خرید و قیمت پرده کرکره چوبی ۵ سانتیمتری کد ۶۰۷ خوش سایه ترب

·

بهترین پرده آشپزخانه منزل کدام مدل است؟اگر هنوز برای خرید پرده آشپزخانه منزلتان تص… سفید چوبی نه تنها زیبایی را به محیط دعوت می کنید، بلکه تاثیر بسیار زیادی بر بزرگتر دیده شدن فضا خواهد داشت. این نوع از پرده ها در انواع مختلف اسلات های 2.5 و 5 سانتی متری ارائه شده و در کنار میز و کابینت و وسایل تزئینی رنگی می توانند ترکیبی فوق العاده را در محیط بوجود آورند. باید بدانید که ابعاد تیغه نیز بر قیمت کرکره چوبی تاثیر می گذارد به همین دلیل استفاده از تیغه های 5 سانتی گران تر از نوع 2/5 سانتی آن می باشد. در این حالت با استفاده از ریموت می توان به آسانی از انواع حالت های پرده زبرا استفاده نمود و نور محیط را کنترل کرد.

با توجه به اندازه ابعاد که بر حسب متر مربع می باشد، همینطور عرض تیغه ها که در دو مدل 25 و 50 میلی متری تولید می شوند، قیمت پرده کرکره چوبی محاسبه می شود. پرده کرکره چوبی نوعی از پرده کرکره‌ای پنجره است که تیغه‌های آن از جنس چوب طبیعی، همچون بامبو و راش، ساخته می‌شود. مکانیزم و عملکرد این نوع پرده دقیقاً مشابه پرده کرکره‌ای کلاسیکِ فلزی است. همان‌طور که می‌دانید تیغه‌های پرده کرکره با استفاده از یک زنجیر به طور افقی به هم بسته شده که با کشیدن زنجیر در جهات مختلف و چرخش تیغه‌ها می‌توان میزان نور ورودی را تنظیم کرد.

خرید و قیمت پرده کرکره چوبی ۵ سانتیمتری کد ۶۰۷ خوش سایه ترب

ما در زمینه آشنایی با پرده زبرا مطالب خوب و مفیدی را بیان کرده‌ایم. یک کاربرد مهم استفاده از این محصول بین جداره های پارتیشن اداری است. به این نوع پرده ها، پرده پارتیشن و یا پرده ولومی نیز گفته ویستاپرده می‌شود. طریقه استفاده آنها به این شکل است که بعد از نصب داخل پارتیشن با قطعه ای که به شکل ولوم رادیو است، از بیرون می‌توانید پرده را سایه روشن کنید.

طراحی , تامین , اجرا , نظارت

کرکره های چوبی مصنوعی به راحتی تمیز می شوند زیرا می توان از هر نوع مواد شوینده ای استفاده کرد و نیازی نیست که نگران آسیب رساندن به دانه های ریز چوب واقعی باشید. برخی از چوب های مصنوعی سنگین تر هستند و می توانند توده کمی بزرگتر در بالای پنجره ایجاد کنند که هنگام بلند شدن نور را کاهش می دهد. هر مدل پرده ای که تهیه کنید در کنار مزایای استفاده از آن یک سری معایبی هم دارند. پرده کرکره فلزی هم مانند دیگر پرده ها در کنار مزایای خود یک سری معایب نه چندان بزرگ دارد. برای جابه‌جایی پرده کرکره فلزی به بالا و پایین از یک طناب و برای تنظیم نور ورودی (سایه و روشن ) از سیستم باتوم یا ولومی استفاده می‌شود .

مقاله ها مرتبط

این نکته را باید توجه کرد که هر چقدر پنجره بزرگتر باشد، پرده نیز سنگین‌تر شده و بالا و پایین کردن آن نیز دشوار می‌باشد. پرده کرکره چوبی یکی از بهترین مدل‌های پرده‌ است که برای نصب در ادارات و شرکت‌هایی که به زیبایی و اصالت محیط کار اهمیت می‌دهند، بسیار مناسب است. شما می-توانید با انتخاب میان طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین جنس چوب دلخواه خودتان اقدام به خرید پرده کرکره چوبی نمایید. برای سفارش و خرید پرده کرکره چوبی می توانید به صورت حضوری به فروشگاه اکباتان دیزاین مراجعه نمایید.

  • کرکره های چوبی یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین مدل های پرده می باشد که ظاهری طبیعی به دکوراسیون منزل شما هدیه میکند.
  • بر اساس این که جنس تیغه استفاده شده در پرده کرکره ای چه نوعی باشد، قیمت پرده کرکره چوبی نیز تغییر می کند.
  • پرده کرکره فلزی در طرح ها و رنگبندی های مختلف تولید می‌شوند که طبق فضای مورد نظر و کاربری خود می‌توانید هریک از آن ها را استفاده کنید.
  • انواع مدل های پرده اداری، پرده اداری کرکره ای، کرکره چوبی، فلزی، آلومینیومی، پرده شید رول، شید، زبرا و سیلوئت به همراه قیمت و عکس در این مقاله از سایت سبک مدرن ارئه می شود.
  • سیستم ریموت کنترل مجهز به یک موتور الکتریکی ظریف و کوچک است که به وسیله آن می توان از فاصله دور عمل بالا و پایین و سایه روشن کردن را به صورت اتوماتیک انجام داد.

سیاه را پیشنهاد داد که محیط مورد نظر شما نور و روشنایی ایده آلی داشته باشد و فضا به اندازه کافی بزرگ باشد. در غیر این صورت نتیجه خوبی را از انتخاب این پرده ها دریافت نخواهید کرد. در این نوع از پرده ها از تیغه های چوبی استفاده می شود که این نوع تیغه ها نسبت به تیغه های آلومینیومی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. همان طور که از اسم این محصول پیدا است در این پرده ها از تیغه های چوبی استفاده می شود. طرح مورد نظر خود را انتخاب و به همراه ابعاد پنجره مورد نظر برای سفارش به شماره ۰۹۲۱۳۲۱۶۶۲۷ تلگرام یا واتس آپ نمایید.

قیمت پرده کرکره ای چوبی در تهران