خرید انواع فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت پاکاب گستر

·

توجه کنید که بهتر است فیلتر ممبران از تماس دست در امان باشد. آن را با انبر دست تمیز بگیرید و داخل پوسته مربوط به خود قرار دهید. برای تعویض فیلتر ممبران ابتدا باید شلنگ متصل شده به آن را از پوسته ممبران جدا کنید. فیلتر مادون قرمز در واقع فیلتر اکسیژن ساز است.این فیلتر به نیروی برق و باطری احتیاج ندارد و با استفاده از موادی سرامیکی که اشعه مادون قرمز گسیل میکنند، باعث شکستن تعدادی از مولکول های آب و تبدیلی آنها به اکسیژن و نیتروژن میشود.بنابراین سطح اکسیژن آب افزایش پیدا میکند. این فیلتر نیاز به تعویض ندارد، مگر اینکه دچار سوختگی شود. زیرا به طور مستقیم با آب تماس ندارد و مانند فیلتر های دیگر، دچار آلودگی نمیشود.

دستگاه تصفیه آب اولانسی مدل RO-A930 بهمراه فیلتر مجموعه ۴ عددی

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب به دو عامل جنس و کیفیت فیلترها و میزان آلودگی آب ورودی به دستگاه تصفیه آب بستگی دارد. معمولا فیلترها ی پیش تصفیه هر 6ماه یکبار و فیلترهای اصلی 18 الی 24 ماه تعویض میشوند. هر کدام از فیلترها دارای علائم و نشانه هایی برای تعویض فیلتر هستند. از جمله تغییر رنگ فیلتر و یا ایجاد گچ و رسوب در کتری یا سماور که نشاندهنده زمان تعویض فیلتر است. پیشنهاد دیجی آب کالا دستگاه تصفیه آب آکوا، سافت واتر و سی سی کا است.

دستگاه تصفیه آب

خرید انواع فیلتر تصفیه آب خانگی با بهترین قیمت پاکاب گستر

قیمت فیلتر دستگاه تصفیه آب در زیر به صورت پکیج های مختلف ارائه می‌شود که همگی از فیلترهای درجه یک تایوانی، آمریکایی خرید فیلتر تصفیه آب و ژاپنی هستند. شما می‌توانید تمامی این پکیج‌ها را از طریق مینروا سفارش دهید و آنها را به صورت رایگان تحویل بگیرید. برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید.

  • چه میزان است و شرکت و فروشگاه زمان تعویض فیلتر را به شما اعلام کند، دیگر نگرانی بابت خرابی دستگاه خود نخواهید داشت.
  • توانسته است میزان رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود دریافت نماید.
  • زمان تعویض این فیلتر نیز مانند فیلتر مرحله اول هر شش ماه یک بار است.
  • برای مثال باز نشدن فیلتر دستگاه تصفیه آب ناشی از رسوب کردن شن و ماسه و گل و لای به قطعات دستگاه میشود که در این صورت هوزینگ مراحل پایینی یا اتصالات مراحل بالایی دستگاه شما جرم گرفته و درست باز نمیشوند.
  • همانطور که ذکر شد، تصفیه آب خانگی دارای مراحل مختلفی از فرآیند تصفیه آب است.

برای همین در این مرحله یک فیلتر از جنس کربن فعال در نظر گرفته شده است که آب با گذشت از این مرحله مجددا میکروب زدایی می شود و دوباره طعم و بوی خالص خود را می گیرد. بر خلاف فیلتر دوم، مواد سازنده این فیلتر اسید خلوص بالایی دارند، که منجر به تصفیه نهایی می شود. این فیلتر در مسیر آب خروجی از فیلتر ممبران و هم چنین، بعد از مخزن ذخیره قرار می گیرد، تا اگر آب برای مدتی در مخزن ماند و طعم آب تغییر کرد این فیلتر طعم و بوی مناسب را به آب باز می گرداند. فیلتر تصفیه آب خانگی مرحله اول ، این فیلترها از الیاف پلی­پروپیلن 100% خالص ساخته می­شوند . ساختار گرادیان آن به گونه ایست که ذرات درشت تر در قسمت های بیرونی فیلتر و ذرات ریز تر در قسمت های داخلی فیلتر به دام می افتند , به عبارت دیگر تراکم فیلتر از سطح بیرونی به سطح داخلی افزایش می یابد . این گرادیان دانسیته باعث استفاده بهینه از ظرفیت فیلتراسیون می شود .فیلتر تصفیه آب مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی از جنس پلی پروپیلن می باشد و توانایی حذف گل و لای، شن و ماسه، زنگ لوله و کلیه ذرات معلق در آب به قطر بالای 5 میکرون رو دارد.

خرید فیلتر تصفیه آب آکوآ اسپرینگ مدل EXTRA PP-1 مجموعه 4 عددی

در صورتیکه فیلترها به موقع تعویض نشوند، باعث خرابی دستگاه شده و عملکرد آن را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد. فیلتر مورد استفاده در این دستگاه دارای خواصی همچون طراوت و شادابی پوست و بهبود عملکرد اندام های داخلی بدن در اثر حذف ترکیبات مضر آب است. با توجه به اینکه فیلترها با هوزینگ مربوطه در دوره ی حداکثر یکساله تعویض میگردد از تشکیل باکتری در این تیپ دستگاه جلوگیری میشود . فیلتر منزل مورد استفاده در این دستگاه دارای خواصی همچون طراوت و شادابی پوست و بهبود عملکرد اندام های داخلی بدن در اثر حذف ترکیبات مضر آب است. با عرض پوزش کلیه قیمت ها در حال بروزرسانی می باشد، لطفا جهت استعلام قیمت خرید با واحد فروش تماس حاصل نمایید. نکته مهم در مورد لامپ یووی، اشعه این لامپ ابتلا به سرطان را افزایش می دهد و به همین دلیل لازم است محفظه ای که لامپ یووی در آن قرار می گیرد بسیار مقاوم باشد.