سدان جدید مدیران خودرو به بازار می‌آید

·

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو

سدان جدید مدیران خودرو به بازار می‌آید

جک‌لی همچنین اعلام کرد که قیمت آریزو 6 پرو در بازار یک میلیارد و 60 میلیون تومان خواهد بود که فروش فوری این محصول آغاز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

این محصول دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با گیربکس سی وی تی اتوماتیک 9 سرعته است که موتور این محصول توانایی تولید 147 اسب بخار در 5هزار و 500 دور وتوانایی 220 نیوتن‌متر گشتاور نیز در هزار و 750 تا 4 هزار و 500 دور دارد.

سدان جدید مدیران خودرو به بازار می‌آید

به گزارش کاماپرس، مدیران خودرو از نخستین سدان برند فونیکس به نام آریزو 6 پرو رونمایی کرد؛ این محصول نسخه ارتقا یافته چری آریزو 6 است و تغییراتی در ظاهر، کابین و تجهیزات رفاهی همچنین ایمنی آن صورت گرفته است.

فونیکس آریزو 6 پرو چه مشخصاتی دارد؟

مجید کرمی مدیر بازاریابی مدیران خودرو تغییرات رخ داده در آریزو6 پرو را شامل فرمان دی‌کات، صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، رادار نقطه کور و … دانست و این محصول را لوکس‌ترین سدان صفر کیلومتر بازار کشور خواند.

برای دسترسی سریع‌تر:





منبع

نیروی موتور این محصول از گیربکس به چر‌خ‌های جلو منقل می‌شود و همچنین دو حالت رانندگی اک و اسپرت برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

قیمت فونیکس آریزو 6 پرو

جک‌لی درباره تاثیر آزادسازی احتمالی خودرو بر وضعیت محصولات مدیران خودرو گفت: محصولات ما با کیفیتی که دارند خود را برای رقابت آماده کرده‌اند و اگر این اتفاق بیفتد تهدیدی حس نخواهد شد.

مدیران خودرو ضمن رونمایی ار فونیکس آریزو 6 پرو ، زمان عرضه و همچنین قیمت آن را اعلام کرد.

پس از رونمایی از آریزو 6 پرو ؛ جک‌لی مدیرعامل مدیران خودرو به برنامه‌هایی برای شوروم همچنین نمایندگی در سراسر کشور برای ارائه خدمات اشاره کرد و این برنامه را از برنامه‌های اصلی مدیران خودرو دانست.