فروشگاه آنلاین شومینه شومینه آرا

·

برای رسیدن به فضایی خوشایندتر، ما پیشنهاد می کنیم از قالیچه های شرقی و میز قهوه خوری چوبی استفاده کنید تا نمای شومینه خود را دلپذیرتر کنید. زبانه های آتش و جرقه های کوچک در دو طرف این شومینه قابل رؤیت هستند، از این رو نمای آن ها در دو اتاق، شبیه به هم به نظر می رسد. به علاوه، شومینه های دو طرفه نیازمند پیش شرط های قابل توجهی نیستند و تنها یک دیوار عریض و یک اتاق که به فضای آزاد باز می شود، برای نصب آن ها کافی است. استفاده از مدل هایی که در طراحی آن ها از کاشی استفاده می شود نیز انتخاب مناسبی می باشد. وقتی کلمه آجر به گوش شما می خورد، ممکن است سبک سنتی از طراحی های شومینه که در ساخت آن ها از آجرهای قرمز استفاده می شود را به یاد آورید. اما این تنها یکی از طراحی هایی است که با استفاده از آجر می توان انجام داد.آجرهایی که از آن ها در ساخت شومینه استفاده می شود رنگ های مختلفی دارند و می توان آن ها را در شکل هایی مدلبه غیر از مستطیل نیز یافت.

نصب آنها گران است، به علاوه اینکه خرید مدام چوب و تمیز کردن حرفه ای به طور منظم را به هزینه‌های آن اضافه کنید. همانطور که از نام آن پیداست، شومینه هیزمی برای ایجاد گرما، چوب را می‌سوزاند. اگرچه در نتیجه یک آتش ایجاد می‌شود، اما این منبع گرما دارای جنبه‌های منفی زیادی است.

هیزم شومینه – کد 804

اگر در مناطق سردسیر زندگی می کند، خود شومینه می تواند یک اثرا آرامش بخش درون ما ایجاد کند. البته کارایی اصلی شومینه در مناطق سردسیر است، جاهایی که آب و هوا معتدل است واقعا نیازی به شومینه دیده نمی شود، شاید به همین خاطر هم باشد که شومینه در مکان هایی وجودشان ضروری نیست، چندان مورد توجه قرار نمی گیرند. شومینه سنتی از قدیمی ترین نوع شومینه هاست و معمولاً از جنس فولاد است و با آجر و سنگ ساخته می‌ شود و برای تهویه دود نیز از دودکش استفاده می ‌شود. خرید شومینه سنتی در محیط های بزرگ برای ایجاد دکوراسیون زیبا توصیه مناسبی است.

  • قوطی سوخت ژل را با فندک روشن می‌کنید تا شعله واقعی ایجاد شود.
  • در نتیجه به عنوان شومینه ای امن که هیچ نوع مواد آلاینده تولید نمی کند، درنظرگرفته می شوند.
  • سپس با توجه به سلیقه و بودجه خود نسبت به خرید و نصب شومینه اقدام نمائید.
  • شومینه معلق از انواع شومینه امروزی است که با اتصال به سقف طبقه و یا دیوار، بدون این که جلوی دید را بگیرد اتاق را گرم می کند و در هر قسمتی قابل نصب است.
  • تنها کاربرد زیبایی داشته و به عنوان یک عنصر دکوری در فضا استفاده می شوند.

سوخت این شومینه ها اغلب چوب یا ذغال است و میزان شعله را می توان با کم یا زیاد کردن آن ها تنظیم نمود. در زمستان می توان از این المان به عنوان یک وسیله گرمایشی استفاده نمود و در تابستان نیز از زیبایی آن لذت برد. در این نوشته از ساختمانچی به معرفی موارد مهم در خرید شومینه، مدل های مختلف و نحوه عملکرد آن ها می پردازیم تا با آگاهی از آن ها مدلی مناسب و بهینه در مصرف سوخت انتخاب نمائید. شومینه از گذشته تا به امروز بعنوان یک وسیله گرمایشی زیبا و جذاب مورد استفاده گرفته است.

این ایده به دلیل ظاهره مجسمه گونه اش، زیبایی خیره کننده ای در فضای شما ایجاد می کند. معمولاً شکل های معلق با ورق فولادی رنگ شده کوره ای تولید می شوند. شومینه های معلق می توانند هم در مرکز فضا هم نزدیک دیواره قرار بگیرند. در این سبک، دودکشدر بدنه یا دیوار مخفی نمی شود و در فضا قابل رویت است. طراحی شومینه به سبک صنعتی یا اکسپوز خصوصاً در نوع معلق آن می تواند زیبایی خاصی در فضای داخلی ایجاد کند.

شومینه برقی کلاسیک مدل میامی

از آنجایی که آنها یک ماده بسیار قلیایی هستند، خاکستر نباید روی گیاهانی مانند سیب زمینی، فلفل و زغال اخته که به خاک اسیدی نیاز دارند استفاده شود. اما مخلوط کمی در یک توده کمپوست برای تعداد زیادی از گیاهان دیگر، از جمله مارچوبه، چغندر و کلم بروکلی معجزه می‌کند. در اینجا به چند فاکتور مهم دیگر برای خرید شومینه اشاره می‌کنیم. شاید متمایزترین عنصر طراحی شومینه ای که خریداری می‌کنید، موادی باشد که بیرون آن را می‌پوشاند. همه این عناصر طراحی با هم ترکیب می‌شوند تا به شومینه شما جذابیت زیبایی شناسی کلی بدهد، روستایی، مدرن یا چیزی بین این دو باشد.

انواع شومینه ایستاده و دیواری معمولاً مقرون به صرفه تر هستند. این شومینه که به عنوان شومینه اجاق باز نیز شناخته می‌شود، معمولاً از سنگ یا آجر ساخته می‌شود و در دیوار خانه شما تعبیه می‌شود. شومینه برقی به صورت الکتریکی و با گرم کردن فنرهای داخلی گرما تولید می‌کند. اکثر مدل‌ها دارای یک فن داخلی هستند تا گرما را بهتر در خانه شما پخش کند. شعله ایجاد شده در شومینه برقی تقلبی است، در واقع این شعله تقلبی شبیه یک شعله واقعی به نظر می‌رسد. در حالت دوم شومینه برقی حرارتی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به گرمایی توسط هیتر و با استفاده از فن طولی محیط خانه شما را گرم می‌کنند، گرمادهی شومینه برقی به اندازه بخاری برقی است.

دکوراسیون داخلی

شومینه‌های چوب سوز بهتر است در نزدیکی دیوارهای بیرونی نصب شوند. با این حال، در صورت تمایل، یک شومینه چوب سوز را می‌توان به راحتی با یک شومینه برقی یا گازی تجهیز کرد. راهنمای انتخاب و خرید شومینهشومینه‌های ژل سوز نسبت به شومینه‌های برقی یا گازی محبوبیت کمتری دارند اما مزایای خاص خود را دارند.

با این حال چنانچه اشاره شد، با توجه به نوسانات قیمت موجود در بازار ممکن است با هزینه هایی پایین تر و یا بالاتر از این نیز رو به رو شوید. وقتی در دکوراسیون منزل خود یک شومینه دارید تقریبا چند قدم جلو هستید. وجود شومینه در دکوراسیون منزل می تواند دست شما را در چیدمان و البته تزئین خانه باز بگذارد. یکی از مهم ترین دلایل این موضوع انتخاب جنس و عناصر شومینه است. امروزه شومینه های بسیار متنوعی وجود دارند که می توانند حال و هوای خانه شما را دگرگون کنند. شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود، نمای شومینه تان را با کمک متریال هایی اعم از سنگ، آجر، چوب، بتن، فلز، شیشه و…

ظاهر این شومینه ها ساده اما با طراحی جذاب و خطوط صاف و مستقیم بوده و قابلیت نصب شدن در هر مکانی، از دیوار گرفته تا وسط پذیرایی روی زمین و حتی مدل های معلق در هوا، را دارند. البته مدل های مدرن علاوه بر گاز با اتانول یا همان الکل، چوب، سنگ و برق نیز کار می کنند اما در اینجا تمرکز بروی مدل های گازی است که در شکل های زیر تعدادی از جدیدترین مدل ها را مشاهده می کنید. دنیای شومینه ارائه دهنده انواع شومینه در طرح های متنوع به همراه اطلاعات کامل در مورد نصب , تعمیرات , تمیز کردن , ادرس سایت لوازم و راهنمای خرید شومینه میباشد . شما در وبسایت دنیای شومینه هر آنچه را که لازم داشته باشید یکجا میتوانید پیدا کنید . بانک تخصصی و کلینیک شومینه ایران با بیش از 10 سال سابقه در تولید انواع شومینه و لوازم جانبی آن در ایران میباشد.

فروشگاه آنلاین شومینه شومینه آرا