اختصاص خط اعتباری از سوی بانک سینا برای فروش اقساطی مدیران‌خودرو

·

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، در جلسه‌ای که با حضور سرپرست بانک سینا، رئیس هیئت‌مدیره و مدیران عامل شرکت‌های مدیران خودرو، ایرانیان خودرو و شرکت لیزینگ جامع سینا برگزار شد، افزایش تعاملات و همکاری‌های سه جانبه مورد تأکید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: بانک سینا در حال حاضر تدوین برنامه راهبردی کسب‌وکار را در دست اجرا دارد که با عملیاتی شدن این طرح می‌توانیم خدمات متنوعی را به راحتی ارائه داده و حتی از طریق تهیه سوپر اپلیکیشن مدنظر شرکت و اتصال به درگاه بانک، فرایند فروش خودر‌های دست دوم را نیز تسهیل کنیم.

در ادامه این نشست، یوژولی، مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو نیز ضمن استقبال از همکاری با بانک سینا گفت: این شرکت ۱۰ درصد از سهم بازار فعلی خودرو در ایران را در اختیار دارد و پس از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، صاحب جایگاه سوم کشور است.

سرپرست بانک سینا تصریح کرد: این بانک از توانایی و پشتوانه خوبی برخوردار است و به عنوان بانکی خوش‌نام و شفاف در جامعه شناخته می‌شود. ما علاقه‌مند به توسعه همکاری‌های متقابل بر اساس توانایی‌های بانک هستیم و امیدواریم نقش قابل توجهی در حمایت از تولید ایفا کنیم.

گفتنی است طی این تفاهم‌نامه همکاری، خط اعتباری جهت ارائه به صاحبان مشاغل و خرید اقساطی خودرو اقساطی از سوی بانک سینا در نظر گرفته شده است.

در این جلسه مهدی رزمی، عضو هیئت‌مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل، چنگیز مروج، معاون مالی و سرمایه‌گذاری، مهدی باستان، معاون برنامه‌ریزی، ابوالفضل انوری، معاون حقوقی و نظارت، روح‌الله جراحی، مدیرعامل شرکت لیزینگ جامع سینا، حمیدرضا شاکری، مدیر منطقه غرب تهران و داوود منفرد، رئیس شعبه میدان صنعت از بانک سینا و بهرام شریعت، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مدیران خودرو، ظهیر امیری، مدیرعامل شرکت ایرانیان خودرو و امیری، مشاور مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت مدیران خودرو نیز حضور داشتند.



منبع

سرپرست بانک سینا در این جلسه طی سخنانی با اشاره به ظرفیت‌های این بانک در راستای تأمین مالی و حمایت از شرکت‌های تولیدی گفت: امروزه همان‌گونه که در حوزه صنعت و تکنولوژی پیشرفت‌های قابل توجهی را شاهد هستیم، در عرصه بانکداری نیز تحولات عمده‌ای صورت گرفته و لذا نیاز است که نگاه سنتی به بانک‌ها از پرداخت صرف تسهیلات به ارائه خدمات جدید تغییر یابد.

وی افزود: این شرکت به‌روزترین و مدرن‌ترین خودرو‌ها را به فاصله کوتاه شش ماهه و یکساله با بازار چین به ایران عرضه می‌کند و طی همکاری‌ای که با بانک‌ها از جمله بانک سینا خواهیم داشت، می‌توانیم زمینه ارائه خدمات لیزینگی و فروش اقساطی خودرو به مشتریان را به طور گسترده فراهم سازیم.

غلامرضا فتحعلی اظهار داشت: امروز بانک‌ها نه تنها در حوزه واسطه‌گری مالی بلکه در حوزه فین‌تک‌ها و پرداخت نیز می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری داشته باشند و بانک سینا نیز با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود آماده است تا زنجیره و سبدی متنوع از محصولات و خدمات را در حوزه پولی و بانکی در اختیار شرکت‌های تولیدی از جمله خودروساز‌ها قرار دهد.