درب جلو چپ جک S5 فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین قعطعات و لوازم لوکس خودرو-پارس قطعه

·

درب خودرو طوری طراحی شده که به هنگام رانندگی و در طول مسیر به این راحتی‌ها باز نشود. درصورتی که خرابی ذاتی باشد و یا معیوب باشد با کالای سالم جایگزین و برای مشتری ارسال خواهد شد. كليه حقوق اين سايت متعلق به شركت كينگ يدك (فروشگاه آنلاين ترودويدك trodo.ir) مي باشد.

درب جلو چپ جک S5 فروشگاه اینترنتی فروش آنلاین قعطعات و لوازم لوکس خودرو-پارس قطعه

کد رنگ داخل پلاک آلومینیومی که روی سینی زیر شیشه یا سر کمک قرار گرفته، ذکر شده است. تمامی حقوق عکس ، ویدئو ، دوره ها ، محصولات ، خبرنامه و … برای سایت کارنوگن محفوظ است و کپی برداری پیگرد قانونی دارد. این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید.

رادیاتور کولر جک اس ۵ اصلی ۸۱۰۵۱۰۰U1510Z

درب جلو جک S5 ممکن است در طول تصادفات دچار صدمه شدیدی شود. در این شرایط لازم است تا برای رگلاژ شدن لولا و یا صافکاری بدنه درب، به مکانیک یا صافکار مراجعه کنید. در صورتی که آسیب وارد شده بسیار شدید باشد، لازم است درب جلو جک اس فایو فابریک را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی فروش انلاین با در اختیار داشتن سهم عمده ای از بازار لوازم یدکی در ایران با تنوع بالا از لوازم خودرو های چینی در همراهی مشتریان در فرایند خرید لوازم یدکی خودرو و نهایت تلاش خود را مینماید.

درب جلو جک s5

درب جلو جک اس فایو متفرقه باعث صدمه به خودرو شما می گردد، فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو با عرضه درب جلو جک S5 اصل، ایمنی و سلامت خودرو شما را تضمین می کند. شما می توانید با خرید از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی ترودو از یک خرید سریع، با اطمینان و با کیفیت بهرمند گردید. فروشگاه کارمیس به منظور جلب رضایت و اعتماد مشتری ، سعی در تامین قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکتی و وارداتی برندهای معتبر و با کیفیت انواع خودروهای سواری چینی (جک، لیفان، ام وی ام، هایما ، اچ سی کراس ، فاو ) نموده است.

کلیه قطعات خام از بهترین انواع موجود در بازار مناسب حرارت کوره میباشد و از لحاظ آستر و موم کاملا فابریک میباشد. در خودرو های مختلف، نصب لولا نسبت به ابعاد موتور و طراحی متفاوت می‌باشد که ممکن است کاپوت در لبه جلو یا در لبه عقب درب جلو جک s5 لولا قرار گیرد. فروش آنلاین در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. ارسال درب نیز با استفاده باربری یا اتوبوس یا تیپاکس به هر نقطه از ایران امکان پذیر می باشد. بسته بندی درب جک s5 به صورت یک لایه فوم یا پلاستیک حباب دار و جعبه قطعه خام می باشد.

برای خرید قطعات بدنه و یا لوازم جانبی خودروهای وارداتی مثل جک می‌توانید همین حالا سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، این قطعات را در محل مورد نظر تحویل بگیرید. شما می‌توانید همین حالا به همراه ضمانت اصالت و سلامت کالا و قابلیت مرجع و تعویض کردن، این قطعات را خریداری کنید. از مشاوره رایگان و تخصصی یدک مارکت کمک بگیرید تا بتوانید با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین قطعات را خریداری کنید. درب جلو جک s5 در کوره صنعتی و استاندارد پارس قطعه رنگ آمیزی می شود.

درب موتور یا کاپوت جک اس 5 ، روکشی از جنس بدنه خودرو می‌باشد که در بعضی از خودرو ها به جهت حفظ حالت آیرودینامیکی و کم کردن وزن خودرو از فایبرگلاس و یا مواد سبک تر ساخته می‌شود. این درب‌ها با رنگ‌های سفارشی و یا خام (بدون رنگ) در بازارهای داخلی موجود هستند. در حقیقت پس از خریدن درب‌های بدون رنگ و خام می‌توانید از صافکار و نقاش بخواهید تا این قطعات را رنگ آمیزی کند. البته بهتر است قطعات از قبل رنگ آمیزی شده را خریداری کنید، تا در هنگام فروش و یا تعویض اتومبیل دچار مشکل نشوید.

  • درب جلو چپ جک اس JAC S5 اغلب پنجره های جانبی را برای دید از داخل خودرو یکپارچه می کنند و می توانند برای ایمن سازی خودرو قفل شوند.
  • درب خودرو وسیله ایست فلزی وجزو دسته شاسی وبدنه خودرومی باشد.
  • قابل ذکر است مشتریانی که دسترسی به پرداخت اینترنتی ندارند پرداخت در محل انجام می شود و سفارش خود را باید به صورت تلفنی با شماره های ذیل انجام دهند.
  • در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودرو را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

یدک مارکت، فروشگاه اینترنتی تخصصی لوازم یدکی ماشین و قطعات انواع خودروهای ایرانی و خارجی است که دسترسی شما به انواع قطعات، تجهیزات و لوازم یدکی را آسان می‌کند و کالای مورد نیاز شما را در سریع ترین زمان ممکن در هر کجای ایران که باشید به شما تحویل می‌دهد. به پشتوانه 14 سال فعالیت مستمر و حرفه‌ای در بازارلوازم یدکی خودرودر ایران، تلاش می‌کنیم تا تجربه بسیار خوبی از خرید آنلاین لوازم یدکی در YadakMarket.com را برای شما ایجاد کنیم. در فروشگاه لوازم و قطعات یدکی ترودو ، شما می توانید لوازم یدکی انواع خودروهای چینی را به صورت تلفنی یا آنلاین سفارش داده و در اسرع وقت در محل سکونت خود تحویل بگیرید.