عکس های جاسوسی BMW M2 CS 2025

·

هدایای کلیدی نمونه اولیه اسپویلر دم اردک و اسپلیتر جلو هستند. هر دو عنصر در سایر خودروهای CS BMW از جمله آخرین M2 CS مشترک هستند.

قبل از اینکه آن را ببینیم، BMW قرار است M3 CS Touring را عرضه کند. نمونه های اولیه برای واگن هاردکور نیز در آزمایش مشاهده شده اند.

چیزی که در این مرحله غیرممکن است بگوییم این است که آیا نمونه اولیه از فیبر کربن برای کاپوت، سقف و عناصر آیرودینامیکی خود مانند M2 CS قبلی برخوردار است یا خیر. برخی از این قطعات کربنی به صورت آپشن در M2 معمولی در دسترس هستند و باید در M2 CS وجود داشته باشند.

انتظار می رود M2 CS جدید در نیمه دوم سال 2024 معرفی شود، به این معنی که احتمالاً به عنوان مدل 2025 وارد بازار خواهد شد. تولید تقریباً به طور قطع محدود خواهد بود، همانطور که در مورد سایر مدل های CS وجود دارد.

عکس های جاسوسی BMW M2 CS 2025 – اعتبار عکس: Baldauf

قدرت بیشتری نیز باید در زیر کاپوت یافت شود. قدرت در M2 معمولی از یک موتور 3.0 لیتری توربو-6 و حداکثر قدرت 453 اسب بخار تامین می شود. مشخص نیست که M2 CS چقدر خواهد داشت، اما چیزی نزدیک به 473 اسب بخار M3 پایه با دیفرانسیل عقب و گیربکس دستی امکان پذیر است.

خودروهای CS BMW شکاف بین درجات Competition و CSL را در خودروهای اختصاصی M پر می کنند. آنها عملکرد را از طریق ابزارهای معمولی با قدرت بیشتر و وزن کمتر افزایش می دهند و این احتمالاً برای M2 CS جدید نیز صادق خواهد بود.

عکس های جاسوسی BMW M2 CS 2025 - اعتبار عکس: Baldauf

اندازه گیری آن سخت است اما روتورهای ترمز نیز در این نمونه اولیه بزرگتر به نظر می رسد در مقایسه با M2 معمولی و ارتفاع سواری کمی کمتر است.

ب ام و به تازگی نسل جدیدی از M2 خود را برای سال 2023 معرفی کرده است، اما یک نمونه اولیه برای نسخه هاردکورتر احتمالاً M2 CS قبلاً مشاهده شده است.