فروشگاه اینترنتی محصولات سالم، ارگانیک و طبیعی، خرید آنلاین

·

پوشش اکسید نقره که در هوا به وجود می آید عملا دارای هیچ اهمیتی نیست. انواع سنگهای قیمتی قرمزرنگ شامل یاقوت سرخ و عقیق است که در زیر به معرفی آنها پرداختهایم. اگر با مشکل کمخوابی مواجه هستید میتوانید یک تکه از سنگ عقیق را زیر بالش خود قرار دهید و خوابی آرام و پر از آرامش برای خود رقم بزنید. استفاده از این سنگ در منزل باعث دور شدن انرژیهای منفی و پاکسازی محیط و افزایش آرامش در فضای منزل میشود. اما این جواهر در طبیعت به رنگهای مختلفی یافت میشود که از نظر ساختاری تفاوتی با هم ندارند اما فرایندهای نادر اتمی سبب تغییر رنگشان میشود. نیمست نقره زنانه طرح جواهر یاقوت نگین دار کد HSI0002 . هم چنین به کمک جعبه جواهرات قفل دار فلزی می توان از آسیب دیدن جواهرات توسط کودکان ممانعت نمود. پلاتین به عنوان جواهر آلیاژ شده، فلز نقره را به عنوان یک ماده ی جواهر از میدان خارج نمود.

بر اساس نقل قول های به دست آمده غواص بین دو کفه قدرت مند صدف گرفتار شده و به این دلیل که شکل آن سر آدمی با عمامه را تداعی می کرد، صیادان آن را مروارید الله نام گذاری کردند. طلاهایی که با ماشین و در تیراژ بالا ساخته می شوند مزد ساخت پایین تر و آن هایی که کار دست و محدود تر است، مزد ساخت بالاتری دارند اما به این معنی نیست که تمام طلاهای ساخت ماشین کم اجرت هستند بلکه پیچیدگی طرح و نوع سوار شدن سنگ ها روی بالا بردن هزینه اجرت تاثیر می گذارد. تمام سنگهای دیگر در رده سنگهای نیمه قیمتی جای میگیرند. از انگشترها و گوشوارههای جواهر یاقوت کبود گرفته تا نیمستها و سرویسهای متنوع را متناسب باسلیقه مشتریان عزیز، طراحی کردهایم تا پاسخگوی تمام سلیقهها باشیم.

دمای ذوب تا آن اندازه است که می توان آن را با شعله ی گاز شهری ذوب نمود. نقطه ی ذوب پلاتین آنقدر بالاست که این فلز فقط با اشعه ی اکسی هیدروژن و در کوره های الکتریکی مخصوص ذوب می گردد. اما پس از آنکه در نیمه ی دوم همین قرن، امکان ذوب پلاتین فراهم گردید، به سرعت تبدیل به فلزی با دوام و برتر برای تولید زیورآلات گرانبها شد. این گوهر معمولاً از نوارهای پیدرپی كلسدونی و كوارتز تشکیل میشود که به سبب وجود اکسیدهای فلزی به رنگهای متفاوت ظاهر میشود. با توجه به وجود چشم نظر و اشاره بزرگان دین به این مسئله طبق فرمایشات علما و با توجه به احادیث و روایات انواع این سنگ همچون گونه سبز رنگ این گوهر برای دوری از چشم نظر بسیار توصیه شده است.

سنگهای جواهر قیمتی و سنگهای جواهر نیمه قیمتی اصطلاحاتی هستند که در اواسط دهه ۱۸۰۰ برای توصیف انواع سنگهای جواهر ایجاد شد و صرفاً سنگها را بر اساس نادر بودن آنها طبقه بندی میکند. یا مثلا وقتی فرد سلامت جسمانی خود را از دست میدهد، اگر جواهری با سنگ فیروزه داشته باشد، این سنگ رنگش تغییر میکند. از مشخصات این سنگ میتوان گفت که عقیق اصل با آتش سوزانده نمیشود، روی شیشه خط میاندازد و نگین عقیق در مقابل نور اشکالی همچون حباب یا کندوی زنبور از خود نشان میدهد. اما باقی آن در صنعت به ویژه شیشه بری، حفاری و دستگاه های برنده و تراش مورد استفاده قرار می گیرند. اما توسط گوگرد موجود در هوا و تشکیل لایه ی سیاه، رنگ آن عوض می شود. لازم به یادآوری است که سنگهای نیمهقیمتی در این لیست جائی ندارند و در مطلبی جداگانه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. آن ها این اعتقاد را داشتند که استفاده از این سنگ ماه تولد بهمن می تواند موجب محافظت در برابر آسیب و یا مرگ شده و باعث جلوگیری و کنترل ارواح شیطانی می شود. یاقوت سرخ سنگ ماه تیر است. از اواسط سالهای ۱۸۰۰، تنها چهار سنگ خاص جزو سنگهای قیمتی بودهاند: الماس، یاقوت، زمرد و یاقوت کبود.

عوامل مؤثر در ارزشگزاری و درجه بندی سنگهای قیمتی و در نهایت فروش آنلاین طلای دست دوم با نگینهای رنگی، تعداد کمی هستند، اما این فاکتورهای تأیین کننده بسیار مهم هستند، زیرا به طور مستقیم بر ارزش نگین جواهر تأثیر می گذارند. اما نگران نباشید، خبر خوب این است که اگر نقره دارای لکههای تیره و زرد شده باشد هم باز با یک شستوشوی ساده با آب میتوان آن را مانند روز اول درخشان و براق کرد. هر کدام از سنگ های قیمتی که بر روی جواهرات به کار می روند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.سنگ برلیان که گونه ی بسیار معروف از الماس است از درخشش و زیبایی و دوام بالا تری نسبت به سنگ های دیگر برخوردار است و به همین دلیل در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد اما سنگ زمرد و یاقوت کبود کمیاب تر است و کیفیت بالای آنها نیز ارزش بسیار زیادی دارد.این باعث می شود که قیمت آنها روز به روز گران تر شود. آن ها می گویند این روز خاص بنا به محاسبات نجومی، روزی خوش یمن و بابرکت است و البته در ساعت های خاصی در این روز، بهترین موقعیت خورشید در کهکشان در سال است.

سنگ عقیق گردش خون را منظم میکند و در صورت زخمی شدن از خونریزی شدید جلوگیری میکند. همچنین بیحسی و رخوت را از بین میبرد و جریان خون را در ناحیه چشم ها به گردش میاندازد. با اینکه ماهیت اصلی دستبند تنیس با سنگ الماس است، اما در سالهای اخیر، در ساخت آن از دیگر سنگها هم استفاده میشود. هر چه سنگ قیمت بالاتری داشته باشد، خواص درمانی بیشتری هم برای آن مطرح میشود. هر دو منشأ دگرگونی دارند و اغلب شبیه هم هستند. سنگهای قیمتی در واقع به علت سختی و کمیاب بودنشان ارزش بسیار بالایی دارند و در مقایسه با سنگهای نیمهقیمتی بسیار گرانقیمتتر هستند. در واقع صمغ بعضی از درختان گونه سرو و کاج که مثل سنگ سفت و سخت شده و به رنگ های مختلفی نظیر زرد و سرخ و سفید می باشد که بر اثر مالش خاصیت الکتریسیته پیدا می کند و در دمای ۲۷۸ درجه سانتی گراد ذوب می شود و سپس به صورت تیره رنگی میسوزد که در آب و الکل و جوهر سقز حل می شود. اوپال در واقع نگین امید به شمار می آید.

شما ممکن است سنگهای قیمتی را برای اهداف زیبایی خریداری کنید، اما باید بهترین مکانها را برای خرید آنها شناسایی و با جستجوی بهترین مرکز خرید و فروش سنگهای قیمتی آنلاین و اینترنتی، خرید سنگهای قیمتی را با خرید زیورآلات سنگی – لینک صفحه اصلی – اطمینان انجام دهید. بیشتر بخوانید: چه مدل گوشوارهای به صورت شما میآید؟ سنگ ماه بیشتر در کشور هندوستان و ماداگاسگار یافت می شود و دارای رنگ های متنوعی می باشد. بر اساس باور و اعتقاد برخی از افراد، استفاده از این سنگ ماه تولد بهمن به پاک کردن ذهن فرد کمک می کند و به جای عقب گرد، یاری و کمک رسانی می کند تا همواره به سوی جلو و اهداف خود حرکت کند. لاجورد اکثراً در درست کردن مهر، انگشتری و دکمه های سرآستین مصرف داشته و دارد. چینیها در دوران باستان این سنگ را مقدس میدانستند و به همین خاطر آن را بین لبها، سوراخهای گوش و بینی مرده قرار میدادند تا شیطان را از مرده دور نگه دارد. آزتکها و اینکاها نیز سخت طالب زمرد بودند و مغولان هند نیز آن قدر برای آنها احترام و ارزش میگذاشتند که روی سنگها را با متون مقدس حک می کردند تا از آنها برای جلوگیری از شر استفاده کنند.

مثلا اگر از سنگها روی انگشت خود استفاده میکنید، توجه کنید که سنگ طوری روی انگشتر تعبیه شده باشد که پوست شما را مستقیما لمس کند. شما میتوانید انتخاب کنید که جواهر الماس شما دارای قطعات ریز و ظریف برلیان باشد یا به سراغ نیمستهایی با قطعات درشت و خیرهکنندهی الماس بروید. بهطور كلی سنگ جواهر به 3 دلیل ارزش پیدا میكند. سنگ عقیق افسردگی را برطرف میکند و به متولدین ماه دی کمک میکند تا عشق واقعی را پیدا کنند. طلا را می توان به خوبی پرداخت کرده و در نتیجه به یک سطح خارجی بسیار براق دست پیدا کرد. اما یاقوت میتواند به دیگر سنگها و طلاها آسیب برساند و روی سطح آنها خراش ایجاد کند.

به طور کلی، انوع باکیفیت سنگهای الماس، زمرد سبز، یاقوت سرخ، یاقوت کبود یا هر نوع کانی کمیاب را به عنوان سنگهای قیمتی در صنعت جواهرات میشناسند. انواع سنگهای قیمتی آبیرنگ شامل فیروزه، سرندیبیت، گراندیدریت و الماس آبی است که در زیر به معرفی هر کدام از آنها پرداختهایم. یشم سبز یا یشم اعلی (Jadeite) یکی از گران قیمت ترین سنگ جواهرهای جهان است که هر قیراط آن با قیمت باورنکردنی ۳ میلیون دلار به فروش میرسد. یاقوت سرخ از سده ها قبل مورد استفاده پادشاهان و امپراطور ها بوده است و تا به امروز به عنوان قیمتی ترین سنگ شناخته شده است. الماس قرمز و الماس صورتی از نایاب ترین الماسهای کره زمین محسوب میشوند. شاید جالب باشد بدانید، در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ یک الماس صورتی ۵۹.۶۰ قیراطی با قیمت نجومی ۷۱.۲ میلیون دلار به فروش رسید. با توجه به اطلاعات مقاله بالا قیمت جعبه جواهرات مقوایی نسبت به سایر مدل های جعبه جواهرات مناسب تر می باشد و قیمت جعبه جواهرات سنتی نسبت به سایر مدل ها به دلیل ظرافت خاصی که دارند بالاتر می باشد. همچنین به دلیل کمیاب بودنش قیمت و ارزش بسیار بیشتری نیز نسبت به نفریت دارد. اغلب گارنت را با سنگهایی مثل یاقوت، زبرجد، تورمالین و برخی دیگر از سنگهای قرمزرنگ اشتباه میگیرند اما بهتر است به رنگ تیرهتر سنگ گارنت نسبت به سنگهای قرمز دیگر توجه شود.

توپاز طلایی با چاکرای خورشیدی ارتباط نزدیکی دارد و مصریان باستان هم آن را با خدای خورشید در ارتباط میدانسته اند. گراندیدریت فقط در کشور ماداگاسکار وجود دارد و ارزش آن 100 هزار دلار آمریکا در هر قیراط قیمت گذاری شده است. گونه های درشت و با کیفیت این نگین احتمالا صدها میلیون تومان قیمت گذاری شوند! الماسهای صورتی همچون الماسهای بیرنگ، بالاترین وضوح و کیفیت را دارند. جادئیت به دلیل کیفیت بالای شفافیت و سایههای سبز عمیقی که دارد، بسیار ارزشمند است. برای نگهداری از سنگ روبی باید بدانید که بسیار مستحکم و سفت است و کمتر سنگی توان خراش دادن آن را دارد. با این وجود این گوهر نسبتاً نرم است و باید برای حفظ ظاهر آن بسیار مراقبت شود. گوهر اوپال به طور معمول حاوی 5 – 15 درصد و گاهی تا 20 درصد آب می باشد. ما نیز در فروشگاه جواهرات عقیق انواع متنوعی از جواهرات با استفاده از سنگ عقیق را برای مشتریان عزیز آماده کردهایم تا بتوانند بهراحتی و با چند کلیک، جواهر دلخواه خود را بهصورت آنلاین سفارش دهند. فروشگاه جواهرات زمرد یکی از مجموعههای فروشگاه طلا و جواهرات زر است که بهصورت تخصصی در زمینه طراحی، ساخت و فروش انواع جواهرات با استفاده از سنگ زمرد فعالیت میکند.