لیست بهترین وکلای وکیل کیفری ایران صفحه 1

·

لیست بهترین وکلای وکیل کیفری ایران صفحه 1

در ایران نیز در فصل دوم قانون تشکیلات عدلیه مصوب ۱۳۰۷ برای اولین بار وکالت در دعاوی، تابع مقررات خاص خود گردید. وضع قوانین مورد اشاره، مؤید این نظر است که روابط گسترده و پیچیده وکیل و موکل در یک دعوی، در هیچیک از قالبهای از پیش تعیین شده عقود معین قانون مدنی نمیگنجیده است و یا حداقل لزوم نظارت و کنترل دولت نسبت به این حرفه ایجاب می نموده است تا مسئولیت هایی بیش از آنچه به موجب عقد وکالت یا اجاره خدمات متوجه وکیل می گردد، برای او منظور شود. همچنین وکلای ، تهران وکیل در پرونده‌ های کیفری گوناگون از تجربه ی کافی برخوردار می‌ باشند که با انجام حرفه‌ ای کار خود موجب تضمین حیثیت و آبروی موکل خود می‌ شوند و این یکی از با اهمیت‌ ترین موارد در این زمینه است. مثل پرونده‌ هایی که درون دیوان‌ عالی کشور مورد بحث و بررسی قرار می‌ گیرند، چرا که اساساً این نوع از پرونده‌ ها فقط به وسیله ی وکلای پایه یک می‌ توانند مطرح شوند و بررسی‌ های لازم در مورد آنها انجام گیرد.

در قانون مجازات اسلامی جرم جعل تعریف نشده است ولی مصادیق آن ذکر شده است مانند خراشیدن و تراشیدن. در جرم جعل مرتکب اقدام به تنظیم نوشته یا سندی می نماید که شبیه برگ اصلی می باشد و از آن سند و نوشته امضائی یا مهری را به جای صاحب نوشته اصلی تنظیم می نماید و یا سندی را مخدوش می نماید و یا چیزی به سند اضافه کند در واقع جعل کردن به معنی دگرگون کردن یا منقلب کردن به قصد تقلب است. اگر میخواهید که در خصوص پرونده کیفری خود به صورت تلفنی با یک وکیل و گروه وکلای حرفه ای مشاوره بگیرید میتوانید از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین رایگان کیفری گروه وکلای یعقوبی بهره ببرید و قبل از هر اقدامی با مشاوره با کارشناسان با تجربه ما آگاهی و درصد موفقیت خود را افزایش دهید. امیدوارم که با خواندن این مراحل به دید بازتری نسبت به اقدامات وکیل کیفری در بحث دفاع از حقوق موکل رسیده باشید ،همچنین این اطمینان را به شما می دهیم که کلیه وکلای متخصص مجموعه موسسه فرهنگ تفاهم تمامی تلاش خود را با رعایت تمامی موارد مطرح شده برای پیروزی و احقاق حق شما می نمایند. از جمله اقدامات دیگری که ممکن است وکیل را موظف به انجام آن نماید بحث اعتراض به حکم یا قرار می باشد ، به این نحو که اگر حکم یا قرار صادر شده از دادگاه از نظر وکیل کیفری باعث تضییع حق موکل می شود می تواند نسبت به حکم صادره درخواست تجدیدنظرخواهی نماید. بعد از آن که راه حل های قانونی در جلسه مشاوره ارائه داده شد و وکیل کیفری آمادگی خود را برای همکاری اعلام نمود ،در این جا در صورت رضایت شخص توافقاتی بین وکیل و او صورت می گیرد و بعد از تعیین میزان حق الوکاله، ما بین طرفین قرارداد وکالت رسمی که ضمن آن تعهدات و حدود اختیارات وکیل مشخص شده است منعقد می گردد.

وکیل کیفری در پرونده هایی به اشتغال می پردازد که نیازمند طرح دعاوی کیفری است. از این جهت وکیل می تواند با طرح به موقع دعوای کیفری در دادگاه از حقوق شاکی دفاع کرده و حق او را نیز از متهم بستاند. منظور از مصادیق کیفری مجموعه ای از پرونده های خاص است که پس از تشکیل پرونده توسط مراجع قضایی و در اکثر موارد توسط دادسرا و فاش شدن جرم، متهم تحت تعقیب قرار می گیرد و تحقیقات مقدماتی انجام می شود. برای مثال در صورتی که شما احتیاج به شماره وکیل خانواده جهت مشاوره داشته باشید با تماس با موسسه حقوقی عدالت گستر فتح با طرح موضوع شما به یکی از وکلای متخصص امور خانواده مرتبط شده و طرح موضوع امکان مشاوره رایگان را خواهید داشت.

بهترین وکیل ملکی اصفهان را با لیست 5تایی بشناسید!!!

به‌طورقطع نمی‌توان گفت که در تمامی پرونده‌های جنایی، حتما به یک وکیل کیفری خوب احتیاج دارید. اما با توجه به حساسیت این نوع جرائم، سروکار داشتن با مجازات، روبرو شدن با سؤالات پیش‌بینی‌نشده، عدم آگاهی و تسلط به قوانین و… بهتر است از ابتدا وکیل را وارد پرونده نمایید. چراکه بهترین وکیل کیفری، می‌تواند مسیر پرونده و حتی مسیر زندگی شما را تغییر دهد. جرائم کیفری قائم به شخص است، اگر شخصی مرتکب رفتاری شود که برای آن جرم انگاری گردیده و فعل یا ترک فعل او مطابق قانون جرم تلقی گردد، وفق قانون مجازات اسلامی قاضی رسیدگی کننده می تواند برای آن مجازات تعیین کند که به آن شکایت کیفری می گویند.

برای مثال نمی توان صرف رابطه تلفنی دو همکار زن و مرد ، یا اینکه در یک اتومبیل باشند را مشمول رابطه نامشروع دانست . یعنی برای زنا مجازات و تعریف جداگانه و برای رابطه نامشروع تعریف و مجازات جداگانه در نظر گرفته است . جرم جعل زمانی اتفاق می افتد که شخص اقدام به تنظیم نوشته شبیه برگ اصلی می نماید و از آن سند و نوشته امضائی یا مهری را به جای صاحب نوشته اصلی تنظیم می نماید و یا سندی را مخدوش می نماید و یا اعداد و ارقامی به آن اضافه می کند در واقع جعل کردن به معنی دگرگون کردن یا منقلب کردن به قصد تقلب است.

دعاوی کیفری بخشی از دعاوی هستند که توسط وکیل کیفری قابل پیگیری می باشند و در واقع دعاوی هستند که مستلزم صدور کیفرخواست هستند اعم از اینکه قابل گذشت یا غیرقابل گذشت باشند. برای دفاع از حقوق خود در دعاوی کیفری افراد نیازمند استفاده از وکلای کیفری می باشند. در واقع وکیل کیفری وکیلی می باشد که علاوه بر داشتن پروانه وکالت دادگستری در زمینه دعاوی کیفری مانند قتل، کلاهبرداری، ضرب و جرح، جعل، آدم ربایی و … تخصص و تجربه بالایی دارد و حوزه فعالیت او حقوق جزا و جرم شناسی می باشد. البته این به این معنا نمی باشد که وکیل کیفری در دعاوی غیرکیفری وارد نشود.

در مورد جرائمی که مجازات قانونی آن حبس ابد یا سلب حیات است، اگر متهم در دادسرا وکیلی را معرفی نکند و یا برای گرفتن وکیل شرایط مالی خوبی نداشته باشد بر اساس ماده ۳۵ قانون جمهوری اسلامی ایران چون هر فرد حق استفاده از وکیل را دارد دادگاه از کانون وکلا تقاضا می کند که برای متهم وکیلی را از بین وکلای موجود به عنوان وکیل تسخیری معرفی نماید. در پرونده های کیفری فرد می تواند دو وکیل را به دادگاه معرفی کند ولی دربعضی جرایم مطابق ماده 385 قانون آیین دادرسی کیفری مانند اعدام، قصاص نفس، حبس ابد، جرایم مطبوعاتی و سیاسی، قطع عضو و … حداکثر سه وکیل انتخاب نمایند. پرونده های کیفری نیاز به داشتن تخصص، مهارت و علم و آگاهی زیادی است، بنابراین استفاده از بهترین وکیل کیفری در تهران که متخصص امور کیفری است، از اینکه حق شما ضایع شود جلوگیری می کند.

همانگونه که ملاحظه می نمائید بر خلاف گذشته در صورتی که شما مشاوره تلفنی رایگان با وکیل را احتیاج داشتید امکان مشاوره تخصصی و رایگان را از هر وکیل نمی توانستید که داشته باشید اما هم اکنون ما با ارائه مشاوره تخصصی به صورت رایگان به شما مشاوره تلفنی می دهیم. امور مربوط به خانواده با توجه به حساسیت اقدامات و واکنشهای طرفین و روند رسیدگی از اهمیت بسیار بالای برخوردار می باشند. شما می‌توانید از طریق دکمه‌های تماس در سایت با وکیل کیفری در ارتباط باشید. توهین ایشان اگر موجب حد قذف باشد می تواند از طرف زوج یعنی خود شما مطرح شود. می توانید برای جلوگیری از مراجعات از وکیل کیفری مجموعه فرهنگ تفاهم کمک بگیرید. بله در دادگاه کیفری دو تا ۲ وکیل و در دادگاه کیفری یک تا ۳ وکیل هر یک از طرفین دعوا می توانند داشته باشند.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدل ایرانیان ، با شماره زیر تماس بگیرید . جرم شناسی، آیین دادرسی کیفری، نحوه اجرای احکام کیفری از دیگر وظایف وکیل کیفری می باشد. جهت رسیدگی به جرایمی از جمله اقدام علیه امنیت ملی، توهین به مقام رهبری و مقامات عالیه نظام، اجتماع و تبانی به جهت بر هم زدن نظم عمومی، عضویت در گروه‌های غیرقانونی، بغی، محاربه، جرایم مربوط به قاچاق مواد مخدر و… می‌باشد. آنگونه که در بخش پیشین اشاره شد با توجه به تنوع جرایم کیفری، دادگاه های فراوانی وجود دارند که به دعاوی کیفری رسیدگی می‌نمایند که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم. وکیل کیفری با پیش آمدن هر کدام از جرایم برای موکل تمام سعی و کوشش خود را به کار می گیرد تا بتواند از شدت مجازات ها و تبعات جرم بکاهد.

وکیل کیفری در تهران

اول) عنصر مادی؛ اینکه تصاحب مال یا اتلاف مال و یا استعمال آن بدون مجوز می باشد که با جمیع شرایطی که بیان شد جرم خیانت در امانت وکیل کیفری ارتکاب می یابد. تقسیم تعهدات به تعهد به وسیله و تعهد به نتیجه” از ابداعات دموگ حقوقدان مشترکی است. همانگونه که قبلا نیز بیان گردید، این تقسیم بندی، به اعتبار قصد طرفین از انعقاد قرارداد و نتیجه ای که منظور آنان می باشد، صورت گرفته لیکن در بعضی قراردادها، تعهدات طرفین از شفافیت کافی برخوردار نبوده و به آسانی نمی توان نوع تعهد متعهد را از جهات فوق تعیین نمود. به‌ طور تقریبی همه می‌ دانند که ماهیت پرونده‌ های کیفری به گونه ای است که دارای اهمیت و حساسیت بالایی می‌ باشند به‌ طوری‌ که اگر در روند پرونده ی کیفری هر کس از یک وکیل کاردان و با تجربه استفاده نشود تا چه میزان می‌ تواند منجر به ورود ضرر و زیان به طرفین دعوا در یک پرونده ی مشترک منجر گردد.

  • تشریفات آیین دادرسی کیفری و بخش نامه های سازمان های زیر نظر دادستانی همچنین آرای وحدت رویه در امور کیفری، همه و همه، برای وکیل کیفری بسیار اهمیت دارد.
  • بنابراین، اگر شخصی بدون مجوز قانونی اموال دیگران را بفروشد مرتکب جرم انتقال مال غیر شده است.
  • در کلیه دعاوی ایضاً دعوی کیفری، غفلت از انتخاب وکیل و مشاوره با ایشان می تواند باعث بروز خسارات جبران ناپذیزی گردد.
  • اشخاصی که اقدام به شکایت کیفری می نمایند باید توجه داشته باشند که اثبات یک جرم سخت و دشوارتر از دعاوی حقوقی است و از این جهت که امور کیفری معمولاً با جان و مال و حیثیت اشخاص در ارتباط می باشد باید قبل از اقدام به شکایت کیفری همه جوانب آن توسط وکیل کیفری سنجیده شود.
  • ضمن اینکه احتمالا مواردی نیز برای متقاضیان حادث می گردد که نیاز به مشاوره فوری دارند که ساعت و روز آن با زمان بندی حضوری و غیرحضوری منطبق نمی باشد که در این موارد نیز امکان هماهنگی برای انجام مشاوره فوری از طریق تماس با شماره ۰۹۳۹۲۳۵۹۹۷۷ مهیا است.