معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن

·

استیکینگ در واقع نوعی استخراج رمز ارز است و افرادی که اقدام به استیکینگ می‌کنند در واقع با برقراری ارتباط محکم بین تایید تراکنش‌ها و بلوک‌ها پاداش دریافت می‌کنند. برای شروع معاملات مارجین در صرافی کوینکس وارد اکانت خود در سایت این صرافی کوینکس شوید و از نوار بالا گزینه exchange را انتخاب کنید. در مرحله آخر هم برای شروع معاملات فیوچرز باید نوع و میزان ارز موردنظر خود را از قسمت «Transfer» از اکانت اصلی به حساب فیوچرز منتقل کنید. بنابراین با انتخاب ارز مورد نظر “Coin type” و میزان ارز”Amount“، جهت تکمیل این مرحله بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید. ۱- بعد از طی کردن مراحل ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی گزینه “Account” در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید، سپس تنظیمات حساب “Acoount Setting” را انتخاب کنید.

  • علاوه بر این کاربران حداقل باید مقداری از کوین را که در قسمت کارمزد ذکر شده، واریز کنند (به سادگی با حرکت در صفحه اصلی این موارد را مشاهده می‌کنید).
  • اگه صفحه فیوچرز رو به پایین اسکرول کنید میبنید که در قسمت پایین گزینه هایی وجود داره که مربوط به معامله اهرم دار هست و این بخش در قسمت اسپات وجود نداره.
  • سعی می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.
  • همچنین برخی کاربران گزارش داده‌اند که کوینکس نظرات منفی آنها را حذف کرده است.
کوینکس جز 307 صرافی برتر جهان در سایت کوین مارکت کپ (Coinmarketcap.com) با رتبه 45 معرفی شده است که، جز معتبرترین صرافی ها به حساب می‌آید. برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از صرافی کوکوین چیست؟ ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید. ❇️لازم به ذکر است امکان دارد در آینده قوانین کوینکس نیز تغییر کند و شما باید همواره مراقب سرمایه های خود باشید و میزان دارایی زیادی را در صرافی ها نگهداری نکنید. ارز CoinEx Token که در ژانویه 2018 راه‌اندازی شد ، یک طرح خدمات و امتیازات ارزش افزوده است که بر اساس سیستم ترید CoinEx ساخته شده است. این ارز از طریق شبکه اتریوم ERC20 ساخته شد که حال دارای شبکه اختصاصی خود می‌باشد. CET نشان دهنده خدمات و امتیازات انحصاری در صرافی CoinEx است که می‌تواند در قسمت‌های مختلفی از صرافی مورد استفاده قرار گیرد. البته با مدارک پاسپورت ایرانی به راحتی میتوانید احراز هویت کنید.

  • صرافی کوینکس در اواخر آوریل ۲۰۱۹ ، سرویسی به نام Accelerator(شتاب دهنده) ، معرفی کرد که متخصصان بورس بهادار از این سرویس نهایت استفاده در بستر بلاکچین را بردند که باعث پیشرفت اینگونه پروژه ها میشد .
  • در ادامه، QR کد را که در سایت کوینکس نشان داده می‌شود، با موبایل اسکن کنید.
  • در آخر هم را بزنید، تا در پایان (سفارش درخواستی) شما تکمیل شده باشد.
  • در این مطلب از دنیای ترید، آموزش کامل و گام به گام مارجین در کوینکس فارسی را بیاموزید و استراتژی‌های خود را آنجا تست کنید.
  • «Google Authenticator» یک سرویس احراز هویت بر اساس گذرواژه‌های یک‌بار مصرف یا «TOTP» است.
این صرافی در سال 2017 و توسط یانگ هایپو در هنگ کنگ افتتاح شد. آقای یانگ هایپو پس از موفقیت چشمگیر در راه اندازی استخر استخراج ارزهای دیجیتال ViaBTC، برای ارائه خدمات بیشتر به کاربران این حوزه، تصمیم گرفت صرافی کونیکس را افتتاح کند. اگر چه این صرافی تازه کار است و تنها ۴ سال از تاسیس آن می‌گذرد، اما در همین مدت کوتاه توانسته متخصصان زیادی را در زمینه‌های مختلف جذب کوینکس کند و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه نماید. در قسمت‌های Price و Amount ، شما با تعیین کردن قیمت و میزان ارز مورد نظرتان می‌توانید معاملات خرید و فروشتان را با اهرم انجام دهید. برای ورود به معاملات فیوچرز صرافی کوینکس ، در صفحه اصلی سایت ، روی سربرگ Perpetual کلیک کنید.

پشتیبانی واتس آپ : 09216004804

معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن

راهنمای صرافی کوینکس به شما در جهت ترید کردن در این صرافی کمک بزرگی خواهد کرد. فعالیت در بازار های مالی میتواند منجر به از دست رفتن بخش یا تمامی سرمایه شما گردد. طبق اعلام برخی بروکر ها، بیش از 80 درصد معامله گران در این بازار شکست میخورند. هر بروکر نواقصی دارد که ایتسکا سعی دارد تمام این موارد را به صورت کامل بررسی کند و اطلاعات آنها را به شما ارائه دهد. این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

ویندوز سرور چیست ؟ (یک چارچوب وب رایگان برای ساختن وب سایت)

پس از ثبت سفارش، در صورتی که قیمت رمزارز به قیمت مورد نظر شما برسد سفارش شما انجام خواهد شد. در صفحه ارتباط با ما در سایت کوینکس، هیچ اشاره ای به تیم توسعه دهنده و نشانی از دفتر مرکزی صرافی نشده است. برای فعالسازی این قابلیت ابتدا در صفحه اصلی سایت روی گزینه Account و سپس Account Settings کلیک کنید. اطاعات خواسته شده از جمله ایمیل، کدی که به ایمیل شما ارسال می‌شود، رمز و تکرار رمز خود را در فیلد‌های مربوطه وارد کنید. ابتدا به سایت اصلی کوینکس مراجعه کرده و پس از ورود، وارد صفحه‌ای مشابه با تصویر زیر خواهید شد.

کند و خدمات متنوعی را به کاربران ارائه نماید.