خرید انواع فیلتر MVM 315 و روغن موتور MVM 315 | mvmblog

·

شما باید در کیلومتر مناسب روغن موتور را با فیلتر روغن تعویض نمایید. از لحاظ سطح API یا سطح کیفی روغن موتور باید حداقل سطح کیفیت SL را میتوان انتخاب نمود. اما “یزدان اویل” به شما سطح SM یا SN را برای خودرو ام وی ام ۳۱۵ پیشنهاد میدهد. در این دسته از محصولات فروشگاه مجله خبری خودرو ام وی ام اینترنتی یزدان اویل انواع محصولات روانکار خودرو ام وی ام ۳۱۵ موجود می باشد. کافیست با مراجعه به بخش منوی بالا سمت راست نام خودروی خود را پیدا کنید. می توانید بهترین پیشنهادات و انواع محصولات مورد نیاز آن خودرو را در آن دسته از محصولات مشاهده نمایید.

  • در رفتن دنده هم می‌تواند نماد و نشانه‌ای از فرارسیدن زمان تعویض روغن گیربکس باشد.
  • روغن های مصرفی در این سرویس اورجینال بوده و دارای ضمانت گارانتی سلامت فیزیکی و اصالت کالا و خدمات پس از فروش 24 ساعته در شبانه روز می باشد.
  • باید این میله را بشناسید و با شاخص‌های دیگری که در خودرو وجود دارد، آن را اشتباه نگیرید.
  • شاخص API که از عبارت American Petroleum Institute گرفته شده، یک شاخص بین المللی است که توسط انجمن نفت آمریکا مطرح گردیده و نشان‌دهنده استاندارد کیفی روغن موتور است.
  • اتوسرویس فارما فقط از روغن و مواد مصرفی اریجینال، مورد تایید شرکت سازنده استفاده می نماید.

وجود واسکازین برای گیربکسی که رابط میان موتور و چرخ‌ها هستند، از ضروری هم ضروری‌تر است. چون گیربکس‌ها نیرویی را که موتور تولید می‌کند به سمت چرخ‌ها انتقال می‌دهند. پس باید هوای آن را حسابی داشته باشید و به مسائلش مانند زمان تعویض روغن گیربکس دقت کنید. از نکات اساسی در هنگام تعویض روغن، اقدام در مورد تعویض فیلتر روغن است.

روغن موتور مناسب MVM 315 چیست؟ + راهنمای خرید

در صورتی که عکس ان صادق است.یعنی اگر در یک دستگاه سالم روغن پس از مدتی استفاده سیاه نشد نیاز به تعویض دارد. در یک موتور سالم زود سیاه شدن روغن بعلت خاصیت پاکنندگی روغن موتور است. گفتنی است اجرت تعویض روغن معمولا توسط سرویس کار دریافت نمی‌شود و صرفا هزینه روغن و فیلترها از مشتری دریافت می‌گردد. اما شاید برخی مراکز خدمات دهنده سرویس و تعویض روغن مبلغ نه چندان زیادی در حد 50 هزار تومان را به عنوان حق العمل دریافت کنند. شرکت بازرگانی حاج سید ناصر ملت دوست همواره بر کیفیت محصولات وارداتی یا داخلی تاکید داشته است. با بهره مندی از تجربیات کارشناسان متخصص خدمات حرفه ای و محصولاتی در سطح استاندارد جهانی خواهید داشت.

سیاه شدن روغن نشان دهنده زمان تعویض روغن است؟

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره شد و تکنولوژی ساخت این خودرو کارشناسان فروشگاه شهر روغن مواردی که برای این خودرو مناسب است را گردآوری کرده و برای سهولت در خرید در یک صفحه به شما نمایش داده میشود. از جمله مزیت‌های این روغن ماشین x22 می‌توان به خلوص بالای آن اشاره کرد. زمانی که خلوص یک روغن‌موتور در سطح بالایی باشد به این معناست که روغن باگذشت زمان بسیار کند‌تر دچار فساد شده و می‌تواند تا مدت‌ها پس از تاریخ تولید، با اطمینان مورداستفاده قرار بگیرد. توصیه می‌شود در فصل گرم سال، نسبت به تعویض و تخلیه کامل روغن‌موتور زمستانی اقدام کنید.

روغن مناسب خودروهای داخلی کدام است؟

روغن موتور مهم ترین عامل حفظ سلامت موتور خودروی شما میباشد. استفاده از روغن های بی کیفیت و یا تقلبی تاثیر مستقیمی در کاهش عمر وسیله نقلیه شما دارد. اتوسرویس فارما فقط از روغن و مواد مصرفی اریجینال، مورد تایید شرکت سازنده استفاده می نماید. خودرو ام وی ام ۳۱۵ دارای فرمان هیدرولیک است که این فرمان از روغن نوع ATF یا دکسترون ۳ خط استفاده می‌کند. گیربکس خودرو ام وی ام ۳۱۵ از نوع دنده دستی می باشد و ۲.۳ لیتر واسکازین 75W90 و 75W80، از API_GL4 به بالا استفاده می کند که پیشنهاد “یزدان اویل” برای خودرو ام وی ام ۳۱۵ و گیربکس این خودرو API_GL5 است.

http://architecture-competitions.ir