تغییرات جیپ رانگلر 2024 قابلیت، فناوری و اصلاح بیشتری را به شما می دهد

·

تغییرات جیپ رانگلر 2024 قابلیت، فناوری و اصلاح بیشتری را به شما می دهد

در سال 2024 یک به‌روزرسانی میان چرخه برای جیپ رانگلر در راه است. تا زمانی که جیپ این مدل را معرفی نکند، میزان تغییرات را نمی‌دانیم، اما انجمن JL Wrangler یک رشته اطلاعات عمیق بر اساس اعضایی که می گویند ویدیویی را دیده اند که Stellantis به فروشندگان خود در این مورد نشان داده است. یک تصویر ادعا شده از ویدیوی فروشنده Stellantis عناوین “قابلیت بیشتر”، “یک نماد، تصفیه شده”، “فناوری جدید” و “ایمنی پیشرفته” را فهرست کرده است. چیزی که تغییر نخواهد کرد، عمدتاً ظاهر است. یک جلوپنجره جدید در راه است که گفته می‌شود از جلوپنجره‌های Wrangler 20th Anniversary سرنخ می‌گیرد و گزینه‌های چرخ جدید. بانک سفارش 9 رنگ ممکن را برای Rubicon 392 نشان می دهد که یک رنگ کمتر از پالت فعلی است و Punkin’ Metallic از لیست حذف شده است. از آنجایی که هنوز در مرحله پیش‌سفارش هستیم، این ممکن است برای عرضه کامل تغییر کند. بعد از این لوازم آرایشی، همانقدر که با جیپ 2024 آشنا هستید، با جیپ فعلی آشنا خواهید شد.

وقتی صحبت از 392 شد، برای سال آینده بازمی‌گردد، همانطور که سایر پیشرانه‌های موجود در خط تولید کنونی هم هستند. به جای 392 با دنده 3.73 و لاستیک های 32 اینچی 285/70 R17 که اکنون استاندارد هستند، Rubicon 392 2024 دارای برخی از ویژگی های استاندارد بسته Xtreme Recon است که تا 4.56 دنده و لاستیک های 35 اینچی افزایش می یابد. و در مورد قوی‌تر، یک آپشن Heavy Duty Axle وجود خواهد داشت که امتیاز یدک‌کشی رانگلر را بالا می‌برد، اما هیچ کس فاش نمی‌کند که با کدام موتور می‌توان آن را جفت کرد. در انتهای دیگر وسیله نقلیه، یک بسته بازیابی یک وینچ از کارخانه نصب می‌کند و شاید دیگر وسایل نجات را به داخل می‌اندازد.

گفته می‌شود که روبیکن معمولی پکیج جدیدی دریافت می‌کند که گزینه‌های لوکسی مانند صندلی‌های چرمی، فناوری‌هایی مانند هشدار برخورد از جلو و گلگیرهای همرنگ بدنه را در اختیار خواهد داشت، که هم اکنون باید جداگانه خریداری شوند.

تریم Willys به لطف فاصله بالاتر از سطح زمین و آنچه که انتظار می رود چرخ آفرود و بسته لاستیک گیره دار باشد، قابلیت را بهبود می بخشد. مشخص نیست که این موضوع چگونه بر بسته 3995 دلاری Xtreme Recon موجود برای این نسخه تأثیر می گذارد.

در سمت Wrangler 4xe، تریم High Altitude که در حال حاضر 2200 دلار برای صفحه برقی Sky One-Touch دریافت می کند، انتظار می رود که بهترین تجهیزات استاندارد باشد. Mopar Insiders می گوید که یک تریم جدید Sport 4xe در سطح پایه نیز وجود خواهد داشت که با فرض باقی ماندن در زیر Willys 4xe قرار می گیرد. مهمتر از همه، 4xe می تواند پتانسیل ژنراتور خود را باز کند و به صاحبان این امکان را می دهد که لوازم جانبی را از طریق پریزهای 110 ولت تغذیه کنند.

در داخل، Wrangler 2024 گزارش داده است که سنج های آنالوگ خود را برای خوشه دیجیتال کنار گذاشته و یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی Uconnect 5 ارائه می دهد. فناوری تقویت‌شده می‌تواند شامل Android Auto بی‌سیم و Apple CarPlay و ویژگی‌های بیشتر برای صفحات خارج از جاده و نقشه‌ها باشد. گروه ارتقاء راحتی و راحتی صندلی و پکیج کابین ممتاز، از راه هایی که هنوز مطمئن نیستیم، اوضاع را برای سرنشینان راحت تر می کند.

پیش‌سفارش‌های فروشنده اکنون باز هستند، بنابراین مطمئناً دسته‌ای از افراد وجود دارند که می‌دانند چه چیزی جدید و امکان‌پذیر در دکل آینده وجود دارد. اطلاعات رسمی نباید دور از دسترس باشد.