دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت

·

با افزایش جمعیت در شهرها و تمرکزی شدن محل کار ادارات شاهد تجمع در محلی مشخص توسط حجم زیادی از افراد هستید. دسترسی به اکسیژن مورد نیاز امری ضروری بوده و با توجه به آلودگی‌های شهری امکان باز کردن پنجره‌ها به شکل سالیان نه‌چندان دور وجود نخواهد داشت. از این‌رو با استفاده از سیستم هوارسانی مسیری خاص جهت انتقال هوای سرد و گرم به محیط داخلی ساختمان مسکونی یا اداری را فراهم خواهد شد. دریچه آلومینیومی متحرک بوده و پره های عمودی جلوی آن می توانند حرکت کرده و تغییر جهت دهند. این پره ها می توانند با تغییر جهت خود مسیر ورود و خروج هوا را در سه جهت چپ، راست و مستقیم تغییر دهند. همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم، در قسمت پشتی دریچه کولری نیز پره های افقی وجود دارد که به عنوان دمپر از آن استفاده می شود.

معمولا فاصله بین خطوط دریچه خطی بین 10 تا 12 میلی‌متر می‌باشد. بصورت معمول فاصله کمتر از 10 تا 12 میلی‌متر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله بیشتر از آن نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت آن خواهد شد. لذا با توجه به نیازها و سلایق مختلف مشتریان و همچنین با در نظر گرفتن شرایط و فضای داخل ساختمان، انواع دریچه های کولر طراحی و به بازار عرضه شده است.

کاربرد جای پیچ دریچه کولر چیست؟

دریچه کولر سقفی در 4 مدل با جنس و ابعاد مختلف سازه صنعت امروزه اینترنت فضای بسیار مناسبی را فراهم آورده است که تمامی افراد با بهره گیری از آن می‌توانند به راحتی نسبت به تأمین انواع نیازهای خود وارد عمل شوند. خرید اینترنتی محصولات مختلفی که در بازارهای گوناگون به مصرف کنندگان عرضه می‌شود یکی از بهترین فرصت‌هایی است که به کمک اینترنت در اختیار همگان قرار دارد. پس از آن که مزیت‌هایی از این دریچه کولر آلومینیومی گفته شد.

  • کدام نوع دریچه کولر برای استخر مناسب است؟کسانی که در ویلا و منازل خود استخر تعبیه می کنند، قطعا نیاز به این کالا دارند.
  • برای ساخت و تولید دریچه کولر با کیفیت و استاندارد نیاز به افراد با تجربه در کارگاه و کارخانه سازنده میباشد.
  • فناوری های حاصل از ساخت این دریچه ها حاکی از آن است که این بخش از کولر با استحکام و مقاومت بسیاری بالایی ساخته شده است.
  • دمپرها به صورت افقی و به شکل قالب‌های قاشقی در پشت دریچه و پره‌ها هم به صورت عمودی روی قاب تعبیه می‌شوند.
  • اگر به خوبی نمی دانید کولرگازی چیست و یا نحوه عملکرد آن به چه صورت است می توانید به مقاله “همه چیز در مورد کولر گازی” مراجعه کنید.

از مزایای دریچه‌های آلومینیومی می‌توان به عدم گرم شدن آن‌ها اشاره کرد. این موضوع به انتقال دمای خنک از کولر به درون محوطه کمک بیشتری می‌کند. دریچه‌های آلومینیومی با کیفیت بالا معمولا اندکی ضخامت بیشتری نسبت به دریچه‌های آلومینیومی با ضخامت پایین دارند. همان‌طور که پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم با استفاده از این محصول می‌توان تا حد زیادی میزان شدت و جهت جریان هوای کولر را کنترل کرد. بر روی دریچه کانال کولر علاوه بر پره‌های ذکر شده دمپرهایی نیز قرار گرفته‌اند. کاربرد این دمپرها برای مسدود کردن یا باز کردن جریان هوا از دریچه کانال کولر است.

به کمک اهرمی که در کنار دریچه کولر دمپردار طراحی شده است، می توانیم پره های عقبی دریچه را به منظور هدایت هوای کولر به بالا و پایین تنظیم کنیم. یکی دیگر از ویژگی های عالی این مدل، بسته شدن کامل پره ها در زمستان می باشد. با بستن اهرم دریچه کولر دمپردار، در فصل زمستان مانع از ورود هوای سرد به محیط تان می شوید.

اما به طور طبیعی و میانگین بهتر است هر 10 سال یکبار دریچه کولرها را تعویض نمائیم. شرکت تهران دما برای تعویض بازسازی دریچه هوای منازل و ادارات و سایر موارد، پیشنهادهای بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه دهد. حشرات می توانند به راحتی از درون دریچه کولر به درون محیط های مسکونی و اداری نفوذ کنند. کارشناسان شرکت تهران دما راه کار خوبی را برای ممانعت از ورود حشرات از دورن دریچه کولر به محیط ها طراحی کرده اند.

نکات مهم در انتخاب دریچه کولر لاکچری

به وسیله ی دکمه هایی که بر روی دریچه کولر برقی قرار گرفته است می توان دمپرها را باز و بسته و نیز به چپ و راست هدایت نمود. همانطور که در بخش ابتدایی این متن اشاره شد، دریچه ی برقی مشتریان کمی را نسبت به دریچه کولرهای فلزی و چوبی دارد. کاربرد جای پیچ دریچه کولر چیست؟ جای پیچ دریچه کولرها برای استفاده در هنگام نصب طراحی شده اند. پیچ ها نگهدارنده ی دریچه کولر بر روی دهانه ی کانال کولر هستند. پیچ ها درون جای پیچ دریچه هوا قرار گرفته و درون چهارچوب ها درج می شوند.

برخی از مشتریان علاقه مند هستند تا طرحی نو در دریچه کولر آبی ایجاد شود. به همین دلیل مردم محصول مورد نیاز خود را سفارش می دهند و تهران دما نیز در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت کالای آنان را در طرح ها و رنگ های گوناگون تولید می کند. از جمله جدیدترین محصولات می توان به دریچه کولرهای خطی 30 درجه دمپردار، خطی 90 درجه و همچنین چوبی درپوش دار اشاره نمود. دریچه های جدید علاوه بر اینکه به روز اند، زیبا و منحصر به فرد هم می باشند.

این محصول با استفاده از مواد اولیه ی مختلفی تولید و عرضه می گردد. امروزه انواع دریچه کولررا با استفاده از ورق های گالوانیزه،آلومینیوم،ام دی اف و پی وی سی می سازند. مشتریان هر یک از این محصولات را با توجه به جغرافیای یک مکان و نوع کاربری شان، انتخاب و اجرا می دریچه کولر نمایند. از محبوب ترین دریچه کولر در میان مردم نوع آلومینیومی آن می باشد.

دریچه کولرهای چوبی تهران دما در رنگ های متفاوتی تولید می شوند. علاوه بر زیبایی، می توان به کیفیت و طول عمر این محصول اشاره نمود. یکی از محصولات پر فروش در بازار دریچه کولر آبی آلومینیومی می باشد. این محصول به دلیل کیفیت متریالی که دارد، جایگاه منحصر به فردی را در میان مردم کسب کرده است. دریچه کولر آبی آلومینیومی به دلیل جنس با کیفیت خود، ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از وجه تمایزهای این نوع از دریچه کولر، قابلیت شست و شوی آن می باشد.

دریچه کولر خطی کله قندی