فروش اقساطی تیگو ۸ و آریزو ۶ آغاز شد

·

قیمت مصوب خودرو ایکس ۲۲ ام تی ۴۸۸ میلیون تومان است که متقاضی باید حداقل ۶۰ درصد این مبلغ را به صورت پیش‌پرداخت بپردازد و مبلغ اقساط این خودرو حدود ۷ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۷۴۰ تومان خواهد شد.


متقاضیان خرید اقساطی ایکس ۵۵ پرو ای ایکس، تیگو ۷، آریزو ۶ پرو و تیگو ۸ پرو باید حداقل ۵۰ درصد مبلغ خودرو را در ابتدا بپردازند  که این محصولات مدیران خودرو به ترتیب ۹۳۳ میلیون تومان، یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان، یک میلیارد و ۶۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۷۹۴ میلیون تومان قیمت دارند.




منبع

به گزارش منیبان؛ فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو به صورت اینترنتی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز  شده  و خریداران می‌توانند با پیش‌پرداخت حداقل ۵۰ یا ۶۰ درصد مبلغ، خودروی مورد نظر را با اقساط ۳۶ ماهه خریداری کنند.

دو خودرو دیگر در این طرح اقساطی نیازمند پیش‌پرداخت حداقل ۶۰ درصد مبلغ است که قیمت آریزو ۵ توربو نیو ۷۶۰ میلیون تومان و قیمت تیگو ۷ پرو یک میلیارد و ۲۵۶ میلیون تومان است.

دیگر خودرو عرضه شده در این طرح ایکس ۲۲ پرو آی ای است که ۶۴۱ میلیون تومان قیمت دارد و متقاضی باید ۶۰ درصد را به عنوان پیش‌پرداخت و اقساط آن را طی ۳۶ ماه به مبلغ ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۶۱۸ تومان پرداخت کند.

چه محصولاتی در فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو عرضه می‌شوند؟

ایکس ۳۳ آ تی ای ایکس اس مدیران خودرو ۷۲۴ میلیون تومان قیمت دارد که متقاضی باید ۵۰ درصد مبلغ را به عنوان پیش‌پرداخت بپردازد و مبلغ اقساط آن ۱۳ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۹۹۹ تومان می‌شود.