فورد سوپر دیوتی 2023 با گذراندن تست‌های جدید Zero Defect در حال ارسال است

·

کامیون جدید دارای سه موتور است. یک موتور گاز طبیعی V8 6.8 لیتری تنفس طبیعی جدید، یک نسخه کوچک شده از 7.3 لیتری تنفس طبیعی گودزیلا V8 است که 405 اسب بخار قدرت و 445 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این ارقام 20 اسب بخار و 15 پوند فوت به خروجی 6.2 لیتری بازنشسته می افزاید. پیشرانه 7.3 لیتری به روز شده اکنون 430 اسب بخار قدرت و 485 پوند فوت می‌سازد که نشان‌دهنده همان تعداد اسب‌ها اما ده پوند فوت بیشتر است. گزینه Power Stroke یک روغن سوز 6.7 لیتری V8 در دو خروجی است. خروجی پایه 475 اسب بخار و 1050 پوند فوت است، مانند سال 2022. تریم جدید پرتوان 500 اسب بخار و 1200 پوند فوت می باشد. همه موتورها با 10 سرعته اتوماتیک جفت می شوند.

این شرکت فرآیندهای Zero Defect را در کارخانه مونتاژ لوئیزویل و کارخانه مونتاژ اوهایو که کامیون را می‌سازند، اجرا کرد. در کنتاکی، جایی که بیش از 9000 کارمند در تولید Super Duty درگیر هستند، گفته می‌شود که کل بهبودهای Zero Defect برای هر وسیله نقلیه سه ساعت طول می‌کشد، دستکشی که تاکنون حدود 40 دوربین را شامل می‌شود و در نهایت می‌تواند 100 دوربین به‌علاوه تعدادی را شمارش کند. از روبات‌ها و همچنین آموزش کارکنان برای بررسی ویدیو و تجزیه و تحلیل داده‌های ساخت‌ها. گروهی متشکل از 350 بازرس کیفیت هر کامیون خارج از خط را بررسی می‌کنند، از جمله رانندگی در هر واحد 25 مایلی برای جستجوی مشکلات احتمالی که از بررسی فرار می‌کنند.

همه اینها پس از یک فرآیند آزمایش نمونه اولیه بازنگری شده است. فورد تعداد کامیون های مورد استفاده برای تست یدک کش را سه برابر و ناوگان مورد استفاده برای تست استقامت را تقریباً چهار برابر کرد. مهندسان بر روی مسافت پیموده‌شده‌های زیاد تمرکز کردند و به‌جای انجام چالش‌های خاص برای یک عدد مسافت پیموده‌شده، کامیون‌ها تا زمانی که قطعات شکسته شدند کار می‌کردند تا فورد بتواند نقاط ضعف را پیدا کند. در اوایل سال جاری، فورد گفت یکی از کارمندان خط، مشکلی در تراز هود پیدا کرد که در حد مشخصات بود، اما ممکن است مشتری از آن راضی نبود. مهندسان تراز را اصلاح کردند. این خودروساز برای رسیدگی به تمام جزئیات، تولید را به مدت سه هفته متوقف می کند. فارلی گفت: “ما ده ها مشکل کیفیت را برطرف کردیم. ما همیشه به عنوان یک شرکت این کار را انجام نداده ایم.”

فورد در اکتبر گذشته دفترچه سفارش کامیون‌های سری F جدید Super Duty 2023 را باز کرد و طی پنج هفته 150000 پیش‌سفارش را جمع آوری کرد. پس از انتظار برای تحویل کامیون‌ها به دست مشتریان در اوایل سال جاری، نسخه‌های سنگین وزن پیکاپ قهرمان فروش سنگین‌وزن، به‌تازگی ارسال به مشتریان را در تمامی تریم‌ها آغاز کرده‌اند. تأخیر به عنوان شر ضروری برای ایجاد خیری پایدار مطرح می شود. فورد متعهد است که این راه اندازی را درست انجام دهد تا سود Super Duty را برای هزینه های گارانتی و فراخوان پس ندهد. جیم فارلی، مدیر عامل فورد، امسال در مورد تمرکز این خودروساز بر بهبود کیفیت صحبت کرده است، Super Duty اولین نمونه است.