باشگاه مشتریان فونیکس (FOWNIX) یک مسابقه گلف منحصر به فرد را برای مالک Tiggo8Pro برگزار می کند

·

از نظر بسیاری از مشتریان، این مراسم، مراسم شاد و مفرح بود که نشان داد مالکان این خودرو از انتخاب  Tiggo8Proبسیار خوشحال هستند.

در آینده طبق برنامه ریزی استراتژیک و کلان شرکت، باشگاه مشتریان رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشور برگزار خواهد کرد تا روابط مستقیم خود را با مشتریان گسترش دهد.

کلید واژه ها: خودرو – مشتریان – مدیران خودرو – باشگاه مشتریان – منحصر به فرد – بازار ایران – مدیران – مدیر – خیابان های تهران – مراسم – مسابقه – باشگاه – برند – بازار – ایران – شرکت خصوصی – خودروسازی – مدیر عامل – شاسی بلند – مالک – شرکت – اهدا – لوکس – بزرگترین – برندگان – مسابقات – خیابان – برقرار – انتخاب – برگزار



منبع

مدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی خودروسازی در بازار ایران همواره در تلاش بوده تا ارتباط نزدیک و مثبت با مشتریان خود برقرار نماید.

طی سال گذشته و سال جاری هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است.

در مراسم اهدای جوایز، آقای جک لی، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو، ابتدا از اعتماد و حمایت مشتریان از برند فونیکس (FOWNIX) تشکر کرد و شخصاً جایزه را به برندگان مسابقات اهدا کرد.

Tiggo8pro” در مقایسه با خودروهایی همچون سانتافه، تویوتا RAV4 و سایر خودرو های کره ای و ژاپنی در بازار ایران، به همراه شبکه خدمات پس از فروش گسترده و گارانتی هفت ساله (یا 200000 کیلومتر) و 10 سرویس دوره ای رایگان برای این خودرو، به همراه توسعه خدمات باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو شاهد گسترش بازار این خودروی لوکس خواهیم بود.

– باشگاه مشتریان فونیکس (Fownix) که یک برند لوکس متعلق به مدیران خودرو می باشد، اخیرا یک مسابقه گلف منحصر به فرد برای دارندگان TIGGO8Pro” زیبایی این شاسی بلند لوکس را در خیابان های تهران به نمایش گذاشتند.