آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

·

از موارد مهم امنیت حساب کاربران ، احراز هویت دو مرحله ای ، سوال امنیتی ، رمز عبور معامله Trade ، رمز عبور ورود به حساب کاربری ، تایید تلفن و محدود کردن IP ها می باشد. اگر به قسمت Withdrow (برداشت وجه) در حساب کاربری خود در صرافی kucoin مراجعه کنید . مشاهده خواهید کرد که حداکثر مبلغ قابل برداشت در صرافی کوکوین در هر روز 1 بیت کوین می باشد. و شما در یک روز حداکثر به مبلغ یک بیت کوین می توانید از حسابتان برداشت داشته باشید. در این مقاله نحوه ثبت نام در صرافی کوکوین با کمترین ریسک و امنیت بالا را اموزش دیدیم.

تصویر بالا پنل کاربری شماست، کادر آبی که عنوان KYC verification را دارد جهت احراز هویت کاربران می‌باشد. این گزینه اصلا اجباری نیست و جهت افزایش خدمات صرافی (پرداخت و برداشت) است. متأسفانه تا این لحظه امکان استیک کردن ارز سولانا در صرافی کوکوین وجود ندارد. با درنظرگرفتن محبوبیت این ارز که هر روز در حال افزایش است، تنها مسئله زمان مطرح است که چه زمانی این قابلیت اضافه می‌شود. با وجود این، تا این لحظه ارز سولانا در لیست ارزهایی که قابل استیک کردن در کوکوین هستند قرار ندارد. ایده این روش استیک کردن از مکانیزم قفل‌کردن ارز در فرایند استیک کردن به‌دست‌آمده است.

همه چیز درباره استیبل کوین GHO پلتفرم آوه

برای انجام معاملات اهرم‌دار در صرافی KuCoin می‌توانید از قسمت Margin Trading استفاده کنید و هم از قرار‌دادهای آتی یا Futures که معمولا دارای اهرم‌های بسیار بالاتری نیز هستند. در صورتی که جفت‌ارز مورد نظر خود را در لیست پیدا نمی‌کنید، می‌توانید اسم آن را در قسمت مشخص‌شده با فلش، جستجو کرده و آن را پیدا کنید. در این پنل شما می‌توانید معاملات خود را به صورت نقدی یا اهرم‌دار انجام دهید.

به همین دلیل صرافی کوکوین پیشنهاد می کند که در صورتی که امکان سفارش توقف را ندارید، از این ریسک ها چشم پوشی نکنید. را انتخاب نمایند، زیرا برای ارسال کد تایید به تلفن، پیش شماره ایران در لیست وجود ندارد. استفاده از هرگونه کلمات غیراخلاقی و توهین به اشخاص ممنوع است. انتشار دیدگاه غیر مرتبط به مطلب، تبلیغاتی، قراردادن اطلاعات شخصی و لینک‌های نامرتبط غیر مجاز است. انتشار تمامی دیدگاه‌ها نیاز به تایید مسئولین سایت دارد. دیدگاهی که از قوانین تخطی کرده باشد تایید نشده وممکن است حساب کاربر نیز مسدود شود.

این صفحه را به اشتراک بگذارید

معاملات در این پلتفرم به صورت نقدی، بلافاصله یا در صورت تحقق شرایط از پیش تعیین شده انجام می شوند. در این مرحله، در گوشی موبایل خود اپلیکیشن Google authenticator را دانلود کنید. با ورود به صفحه جدید، بارکدی به شما نمایش داده می شود.

واریز ارز دیجیتال به حساب کاربری در صرافی کوکوین

آموزش کامل صرافی کوکوین به همراه نحوه ثبت نام و ترید کردن محمد فاموریان

اگر رمز عبور قوی ای برای وارد شدن به اکانتتان انتخاب نکرده اید در این مرحله می توانید رمز عبور خود را تغییر داده و یک رمز عبور قدرتمند برای خود انتخاب کنید. هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام در کوکوین وب سایت خود باشید. با هدف ساده سازی بستر معاملات، کوکوین پلتفرم خود را به صورت اپلیکیشن برای کاربران اندروید و آی او اس طراحی کرده است که هم در خود سایت صرافی و هم در مارکت ها در دسترس هستند. کوکوین را می توان یک اکوسیستم معتبر در حال توسعه دانست که هر روز سعی بر این دارد که نسبت به قبل بهتر باشد. صرافی کوکوین Kumex را نیز راه اندازی کرد که امروزه آن را با نام Kucoin Futures می شناسیم که در اواخر سال این صرافی معاملات مارجین خودش را با حداکثر میزان 10 برابر معرفی کرد.

تریدینگ پسوورد یکی دیگز از راه افزایش امنیت حساب کوکوین می باشد. کاربردی که این پسوورد دارد این است که ارسال سفارشات و معاملات شما را امن می کند. سامانه مبادله رمزارز بیتستان، بستری امن برای خرید و فروش بیت کوین و ده‌ها رمزارز معتبر بازار است؛ هدف ما در بیتستان، ایجاد فضایی امن، سریع و کاربرپسند، برای خرید و فروش رمزارزهاست. همه چیز درباره صرافی کوکوین و علی‌الخصوص، آموزش تصویری خرید و فروش در کوکوین را به صورت کامل خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم. 6- در این بخش از صفحه یک رمز 6 رقمی، جهت بالا بردن امنیت حساب ترید خود باید قرار دهید. با وارد نمودن رمز خود در قسمت خرید و فروش (ترید)، این قسمت برای شما نمایش داده می‌شود.