سامانه کانون آموزشگاههای رانندگی کشور

·

شاید نخواهید راننده حرفه‌ای شوید و یا به صورت مداوم رانندگی کنید. پاسخ صحیح به هر سوال همان لحظه نشان داده می شود.درصد نتیجه کامل در پایان آزمون مشخص می شود. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. افسران با تجربه ما دقیقا می‌دانند که هنرجویان در کدام مباحث بیش‌تر دچار ایراد و اشکال هستند؛ حتی با استفاده از آمار می‌دانند که کدام سوالات امکان بیش‌تری برای رسیدن به پاسخ اشتباه را خواهد داشت .

شیوه مطالعه نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

سامانه کانون آموزشگاههای رانندگی کشور

این سوالات از بخش‌های مختلف آیین نامه طرح می‌شود و در صورتی که آزمون اصلی شرکت کنید بخش فنی سوالات نیز اضافه خواهد شد. با استفاده از شرایط آزمون آنلاین می‌تواند هر چند بار که بخواهد سوالات مشکل دارد را مرور کند تا تسلط کامل ایجاد شود. هنرجویان می‌توانند با هر دستگاهی که در اختیار دارند و هر جایی که هستند فایل سوالات را دانلود و مطالعه کنند. در صورتی که فرصت کافی برای مطالعه آیین نامه ندارید و وقت کمی تا آزمون باقی مانده تنها شانس قبولی شما در اختیار داشتن سوالات آیین نامه اصلی است. این سوالات بهترین راه برای افزایش تسلط در زمان کوتاه است و شما را از خواندن خط به خط آیین نامه بی نیاز می‎‌کند. در مرحله بعد از آزمون آیین نامه ۱۲ جلسه آموزش درون شهری برای شما در نظر گرفته میشود که می بایست آنها را به خوبی پشت سر گذارید.

  • سوالات برای قبولی شما در آزمون تئوری و براساس سرفصل های سازمان راه و ترابری سوئد تهیه شده اند.
  • سلام اره بخون منم فقط همینارو خوندم و ۳۰ از ۳۰ شدم عالیه تستهاشون دمشون گرم.
  • برای آزمون در اختیار داشتن نمونه سوالات فنی آیین نامه کمک بزرگی به شما خواهد کرد.
وب سایت‌های برتر باید دارای تیم تخصصی برای بررسی و ویرایش همیشگی سوالات است. این وب سایت یکی از بهترین وب سایت‌هایی است که امکان مرور سوالات با موبایل و تبلت را فراهم می‌کند. این نمونه سوالات هم اون قدر زیاد نیستن که بهونه نداشتن وقت رو بگیرید. (البته اگه گول تبلیغات کاذب بعضی از برنامه ها رو نخورید!!!) کافیه بعد از خوندن کتاب و رسیدن به یه دانش اولیه، نمونه سوالاتی ببینید و خودتون رو آماده کنید. لازم میدانم بابت این سایت مفید وارزشمندتان به شما تبریک بگویم. که البته این نشان از آگاهی و اشراف بالای شما به موضوع آموزش است.

شما ضمن مطالعه کتاب باید نسبت به انواع سؤال های مطرح شده در تست آیین نامه رانندگی آگاهی داشته باشید و نکات خاص تستی را به خاطر بسپارید. همینطور در حین مطالعه سوالات تستی آیین نامه ۱۴۰۱ متوجه می شوید که کدام موارد برای آزمون آیین نامه رانندگی درایو شما گنگ است. بیش از 45 آزمون رانندگی آنلاین و مشابه آزمون های آیین نامه رانندگی برای کاربران طراحی شده که این آزمون ها میزان تسلط داوطلبین بر مطالب آموزشی را می سنجد. کاربران می توانند قبل از شرکت در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی با شرکت در آزمون های شبیه سازی شده سامانه، ضریب موفقیت خود را در آزمون نهایی آیین نامه رانندگی افزایش دهند.

پلیس راهنمایی

به جای آنکه در کتابفروشی‌ها و موسسات به دنبال جزوه بخش فنی باشید ما سوالات فنی آیین نامه اصلی آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهیم. تنها با یک کلیک به هر آنچه لازم دارید دسترسی پیدا خواهید کرد. به منظور قبولی در این دو مرحله از آزمون‌ نیاز است که شرکت کننده منابع مختلف از جمله نمونه سوالات را مطالعه کند.

ازمون انلاین رانندگی 100 در 100 رایگان

پیشنهاد می کنم بعد از مطالعه منبع اصلی کتاب، این سوالات تستی را شرکت کرده و هر کدام که اشتباه انتخاب کردید را یاد بگیرید. همه اینها سوالهایی است که ذهن همه هنرجویان و متقاضیان دریافت گواهینامه راهنمایی و رانندگی را به خود مشغول کرده است. این کار باعث میشود تا علاوه بر آشنایی با سوالات خود را قبل از رو به رو شدن با آزمون اصلی به صورت جدی محک بزنید و همچنین با سوالات پر تکرار بیش از پیش آشنا شوید.

کاربران گرامی اگر میخواهید به راحتی در آزمون اصلی قبول شوید به شما بسته طلایی را پیشنهاد میکنیم فقط کافیه بسته طلایی را مطالعه کنید دیگر نیاز به کتاب آیین نامه و یا جزوه های مختلف ندارید فقط با چند ساعت مطالعه بسته طلایی قبولی شما تضمین می شود. توجه داشته باشید از این نمونه تست ها دقیقا در آزمون آیین نامه رانندگی اصلی 1401 داده می شود. البته لازم به ذکر است که در هر حال نکات آیین نامه تغییرات زیادی ندارد اما نحوه طراحی سوالها ممکن است در طی سالیان مختلف متفاوت باشد.

آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین (قبولی تضمینی)

البته بررسی جداگانه بخش تستهای فنی دلیل خاصی دارد و آن هم عدم ارائه این تستها در آزمون آیین نامه مقدماتی است. در این متن می خواهیم راهکارهای موجود در دنیای امروز، برای قبولی تضمین شده در آزمون اصلی آیین نامه راهنمایی و رانندگی را با هم مرور کنیم و در نهایت با ارائه یک دستورالعمل کاربردی در توضیحات هریک، راه قبولی در آزمون را برای شما هموار کنیم. یکی از راه های موثر در قبولی شما در آزمون آیین نامه، شرکت در آزمون های آنلاین سایت درایوینگ می باشد. راه مطالعه نمونه سوالات آیین نامه اصلی رایگان بستگی به وضعیت هر هنرجو دارد. ما به شما کمک می‌کنیم به جای آنکه هزینه مازاد برای تهیه جزوات و سوالات آزمون آیین نامه صرف کنید با کمترین هزینه پکیج آموزشی کامل در اختیار شما قرار داده شود و بخشی از آزمون‌ها به صورت آنلاین در اختیار شما قرار گیرد. سوالات آیین نامه کتبی رانندگی به صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای طرح شده و در مدت ۳۰ دقیقه به شما اجازه پاسخگویی داده می‌شود.

تابلوهای راهنمایی و رانندگی