رونمایی رسمی از آریزو 6 پرو در ایران | تصاویر و فضای کابین این سدان را ببینید | قیمت و زمان فروش

·

این موتور 4 سیلندر 16 سوپاپ در حالت بهینه 156اسب بخار قدرت در حداکثر دور موتور 5500 و 230 نیوتن متر گشتاور از دور موتور 1750 الی 4000 تولید می نماید.

خانواده آریزو چری به عنوان سدان های این برند با حضور آریزو 5 در نسخه های مختلف حضورشان را در بازار ایران اعلام کرده اند و حالا مدل های جدید آریزو 6 معمولی و آریزو 6 پرو آمده اند که کیفیت و تجربه بهتری را در به نمایش بگذارند.

سیستم گربکس CVT بروزرسانی شده در این خودرو با شبیه سازی حالت تعویض دنده 9 سرعته وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را برعهد دارد.

مشخصات فنی آریزو 6 پرو چری آریزو 6 پرو از یک پیشرانه 1.

فضای داخلی آریزو 6 پرو در نمای داخلی تقریبا همه چیز شما را به یاد آریزو 6 می اندازد اما با توجه بیشتر به جزییات متوجه چند تغییر از جمله جایگزینی پشت آمپر با یک نمایشگر 10,25 اینچی و جایگزین شدن نمایشگر میانی با یک نمایشگر جدید 10,25 اینچی مدرن و بروز و در نهایت غربیلک فرمان با فرم D-Cut که سعی دارد حال و هوای رانندگی اسپورت را به شما انتقال دهد.

قیمت و شرایط فروش آریزو 6 پرو قیمت سدان جدید چری آریزو 6 پرو در بازار ایران 1 میلیارد و 60 میلیون تومان اعلام شده و فروش با تحویل فوری آریزو 6 پرو از اوایل هفته جاری آغاز می شود.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از خودرو بانک، خودرو آریزو6 پرو محصول جدید مدیران خودرو با برند لوکس فونیکس، در واقع نسخه به روزتر آریزو 6 معمولی است و در بخش طراحی و امکانات دست خوش تغییراتی شده است که به این خودرو چهره جذاب تری می دهد.

در نمای عقب از حجم اغراق شده اجتناب شده و شاهد تغییرات عمده در چراغ های جدید، سپر و صندوق عقب جدید هستیم که نمای اسپورت را به آریزو 6 پرو داده است.

تغییر اصلی در نمای پیشن آریزو 6 پرو به جلوپنجره متفاوت و سپر جدید خلاصه شده و چراغ ها با نسل قبل مشترک هستند.

ناهمگونی و ضعف در طراحی مدل آریزو 5 دیگر در این مدل جدید دیده نمی شود و سدان جدید چری شکل متوازن تری به خود گرفته است.

طراحی آریزو 6 پرو در بخش طراحی ظاهری، در نمای جلو و عقب شاهد چهره تقریبا متفاوت با مشخصه های اختصاصی آریزو 6 پرو هستیم که سعی داشته خودرو را از حالت کسل کننده خارج کند و به سمت یک سدان به روز و مدرن با نمایی مجلل سوق دهد.

کلید واژه ها: آریزو 6 – خودرو – مدیران خودرو – سدان – طراحی – رونمایی – مدیران – جدید – بازار ایران – محصول – ایران – چهره – حضور – برند – نسخه – در ایران – امکانات – اختصاصی – خانواده – متفاوت – آنلاین – همشهری – تصاویر – کیفیت – گزارش – مختلف – اعلام – نمایش – بازار – فروش



منبع

5 لیتری توربو البته بهینه سازی شده بهره می برد.

 شرکت مدیران خودرو از جدیدترین محصول خود در سگمنت سدان آریزو6 پرو رونمایی کرد.