خبر خوب مدیران خودرو برای طرفداران تیگو 7

·

این مسابقه از دیروز دوم مردادماه آغاز شده و تا جمعه هفتم مردادماه دارندگان این خودرو مهلت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند. مدیران خودرو پس از اتمام زمان مسابقه پنج عکس را برتر اعلام کرده و به آن‌ها هنذفری بلوتوثی اهدا می‌کند.

مشخصات خودرو تیگو 7

مدیران خودرو مسابقه‌ای را برای صاحبان خودرو تیگو 7 طراحی کرده است.

مدیران خودرو همچنین فروش اعتباری تیگو 7 را از یکم مردادماه آغاز کرده که متقاضیان می‌توانند اقساط آن را به صورت 12، 24 و36 ماهه بپردازند که موعد تحویل این محصول از سوی مدیران خودرو 45 روز کاری اعلام شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو

نوع موتور این خودرو توربوشارژ است که 1498 سی‌سی حجم دارد و سیلندرهای آن 4 عدد است. انتقال نیرو در این خودرو به صورت اتوماتیک دی سی تی صورت می‌گیرد که حداکثر سرعت 185 اعلام شده است. از مزایای این خودرو می‌توان فضای مناسب کابین، تعلیق نرم، امکانات رفاهی مناسب، زنجیرتایم، ترمز پارک برقی، اتوهلد و رکاب برقی در تیپ اسپرت را نام برد. قدرت این خودرو برابر با 147 اسب بخار و گشتاور آن 210 نیوتن‌متر است. بدنه این خودرو را می‌توان شاسی بلند یکپارچه جمع‌وجور دانست که ارتفاع آن 1670 میلی‌متر است.

خبر خوب مدیران خودرو برای طرفداران تیگو 7

به گزارش کاماپرس، گروه خودروسازی مدیران خودرو تا جمعه هفتم مرداد ماه مسابقه‌ای را برای دارندگان خودرو تیگو 7 طراحی کرده که این مصرف‌کنندگان می‌توانند به همراه خانواده با خودرو تیگو عکس بگیرند و برای دایرکت صفحه این خودروساز ارسال کنند.

در این طرح قیمت مصوب تیگو 7 آی ای یک میلیارد و 102 میلیون و 820 هزارتومان اعلام شده که حداقل 60 درصد مبلغ به عنوان پیش‌پرداخت گرفته می‌شود که سود تسهیلات 21 درصد و سود تاخیر و انصراف 12 درصد تعیین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر:





منبع

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

تیگو 7 پرو اکسلنت نیز یکی دیگر از خودروهای عرضه شده در این طرح با قیمت مصوب یک میلیارد و 256 میلیون و 720 هزارتومان است که حداقل 70 درصد این قیمت به عنوان پیش‌پرداخت گرفته خواهد شد. برای این خودرو تسهیلات منعطف 30 درصد، نرخ سود تسهیلات 21  درصد و سود تاخیر و انصراف 12 درصد اعلام شده است.

از دیگر مشخصات چری تیگو 7 می‌توان به کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، کنترل کشش، کنترل پایداری، حالات رانندگی همچون اکو و اسپرت، سنسور جلو، سنسور عقب، سنسور باران، سنسور فشار بادتایر، توزیع نیرو ترمز، ترمز ضدقفل، ترمز کمکی، ترمز پارک برقی، دی‌لایت، اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو، چراغ مه‌شکن عقب، چراغ جلو زنون، چرخش مه‌شکن در پیچ، چراغ بدرقه، تنظیم برقی ارتفاع نور، دکمه‌های کنترلی، حساسیت به سرعت، مانیتور 9 اینچی لمسی، دوربین عقب، دوربین جانبی، دوربین 360، ایربگ راننده، ایربگ سرنشین جلو، ایربگ پرده‌ای، ایربگ جانبی جلو، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه اتومات دوگانه، صندلی برقی راننده، آینه جانبی تاشو برقی، سقف پانوراما، سانروف و … اشاره کرد.

شرایط فروش اعتباری تیگو مدیران خودرو‌

خبر خوب مدیران خودرو برای طرفداران تیگو 7