ام وی ام ایکس 55 پرو چه مشخصاتی دارد؟

·

ام وی ام ایکس 55 پرو چه مشخصاتی دارد؟

نمای داخلی خودرو ام وی ام ایکس 55 پرو

به گزارش کاماپرس، در اولین نگاه به خودرو ام وی ام ایکس 55 پرو جلوپنجره ماتریسی با طرح کهکشانی بیننده را به خود جذب می‌کند. چراغ‌های این خودرو نسبت به قبل تغییر کرده و به ال‌ای‌دی تجهیز شده‌اند. سپر قسمت جلو این محصول و استفاده از قطعات تزئینی قرمز در بدنه ظاهری اسپرت‌تر را به ببیننده القا می‌کند و دی‌لایت‌های کار شده در کناره‌های سپر حس مدرن بودن این خودرو را افزایش می‌دهد. البته نمای عقب نیز در ظاهر این خودرو بی‌تاثیر نبوده و به کمک چراغ‌های سه بعدی همچنین باله اسپرت و دیفیوز ظاهری مناسب را ایجاد کرده‌ است.

ام وی ام ایکس 55 پرو همچنین دارای سیستم تهویه دیجیتال تک کاناله است که مصرف‌کننده از پنل لمسی ایجاد شده در این خودرو می‌تواند تنظیمات مورد نظر را انجام دهد. سیستم تهویه این خودرو همچنین به فیلتر تصفیه هوا پی ام 2.5 تجهیز شده که به سبب آن کیفیت هوای کابین افزایش پیدا کند و همچنین از وررود ذرات معلق و آلایندگی‌ها به داخل خودرو جلوگیری شود.

ام وی ام ایکس 55 پرو را می‌توان رقیبی تازه برای کراس اوورهای کامپکت بازار دانست. مدیران خودرو این محصول را از لحاظ ظاهری و فنی با پیشرفت بسیاری همراه کرده و ایکس 55 پرو با ظاهری بهتر و تکنولوژی جدیدتر در بازار عرضه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر:





منبع

از دیگر تغییرات و امکانات ام وی ام ایکس 55 پرو نسبت به ایکس 55 معمولی می‌توان به کالیپر ترمز با رنگ قرمز، رینگ 17 اینچی، تریم قرمز و مشکی درون کابین، طراحی جدید برای داشبورد، طراحی جدید کنسول مرکزی ورودی‌ها، اهرم دنده الکترونیکی، بهبود نسبی قدرت همچنین گشتاور و… اشاره کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

ام وی ام ایکس 55 پرو چه مشخصاتی دارد؟
ام وی ام ایکس 55 پرو چه مشخصاتی دارد؟

مشخصات فنی ام وی ام ایکس 55 پرو مدیران خودرو

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو

یکی دیگر از تغییرات جدید این محصول مجهز شدن خودرو به مانیتور 10.25 اینچی است که علاوه بر وضوح تصویری بالا امکاناتی همچون سیستم مسیریاب، سیستم اشتراک محتوای تلفن همراه، تصویر دوربین‌های دید عقب، دید 360 درجه با کیفیت بالا، سهولت پارک شهری و … را دراختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.

این خودرو از گیربکس سی وی تی 9 سرعته بهره‌مند شده که با پیشرانه توربوشارژ هماهنگی خوبی دارد. این گیربکس علاوه بر آنکه جدیدترین نسل از جعبه دنده‌های سی وی تی به حساب می‌آید همچنین از سوخت کمتری نیز مصرف می‌کند. این محصول دارای پیشرانه 4 سیلندری توربوشارز است و حجم موتوری برابر با 1.5 لیتر دارد. عملکرد فنی این محصول به گونه‌ای است که قدرت تولید 156 اسب بخار و 230 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. دسته دنده الکترونیکی نیز جذابیت بیشتر همراه با کاربری آسان برای مصرف‌کننده ایجاد می‌کند. البته این محصول مدیران خودرو به تعویض دستی دنده‌ها نیز مجهز شده که شتاب‌گیری بهتر در مواقع ضروری را برای راننده به ارمغان می‌آورد.

ام وی ام ایکس 55 پرو چه مشخصاتی دارد؟

از سایر امکانات این خودرو می‌توان کول باکس، سانروف، آینه جانبی با گرمکن، آینه جانبی تاشو برقی، دکمه‌های کنترلی، حساسیت به سرعت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، سنسور فشار باد تایر، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش، ارتفاع بلند سقف، صندلی‌های راحت برای سرنشینان و … را نام برد.