صفحه اصلی این سایت و گزینه Signup در بالا سمت راست میتوانید با ورود ایمیل خود به راحتی ثبت نام کنید. در اینجا Basic info یا اطلاعات اصلی خود را وارد کنید. این صرافی خدمات متعددی از جمله داشتن استخر استخراج viaBTC، کیف پول viawallet را دارد.

حتما کارمزدها را هم مدنظرتان داشته باشید. یادآوری: حتماً از این کد ۱۶ رقمی با یک روش ایمن بکاپ بگیرید (مثلاً آن را در کامپیوتر ذخیره کنید یا روی کاغذ بنویسید) شاید شما هم زیاد این سوال را در بین دوستان خود شنیدهاید که میگویند: اگر گوشی همراه ما بسوزد یا دزدیده شود، چگونه باید در صرافی پولمان را نجات دهیم؟ کوینکس از اعتبار یک صرافی مطمئن و قابل اعتماد برخوردار است. هزینه برداشت برای هر جفت معاملاتی متفاوت است و از سایت شرکت قابل بررسی است. صرافی کوینکس با حجم معاملات روزانه در حدود 130 میلیون دلار (با توجه به آمار ارائه شده از سایت کوین مارکت کپ) یکی از امنترین صرافیهای فعال در زمینه ارزهای دیجیتال است. برای واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، هر صرافی قوانین مخصوص به خود را دارد و صرافی کوینکس نیز از این قانون پیروی میکند. در تاریخ 14 مرداد 1400 صرافی کوینکس زبان فارسی را رسما به زبانهای فعال در این صرافی اضافه کرده است.

در اینجا هم نوع شبکه ارزها در کوینکس، هم حداقل میزان واریز در کوینکس، هم حداقل میزان برداشت در صرافی کوینکس، هم میزان کارمزد واریز و هم میزان کارمزد برداشت در صرافی کوینکس را مشاهده کنید. حتما قوانین واریز و برداشتهای ارزها که اکثرا در قسمت fee یا کارمزدها قرار داده میشوند را مطالعه نمایید تا متوجه مقدار ارز واریزی و مقدار برداشت ارز بشوید و کمتر از آن مقدارها انتقال ندهید. مثلا اگه از صرافی ایرانی تتر USDT روی شبکه ترون TRC20 خریدید و به صرافی کوینکس خواستید انتقال بدهید باید حتما آدرس تتر روی شبکه ترون را انتخاب کنید و یا برعکس.

نیز از این قانون پیروی میکند.