فروشگاه صابون تریاک کلاژن طلا نگین اصل ۴۱۱

·

اگه صورت فردی از لحاظ فیزیکی خوب نباشد یا حتی چشمانی زیبا نداشته باشد . ولی پوستی شفاف و روشن داشته باشد ، قطعا باز هم زیبا خواهد بود . صابون تریاک تتروهیبرید دارد و به همین خاطر بهتر است از سن 7 سال به بالا مورد استفاده قرار بگیرد. صابون تریاک مخصوص صورت نیست و برای تمام نواحی بدن قابلیت استفاده دارد. سایت کالا مال دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و کلیه محصولات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم می باشند.

  • شما بعد از هر بار استفاده از این صابون می توانید نرمی و لطافت ایجاد شده برای پوست را لمس کنید.
  • با توجه به خاصیت روشن کنندگی صابون مذکور، در صورتی که پوست شما تیره است می‌توانید پس از زدن صابون بین 2 تا 4 دقیقه صبر کرده و سپس صورتتان را بشویید.
  • صابون تریاک کلاژن طلا، به دلیل وجود کلاژن در آن، بوی کمتری نسبت به صابون تریاک دارد ولی نوع تقلبی، اصلا بوی تریاک نمی‌دهد.
  • این محصول ‏اثربخشی زیادی دارد و با تاثیر بر لایه های زیرین پوست پوستی شفاف و شاداب را به شما هدیه می دهد.
  • افراد زیادی اعلام می کنند که نمایندگی این محصولات را در اختیار دارند یا حتی وارد کننده این محصول خودشان هستند .

بنابراین مشتریان پس از یک ماه مصرف باید منتظر تغییرات صورت، شادابی پوست، از بین رفتن چین و چروک های سطحی، از بین رفتن خال ها، لک ها، جوش ها و زخم ها و … باشند. اما صابون تریاک کلاژن طلا اصل نگین بلوچستان برای پوست های حساس انتخاب خوبی است. زیرا این صابون دارای ترکیبات کاملا طبیعی است و در نتیجه مشکل پوستی ایجاد نمی کند.

این صابون را شما می توانید به طور متوسط یک بار در روز استفاده کنید حال چه برای صورت یا هر نقطه ای از بدن فروشگاه اینترنتی کالایاب باشد.

خواص صابون تریاک با کلاژن در رفع سوختگی

یکی از انواع دیگر صابون تریاک، Savon de Marseille نام دارد که در فرانسه ساخته می‌شود. این نوع صابون به سراسر جهان ارسال شده و معطرترین صابون تریاک را برای‌تان به همراه دارد. این نوع صابون هم می‌تواند بدن شما را تمیز و پوست‌تان را سالم نگه دارد. صابون تریاک اصل دارای تتروهیبرید است و به همین دلیل بهتر است از سن 7 سالگی استفاده شود. این لایه بردار برای پاکسازی صورت، زخم ها، جوش ها، لک ها و … استفاده می شود صابون های تریاک می توانند لایه برداری عمیق و بدون دردسر پوست صورت را به مرور زمان و حین دوره استفاده انجام دهند. ما در اینجا خرید محصولی را به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند شما را one hundred pc راضی نگه دارد.

جستجوی محصولات

صابون تریاک از ۷۲% روغن زیتون ارگانیک و ۲۵% کره شی و گلیسیرین به عنوان ترکیبات اصلی آن، با طعمی از اسانس تریاک از Grasse، جنوب فرانسه ساخته می شود. این کره با کمک خواص گلیسیرین به بازسازی، ترمیم کنندگی و مبارزه با خشکی پوست هم کمک می‌کند. پوست شما به این واسطه تمیز و نرم شده و تغذیه مناسب آن هم فراهم می‌شود.

صابون تریاک نگین بلوچستان یک محصول بسیار قدیمی و فوق العاده موثر برای از بین بردن جای جوش و لک های صورت است. همان طور که شنیده اید صابون تریاک نگین بلوچستان ملایم، ترمیم کننده و پاک کننده عمیق هستند و جوش های سرسیاه و لکه های کوچک را از بین می برند. شما بعد از هر بار استفاده از این صابون می توانید نرمی و لطافت ایجاد شده برای پوست را لمس کنید. بسیاری از خانم ها برای از بین بردن لک صورت، رفع تیرگی پوست، پاکسازی و لطافت پوست هزینه بالایی اختصاص می دهند.

فروشگاه صابون تریاک کلاژن طلا نگین اصل ۴۱۱

7- تنها صابون دارای مجوز TBI که قابلیت رفع چین و چروک صورت در تمام سنین را دارد. صابون های گیاهی و سنتی خواص زیادی برای پوست دارند و از آنجایی که مواد شیمیایی ندارند در طراوت، زیباسازی و شادابی پوست اثر تزیینی دارند. عصاره خشخاش بکار رفته در صابون تریاک، به هیچ عنوان از طریق جذب پوستی، اعتیادآور نبوده و فقط زمانی موجب اعتیاد می‌شود که به صورت خوراکی، تزریقی و یا دود مورد استفاده قرار گیرد.

صابون تریاک اصل نگین بلوچستان یکی از صابون های آرایشی و زیبایی برای پوست است. این صابون با کیفیت، خواص زیادی برای جوانی و شادابی پوست دارد. به کمک صابون تریاک اصل نگین بلوچستان می توان لایه برداری و پاکسازی پوست را انجام داد. صابون تریاک کلاژن طلا یکی از لوازم بهداشتی و آرایشی است که بسیار مورد توجه خانم های جوان قرار می گیرد.