«هنر در حرکت»: نوآوری فونیکس در بازی نور و سایه | به دنبال

·

برای کسب اطلاعات بیشتر، با وب سایت فونیکس همراه باشید:
کلید واژه ها: خودرو – طراحی – نوآوری – برند – بازار – مدیران خودرو – طراحی داخلی – بازار خودرو – ایران – خسته کننده – ظاهر – لوکس – تحول – تکنولوژی – امکانات – محصولات – خیابان – نخستین – بازاری – طولانی – مدیران – داخلی – مضاعف – نمایش – زندگی – فلسفه – مشابه – ادامه – تحریم – کوتاه



منبع

فلسفه طراحی هنر در حرکت در قلب فلسفه هنر در حرکت ، این ایده وجود دارد که طراحی در عین کاربردی بودن، می تواند فوق العاده زیبا نیز باشد.

این فلسفه طراحی را باید از بیرون دید، لمس نمود و پشت فرمان تجربه کرد.

فونیکس با ارائه زبان طراحی جدید خود که جلوه های پویا و مدرن آن پیش از هر چیزی به چشم می آید، تحول بزرگی در بازار خودرو ایران ایجاد خواهد کرد.

به دنبال سال های تحریم و رکود کشور در زمینه طراحی خودرو، مدتی طولانی شاهد نمایش خودروهایی با ظاهر مشابه در خیابان های ایران بودیم.

این برند در تصمیم خود برای ارائه محصولات آتی، مساله تجربه مشتری را در رأس قرار داده و مشتریان را بیش از همیشه برای ظهور نسل جدید خودروهای خود، کنجکاو می بیند.

فونیکس در ادامه نوآوری های خود قصد دارد برای دسته ای از محصولات آتی که به طور خاص، قشر جوان موسوم به نسل زی Gen-Z (متولدین 1997 تا 2012 میلادی) را هدف قرار می دهد از فلسفه هنر در حرکت یا Art In Motion استفاده کند.

تولد زبان طراحی هنر در حرکت ، در واقع سبکی عالی برای برجسته کردن شخصیت مشتریان جوان است.

این مفهوم، طراحی را از منظر توسعه و تعادل، بین حرکت و سکون می بیند؛ از همین رو فضای آزادتر و شکیل تری را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

مفهوم جهان موازی شباهت های زیادی با شرایط زندگی نسل جوان در دوره جدید دارد: آن ها در بازی های اجتماعی خود به دنبال آزادی و استقلال هستند و از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کنند تا دنیای مجازی منحصر به خودشان را بسازند.

سبکی از طراحی که با دنیای واقعی و زمینی ما فاصله دارد و از این رو می تواند مورد استقبال نسل جوان باشد.

طراح محصول معتقد است این اصطلاح، ترکیب هیجان با فناوری پیشرو است: چیزی فراتر از ایجاد ادراک بصری علمی-تخیلی و آینده نگر.

بازاری خسته کننده و پرتکرار که مدیران خودرو با برند لوکس خود (فونیکس)، – برند فونیکس که با هدف تحول و نوآوری در بازار خودرو ایران ظهور کرد، طی مدت کوتاه ورود خود به این عرصه توانست تحول قابل توجهی در طراحی خودروهای موجود در بازار ایجاد کند.

درست مثل جهان های موازی ، سرنشینان این خودرو هم حین تجربه صحنه های چشم نواز اطراف، از سفر رویایی خود  لذت می برند.

در زمینه طراحی، این برند تا کنون از فلسفه زندگی در حرکت یا Life In Motion بهره برده است که در ظاهر نخستین خودروهای عرضه شده توسط این برند از جمله تیگو 8 پرو، تیگو 7 پرو، به خوبی” حس می شود.

از همین گذرگاه، بی نهایت امکان برای ترکیب با شکوه نور و سایه به تصویر کشیده می شود.

این رویکرد از طراحی در دنیای امروز، پاسخگوی ترجیحات نسل جوان است و از همین رو می تواند خواست مصرف کنندگان جهانی را تامین کند.

از همین روست که سبک طراحی نور و سایه به کار گرفته شده تا زیبایی متمایز و پویای خود را لحظه به لحظه نمایش دهد.

انتظار می رود در محصول آتی برند فونیکس در ایران که به عنوان FX شناخته خواهد شد، برای نخستین بار شاهد ظهور این سبک طراحی باشیم.

در این زبان طراحی، چراغ های LED، جلوه ای از تکنولوژی را تداعی می کند و کابین مجلل با امکانات و طراحی داخلی زیبا، ابعاد لوکس بودن در خودروهای تیگو را مضاعف می سازد.

هدف هنر در حرکت ، ارائه یک زبان طراحی است که به بهترین وجه ممکن برای جوانان در دنیای امروز تعبیر شود و روندی سورئال در طراحی جهانی خود را رهبری کند.