اولین سری آریزو 6 پرو تحویل مشتریان شد | – محصول جدید برند

·

همانطور که انتظار می رفت، نسخه قبلی این خودرو (آریزو6) مورد استقبال طرفداران سری آریزو قرار گرفت و مدیران خودرو در ادامه فعالیت های خود نسخه فیس لیفت آن را طراحی و به بازار خودرو ایران ارائه نمود.

پشت صحنه استقبال چشم گیرازآریزو6پرو به روز بودن طراحی خودرو یکی از دلایل قابل توجه برای خریداران است.

استفاده از المان های اسپرت باعث شده فضایی کاملا متفاوت نسبت به رقبا خلق شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی زیر مراجعه نمایید:
کلید واژه ها: خودرو – استقبال – لوکس – طراحی – بازار – محصول – مشتریان – خودروهای لوکس – قبلی – برند – نسخه – مدیران خودرو – طراحی خودرو – بازار خودرو – ایران – ادامه – برخورداری – نورپردازی – طرفداران – جدید – قابل – پشت صحنه – نخستین – انتظار – فعالیت – مدیران – آریزو 6 – یکی از – داخلی – مختلف



منبع

25 اینچی با گرافیک بسیار چشم نواز و مدرن، از جمله امکانات رفاهی بارزی هستند که در استقبال قابل توجه از آریزو6پرو نقش داشته اند.

همچنین سیستم هشدار ترافیک جانبی (RCTA) که در موقع خروج از پارک با دنده عقب فعال می شود، در صورت عبور خودروهای دیگر از مسیر پشت آریزو6پرو به راننده هشدار می دهد.

برند فونیکس به عنوان نامی نوین در عرصه خودروهای لوکس بازار ایران، این محصول را از جنبه های مختلف نسبت به نسخه قبلی آن ارتقا داده است که در ادامه به دلایل استقبال قابل توجه خریداران این خودرو می پردازیم.

مدیران خودرو که در سخت ترین دوران تحریم توانسته دسترسی خریداران ایرانی به محصولات با کیفیت و به روز جهانی را برقرار نگه دارد، هم اکنون با برند فونیکس و ارائه آریزو6پرو موفق شده عطش بازار برای یک سدان لوکس را سیراب کند.

آریزو6پرو خودرویی است که علاوه بر توجه اساسی به مشخصات فنی، با اتکا به آپشن های رفاهی و رادارهای خود توانسته گوی سبقت را از رقبا برباید.

حالا برند لوکس فونیکس با طراحی جدید در فضای داخلی این مدل، نورپردازی 64 رنگ و استفاده از تودوزی چرم دو رنگ، فضایی لوکس را به خریداران خود پیشکش کرده است.

نسل قبلی این خودرو نیز به خاطر برخورداری از همین ویژگی توانست نظر خریداران را جلب کند.

گارانتی 5 سال یا 150 هزار کیلومتر و 6 نوبت سرویس دوره ای رایگان 2 ساله از دیگر مزایای آریزو 6 پرو در مسیر فتح قلب خریداران بوده است.

سیستم پیش بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) که به دنبال رادار تشخیص نقطه کور (BSD) وارد عمل می شود، ریسک تصادف در صورت تغییر لاین غیرعادی را از بین می برد.

همچنین جنبه های فناوری نظیر ویژگی های هوشمند خودرو که موجب تسهیل و کاهش خطر در رانندگی است عامل مهم دیگر در محبوبیت این محصول بوده است؛ برخورداری آریزو6پرو از 3 رادار هوشمند، نقش قابل توجهی در کمک به راننده و کاهش احتمال تصادفات دارد.

توسعه این محصول تنها به بهبود ویژگی های ظاهری آن محدود نیست و آپشن هایی مانند شارژر وایرلس، فرمان دی کات، تعویض دنده برقی، صفحه کیلومتر دیجیتال، نمایشگر 10.

– محصول جدید برند لوکس فونیکس با نام آریزو6پرو روانه بازار شد و نخستین مشتریان این محصول لوکس، خودروهای شان را دریافت نمودند.