جنرال موتورز کروز می خواهد خودروهای خودران را در سراسر کالیفرنیا آزمایش کند

·

کروز همچنین در حال آزمایش خودروهای برقی شورولت بولت است و کارمندان، دوستان و اعضای خانواده را در مرکز آستین، تگزاس و بخش‌هایی از فونیکس حمل می‌کند.

شرکت تابعه جنرال موتورز پس از بیش از دو سال آزمایش، در حال حاضر یک سرویس حمل و نقل خودکار را در شهر خود در سانفرانسیسکو اجرا می کند. هنوز برنامه خاصی برای گسترش آزمایش در کالیفرنیا ندارد، اما درخواست با وزارت وسایل نقلیه موتوری گامی برای ورود به شهرهایی مانند لس آنجلس است.

درو پوساتری، سخنگوی کروز، در بیانیه‌ای گفت: «در حالی که این برنامه هیچ تغییر فوری در آزمایش یا عملیات ما نشان نمی‌دهد، ما امیدواریم که به کار با کالیفرنیا DMV ادامه دهیم تا خدمات خود را در شهرهای دیگر در آینده به طور ایمن و مسئولانه آزمایش کنیم.»

دیترویت – واحد خودروی خودران کروز جنرال موتورز روز دوشنبه از کالیفرنیا برای آزمایش خودروها در سراسر ایالت درخواست مجوز کرد.

زیرمجموعه جنرال موتورز به دلیل گزارش هایی مبنی بر اینکه رباتاکسی خودکار آن می تواند به طور غیرمنتظره ای متوقف شود و به طور بالقوه مسافران را سرگردان کند، توسط تنظیم کننده های ایمنی ایالات متحده تحت بررسی است. کروز می‌گوید که در این کاوشگر همکاری می‌کند و 1 میلیون مایل (1.6 میلیون کیلومتر خودکار) را بدون ایجاد جراحت یا مرگ و میر خطرناک طی کرده است.

در صورت اعطا، مجوز آزمایشی به کروز اجازه نمی‌دهد مسافران غیرکارمند را خارج از سانفرانسیسکو حمل کند. کروز گفت که آزمایش می تواند تا 55 مایل در ساعت (88 کیلومتر در ساعت) در سراسر ایالت انجام شود.