بایگانی‌های مقالات و دانستنی ها اکسیر صنعت آسیا

·

یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند. علل کما می‌تواند بیماری‌های عفونی مانند مننژیت، سکته مغزی و… باشد. در این مطلب با ۴ تا از جالب ترین افرادی که به کما رفتند آشنا می‌شوید.

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله اینترنتی برفانک می باشد. 82- گربه های خانگی ۷۰% وقت خود را در خواب سپری میکنند. دانستنی های علمی31- شمپانزه ها قادرند مقابل آینه چهره خود را تشخیص دهند اما میمونها نمی توانند. 15- درامریکا سالانه ۱۵نفر بر اثر گازگرفتگی توسط سگها جان خود را از دست می دهند.

صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دانستنیها دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. دانستن مطالب جالب درباره خاک و ویژگی های خاص آن به مواد تشکیل دهنده و موجودات درون آن بستگی دارد.

  • سیستم عصبی بدن شبها عملکرد متفاوتی دارد، چون دیگر چیزی وجود ندارد کـه حواستان را پرت کند بنابر این سیگنال ها بـه مؤثرترین شکل ممکن دریافت می‌شوند.
  • بازی ” سنگ، کاغذ، قیچی ” یک فدراسیون بین المللی دارد و از سال ۲۰۰۲ مسابقات سالانه بین المللی با جایزه ۵۰،۰۰۰ دلاری برگزار می شود.
  • بسیار دیده شده که افراد به محض خرید نان آن را درون کیسه پلاستیکی قرار می‌دهند.
  • یک ویژگی دیگر مهم آن داشتن ریتمی اسـت کـه بتواند مـا رابه حرکت وادارد.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.

خطوط بدن ببرها مثل اثر انگشت انسان برای هرکدام منحصر بفرد است. قشر سوماتوسنسوری در مغز «Somatosensory Cortex» مسئول دریافت اطلاعات حاصل از حس لامسه اسـت. دانشمندان علم عصب شناسی با انجام تحقیق نشان دادند وقتی سعی می‌کنیم خودمان را قلقلک دهیم، ناحیه ي مخچه را هم تحریک میکنیم. مخچه سیگنال هایي کـه از سطح پوست دریافت خواهند شد را پیشبینی میکند.

بیوگرافی دانیل برنولی

این پرنده ها می توانند مدت زمان طولانی را به این حالت بایستند و تعادل خود را روی یک پا حفظ کنند اما واقعا چرا چنین پوزیشن سختی برای آن ها وجود دارد . دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که فرکانس صدای خر خر گربه بین 50 تا 150 می باشد و گربه می تواند در مواقع مختلف خر خر کردن خود را تغییر دهد . این کار توسط گربه ها یکی از نشانه های سلامت جسمی آن ها می باشد و آن ها در هنگام دوره بهبودی از یک بیماری نیز این صدا را از خود تولید می کنند . عسل تنها ماده غذایی است که خراب و فاسد نمی شود، عسل هایی که در مقبره فرعون های مصر پیدا شده اند توسط باستان شناسان مورد آزمایش قرار گرفته و سلامتی آن ها تایید شده است. یک فرد می تواند یک ماه بدون غذا زندگی کند، اما فقط یک هفته بدون آب زنده می ماند، اگر مقدار آب در بدن شما فقط 1٪ کاهش یابد، احساس تشنگی خواهید کرد و اگر 10٪ کاهش یابد، شما می میرید.

قسمت هایی در ابن شهر هنوز توسط هیچ انسانی مورد بازدید قرار نگرفته است . در حالی که پرندگان دیگر توانایی تولید انواع مختلفی از صدا ها را دارند و این به دلیل استعداد بیشتر آن ها می باشد . در سال 1990 در این برج به روی توریست ها بسته شد زیرا مردم عقیده داشتند که ممکن است این برج با بازدید های بیشتر فرو بریزد .

دانستنی ها و اطلاعات عمومی دانش آموزی

بایگانی‌های مقالات و دانستنی ها اکسیر صنعت آسیا