فعالیت سراسری باشگاه مشتریان مدیران خودرو، این بار در مشهد

·

ام وی ام اولین رویداد "روز خانواده" خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

25 اینچی، استارت دکمه ای و AVM، تجربه رانندگی فوق العاده ای را برای مشتری به ارمغان می آورد.

چند روز گذشته MVM طرح فعالیت های آفلاین سالانه را منتشر کرد که به تدریج دامنه فعالیت ها را در کل کشور از جمله تهران، مشهد، شیراز، تبریز و سایر شهرها را به تدریج دربرمی گیرد.

در آینده با توجه به برنامه ریزی استراتژیک شرکت مدیران خودرو، باشگاه مشتریان رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشور برگزار خواهد کرد تا روابط خود را با مشتریان گسترش دهد.

با تکیه بر طراحی پویا، توانایی بالا به همراه شتاب 9.

مشتریان یکی پس از دیگری از ساعت 17 در این مراسم حضور پیدا کردند و این شرکت برای هر مشتری یک هدیه ویژه از جمله یک کیف لوکس برای هر خانواده و هدایای ویژه بسیاری را برای برندگان مسابقه ها آماده کرده بودند.

در این رویداد مشتریان زیادی بودند که برای لمس و آزمایش این ماشین عجله داشتند و ارزیابی و بازخوردهای بسیار خوبی را نسبت به این خودرو ارائه نمودند، چراکه این خودرو دارای ظاهر بسیار شیک و پیکربندی بسیار غنی می باشد.

X55PRO به عنوان یک مدل جدید از خانواده MVM از حیث طراحی از خودروهای مهم و پیشرو در روند مد بازار خودرو ایران محسوب می شود.

آنها می خواهند این فعالیت ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و واقعاً با مشتریان خود ارتباط سازنده و گسترده تری را برقرار نمایند.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور همواره سعی در برقراری ارتباط نزدیک و فعال با مشتریان خود داشته، بدین منظور با راه اندازی باشگاه مشتریان خود گام بلندی برای دستیابی به این هدف برداشته است.

– ” ام وی ام اولین رویداد “روز خانواده” خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

5 ثانیه برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر و امکانات جذاب مانند صفحه نمایش 10.

پس از ورود به سالن باغ، دو دستگاه خودرو X55pro توجه مشتریان را به خود جلب کرد.

در سال گذشته و امسال هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است.

برخی از مشتریان تمایل داشتند این خودرو را در لحظه خریداری کنند.

به عنوان بخشی از این طرح، ام وی ام اولین رویداد “روز خانواده” خود را با حضور بیش از 200 مالک خودرو در مشهد با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار کرد.

مالکان در باغی زیبا در نزدیکی شهر مشهد جمع شدند و ساعات خوشی را با هم در کنار خانواده بزرگ مدیران خودرو تجربه کردند.

کلید واژه ها: خودرو – باشگاه مشتریان – مدیران خودرو – ام وی ام – استقبال – مشتریان – مشهد – موفقیت – فعالیت – رویداد – فعال – اولین – مخاطبان – برقراری ارتباط – مالک – باشگاه – برگزار – حضور – مدیران – راه اندازی – کشور – خودروساز – بزرگترین – برقراری – سالانه – سراسری – ارتباط – نزدیک – منتشر – بلندی



منبع