فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱ + لینک و شرایط و قیمت-راهبرد معاصر

·

در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو برای مرداد ۱۴۰۱، اقساط به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه است. علاوه بر این نرخ سود تسهیلات ۲۱ درصد و سود تاخیر و انصراف نیز ۱۲ درصد است. مدیران خودرو این محصولات را با موعد تحویل ۴۵ روز کاری ارائه خواهد کرد.



منبع

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱ + لینک و شرایط و قیمت-راهبرد معاصربه گزارش راهبرد معاصر، در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو برای مرداد ۱۴۰۱، اقساط به صورت ۱۲ ماهه، ۲۴ ماهه و ۳۶ ماهه است که مدیران خودرو این محصولات را با موعد تحویل ۴۵ روز کاری ارائه خواهد کرد.

در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱ ام وی ام ایکس ۲۲ CVT اسپرت لاکچری با قیمت ۵۸۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۳۳ اس AT اکسلنت اسپرت با قیمت ۷۲۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت با قیمت ۹۳۳ میلیون و ۶۰ هزار تومان و ام وی ام ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت با قیمت ۹۵۳ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان به فروش خواهند رسید.

از سوی دیگر تیگو ۷ IE با قیمت ۱ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۲۲ MT اسپرت لاکچری با قیمت ۴۸۷ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان، ام وی ام ایکس ۲۲ پرو IE توربو با قیمت ۶۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، آریزو ۵ پرو IE نیز با قیمت ۷۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، تیگو ۸ پرو پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان و تیگو ۷ پرو اکسلنت نیز با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۶ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان به مشتریان عرضه خواهند شد.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱ مشخص شد. در این طرح انواع محصولات ام‌وی‌ام و تیگو برای فروش عرضه می‌شود.

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد 1401 +خودروهای طرح

شرکت مدیران خودرو در ادامه طرح‌های ویژه خود قصد دارد خودروهای ام‌وی‌ام ایکس ۲۲، ام‌وی‌ام ایکس ۳۳ اس و ام‌وی‌ام‌ ایکس ۵۵ پرو را در کنار تیگو ۷، تیگو ۸ پرو و آریزو ۵ در طرح فروش قسطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱ به فروش برساند. این طرح فروش اقساطی ۱۲ تا ۳۶ ماهه است و از روز شنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش اقساطی مدیران خودرو مرداد ۱۴۰۱