کوروت Z06 2023 با رنگ سبز Zany، NFT به حراج گذاشته می شود

·

بنابراین، اگر همه این صحبت ها در مورد Z06 جدید در رنگ دیوانه و با NFT منطبق شما را به مناقصه علاقه مند کند، حراج خیریه از 20 تا 24 ژوئن 2022 در سراسر جهان برای واجدین شرایط برگزار می شود. با این حال، یک پیچ و تاب مانند M. Night Shyamalan وجود دارد: پیشنهادات فقط با ارز دیجیتال اتریوم قابل ارائه است. برای افراد ناآشنا، ما توجه شما را به Google معطوف خواهیم کرد.

در این مورد، NFT توسط xsullo طراحی شده است، و دارای آثار هنری است که یک Z06 را در حال مسابقه در خیابان‌های شهری به نظر می‌رسد که آینده‌نگر به تصویر می‌کشد. Z06 مصور از همان رنگ سبز مایل به کوروت Z06 فیزیکی 23 استفاده می‌کند که طبق گفته‌های Chevy، آن را Minted Green می‌نامند. همچنین می‌گوید خودرویی که به حراج گذاشته می‌شود تنها مدل تولیدی 2023 است که رنگ انحصاری به تن خواهد کرد. مشخصات دقیق شامل بسته Z07 و چرخ‌های فیبر کربنی، به همراه یک پلاک یادبود و یک VIN است که از کد باینری – زبان رایانه‌ها الهام گرفته شده است. حداقل توجه به جزئیات در این دوران بی سابقه از مد نیست.

  • شورلت کوروت Z06 مدل 2023 با رنگ انحصاری Minted Green هفته آینده برای یک حراج خیریه در پیش است.
  • Z06 سفارشی با یک NFT همسان رنگ همراه است و فقط می‌توان با ارز دیجیتال اتریوم پیشنهاد داد.
  • این مزایده از تاریخ 20 تا 24 ژوئن 2022 برای متقاضیان واجد شرایط باز است و تمام عواید آن به سازمان DonorsChoose خواهد رسید.
    در حال حاضر می‌توانیم همه شما را تصور کنیم که در حال راه‌اندازی دستگاه Google هستید تا متوجه شوید که NFT چیست. خوب، ما به نوعی در آزمایش مقایسه اخیر خود در مورد شاسی بلندهای لوکس فول سایز، که به نام “کامیون های F-ing زیبا” نیز شناخته می شود، توضیح دادیم. برای جمعیت TL;DR، NFT یک “شناسه دیجیتال منحصر به فرد است که قابل کپی، جایگزینی یا تقسیم بندی نیست، که در یک زنجیره بلوکی ثبت می شود، و برای تایید اصالت و مالکیت استفاده می شود”، همانطور که توسط Merriam-Webster تعریف شده است. فرهنگ لغت. هنوز گیج هستید؟ به سال 2022 خوش آمدید.

    این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید



    منبع چه روزگاری برای زنده بودن به نظر می رسد نه چندان دور یک کوروت موتور وسط یک فانتزی آینده بود. اکنون، آنها در نمایشگاه های Chevy هستند و نسخه جدید Z06 670 اسب بخاری در راه است. و این حتی احمقانه ترین چیز نیست. این وجه تمایز مربوط به مدل 2023 Chevy Corvette Z06 است که به صورت سفارشی رنگ آمیزی شده است و توکن منحصر به فرد غیرقابل تعویض آن (NFT) که قرار است هفته آینده برای خیریه به حراج گذاشته شود.

    2023 chevy corvette z06 اثر هنری nft سبز تراش خورده

    شورلت

تمام درآمدهای ارز دیجیتال به سازمان DonorsChoose اختصاص می یابد که هدف آن کمک به معلمان نیازمند است. زیرا اگر این تجارت ارز دیجیتال و NFT چیزی به ما آموخته باشد، این است که جوانان ما به آموزش خوبی نیاز دارند که آنها را برای چیزهای عجیب و غریب بیشتری که مطمئناً در آینده خواهند آمد، آماده کند.