گوشی شیائومی Redmi K50 Ultra معرفی شد سخت افزار مگ

·

ناگفته نماند این چیپست از اینترنت پرسرعت 5G نیز پشتیبانی می‌کند که برای اجرای بهتر بازی‌های آنلاین حسابی به کمک شما می‌آید. پردازنده گرافیکی نیز Mali-G610 بوده که سرعت بالایی در پردازش داده‌های گرافیکی دارد و مکمل مناسبی برای تراشه‌های شرکت مدیاتک محسوب می‌شود. ردمی k50 در دو نسخه با رم 8 گیگابایتی و یک ورژن با رم 12 گیگابایتی عرضه شده است.

  • به زودی با گارانتی رسمی شیائومی رایانه همراه وارد بازار و قابل خرید در می‌همراه می‌باشد.
  • سنسورهای اصلی دستگاه قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، کیفیت 1080 با حداکثر نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه و کیفیت 720 با حداکثر نرخ فریم 960 فریم بر ثانیه را دارا می باشند.
  • این گوشی از هم‌اکنون برای پیش‌خرید آماده بوده و از ساعت 10 صبح 16 آگوست نیز به‌فروش می‌رسد.
  • سرعت شارژ و ظرفیت باتری گوشی Redmi K50 Ultra چقدر است؟ ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و سرعت شارژ آن ۱۲۰ وات است.
پرچمدار شیائومی برای سال ۲۰۲۲، گوشی ۱۲ S اولترا با ویژگی‌های فوق‌العاده و قیمت ۸۹۰ دلار معرفی شد؛ اما کمتر کسی گوشی پرچمدار ۸۹۰ دلاری شیائومی را انتخاب می‌کند. در این میان، دو مدل دیگر شیائومی به عنوان پرچمداران اقتصادی معرفی شدند که در ادامه، به بررسی مشخصات گوشی‌های سری K50 می‌پردازیم. طبق رسم سالانه، پس از سخنرانی مدیرعامل لی جون، شیائومی گوشی ردمی K50 اولترا یا Redmi K50 Extreme Edition را معرفی کرد. گوشی هوشمند Redmi K50 Extreme Edition به عنوان برترین گوشی در سری K50 معرفی شد و به نظر می‌رسد که ارزان‌ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ خواهد بود.

گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی ای …

گوشی شیائومی Redmi K50 Ultra معرفی شد سخت افزار مگ این شرکت محصولات منحصر به فرد دیگری نظیر هدفون‌های ورزشی و محصولات در ارتباط با ورزش و یا دستگاه‌های پوشیدنی را تولید می‌کند. نکته آخر اینکه این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 120 واتی برخوردار است. اجرای سریع انواع اپ‌های سنگین و اجرای بازی‌های سنگین در گوشی ردمی K50 اولترا با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی عالی، تجربه‌ای دلچسب و فراموش‌نشدی را برای شما به ارمغان می‌آورد. طراحی جذاب و کاربردی همان چیزی است که کاربران شیائومی به دنبال آن هستند. آنچه که در این مقاله بررسی می‌شود در واقع مشخصات فنی و کامل گوشی ردمی کِی ۵۰ اولترا خواهد بود.

اگر دوست دارید تا بین گوشی های سایت بطور هوشمند مقایسه انجام دهید، لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید. همچنین اگر دنبال یک گوشی با پلتفرم و پردازنده ی مناسب برای بازی یا نرم افزار می گردید، پلتفرم گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming بسیار مناسب برای اجرای بازی ها سنگین و نرم افزار های با حجم بالا می باشد. این موارد شامل WiFi 6E، بلوتوث 5.2 (LDAC + LHDC) و تعیین مکان با استفاده از GPS دوگانه، سه‌گانه Beidou، Dual Galileo، dual QZSS و Glonass می‌شود. حتی اگر نسخه پایین با حافظه 8/128 گیگابایت استفاده می کنید هیچ خللی در کار شما پیش نمی آید.در ضمن از MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 برای نرم افزار آن استفاده شده است. را با سیستم خنک کننده دوگانه VC بسیار بزرگ ارائه داده اند و این redmi k50 gaming نشانه خوبی است. البته حافظه لایتنینگ سریع UFS 3.1 و آخرین رم LPDDR5 نیز روی آن نصب شده است.

در این بخش به مقایسه گوشی K50 و K40 می پردازیم تا ببینیم کدامیک عملکرد بهتر و در نهایت سخت افزار بهتری را دارا می باشند. گوشی K50 در بخش های مختلفی دارای برتری نسبی در مقابل همتای خود می باشد. ردمی همچنان به رزولوشن ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پایبند بوده و از Gorilla Glass Victus برای محافظت از نمایشگر استفاده کرده است. حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت سبب می‌شود که صفحه نمایش در فضای باز کاملاً خوانا باشد. ردمی K50 Gaming Edition تو بخش دوربین کارتون رو راه میندازه و عملکرد قابل قبولی داره. به هر حال از گوشی گیمینگ بیشتر انتظار داریم تو بخش پردازشی و باتری مانور بیشتری بده.

دیدگاه برای گوشی شیائومی ردمی کا 50 پرو | Xiaomi Redmi K50 Pro

شیائومی چند سالیه راه خودش رو به بازار گوشی های تخصصی گیمینگ هم باز کرده و هر سال یه گوشی گیمینگ خفن از سری Redmi معرفی و وارد بازار میکنه. گوشی‌های قدرتمند با قیمت مناسب‌تر از رقبا که تونسته نظر خیلی از موبایل گیمرها رو به خودش جلب کنه. سال 2022 هم بدون گوشی گیمینگ جدید سپری نمیشه و تو این مقاله قراره با مشخصات گوشی Xiaomi Redmi K50 Gaming آشنا بشیم و ببینیم گوشی ردمی کی 50 گیمینگ شیائومی چه چیزی برای ارائه توی چنته داره.

اگر بخواهیم پردازنده گوشی را بررسی کنیم می‌توان گفت که این قطعه در اصل تمام داده‌های ورودی و خروجی از یک گوشی را پردازش می‌کند. این پردازنده همچنین دستورات لازم را به بخش‌های مختلف گوشی برای عملکرد بهتر انتقال خواهد داد. شاید طراحی و نحوه جاگیری دوربین‌ها در پشت گوشی هوشمند ردمی K50 اولترا اولین بخشی باشد که کاربران به آن توجه می‌کنند. نسل قبلی گوشی k50 gaming، اسمارت فون k40 می باشد که در زمان عرضه جزو بهترین گزینه ها برای گیمرها بوده است.

با این حال، شیائومی برای جبران این کمبود، یک پورن هدفون اضافی در بدنه تعبیه کرده است. شیائومی به طراحی و تولید گوشی‌های با دوربین قوی و قیمت مناسب شناخته می‌شود. در واقع شیائومی تلاش می‌کند تا با عرضه محصولاتی که کیفیت برندهای شناخته‌شده‌ای مانند سامسونگ را دارند سری در میان سرها درآورد.

سه تا دوربین تو یه قاب مستطیل شکل با کمی بیرون زدگی گوشه ی بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته. یه سری LED هم توی قاب پشتی قرار گرفته که وقتی تماس یا نوتیفیکیشن جدید دارین، روشن میشن و جلوه جذاب‌تری به گوشی میده. به نظر باتری و سی پی یو و گرافیک بهتر شده البته یکم هم سیستم خنک کننده بهتر شده ولی دوربین و بدنه و طراحی همون k40 هست ‌‌است آیا ارزش داره ۲۰ میلیون تومن نمیدنم . در قلب تپنده این دستگاه از چیپست قدرتمند جدید مدیاتک مدل Dimensity 9000 استفاده شده که با فرایند تولید 4 نانومتری تولید شده است. پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک دیمنسیتی 9000 دارای هسته های Cortex-X2 (@3.05GHz)، سه Cortex-A710 (@2.85GHz) و چهار Cortex-A510 (@1.80GHz)می‌باشد و وظیفه پردازش گرافیکی توسط پردازنده Mali-G710 MC10 انجام میگیرد.

باتری استفاده شده دراین گوشی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی از نوع Li-Po که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی میکند (تنها 19 دقیقه برای 100%) . همچنین دارای تراشه Surge P1 داخلی شیائومی و شارژر سازگار Power Delivery 3.0 است. هر دو مدل نمایشگرهای تقریبا یکسان با پنل ۶٫۶۷ اینچ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، Dolby Vision و پشتیبانی از HDR10+ دارند. اما در قسمت وضوح تصویر، از ویژگی‌های مشترکی برخوردار نیستند؛ گوشی ردمی K50 اولترا ۲۷۱۲×۱۲۲۰ با کیفیت ۱٫۵ K و در ردمی K50 پرو ۱۴۴۰×۳۲۰۰ با کیفیت ۲K است. این موضوع که با افت رزولوشن در مدل رده بالاتر روبرو می‌شویم قطعا باعث تعجب است. رزولوشن نمایشگر گوشی Redmi K50 بین +FHD و +QHD – به طور دقیق 2712×1220 پیکسل و تراکم پیکسلی نمایشگر آن 446 پیکسل بر اینچ است.

قیمت گوشی‌ آیفون + دانلود لیست جدیدترین انواع موبایل امروز (۲۲ شهریور)