یک بار 996 پورشه 911 کلاب کوپه به حراج می رود

·

این پروژه که به گفته پورشه تکمیل آن دو سال و نیم به طول انجامید، از رویکردی مشابه با نسل 997 911 Sport Classic پیروی کرد که در سال 2009 با استفاده از عناصر سبک از مدل های قدیمی بر روی نسل جدید 911 عرضه شد.

پورشه 911 کلاسیک کلاب کوپه

پورشه 911 کلاسیک کلاب کوپه

در سال 2022، پورشه از 911 کلاسیک کلاب کوپه رونمایی کرد، یک محصول منحصربه‌فرد که با همکاری باشگاه پورشه آمریکا (PCA) و بر اساس نسل 911 کاررا ساخته شده بود. آن خودرو اکنون از طریق حراجی Broad Arrow به حراج گذاشته شده است.

برای اطمینان از انجام تغییرات مطابق انتظار، یک خودروی آزمایشی ساخته شد و آزمایش‌های گسترده‌ای را در مرکز آزمایشی اصلی پورشه در Weissach، آلمان و پیست آزمایشی پرسرعت ناردو در ایتالیا انجام داد. عناصر آیرودینامیکی نیز در یک تونل باد تثبیت شدند.

پورشه 911 کلاسیک کلاب کوپه

بدنه اصلاح شده متالیک خاکستری اسپرت رنگ شده است که باید با سایه خاکستری موجود در 997 Sport Classic مقایسه شود. این خودرو همچنین دارای لهجه‌های آبی در رنگ آبی باشگاهی PCA است. برای فضای داخلی، پورشه طرحی برای صندلی‌هایی که از رشته‌های چرمی بافته شده تشکیل شده‌اند و پوشش سقف آلکانترا و ستون‌ها انتخاب کرده است. روی یک نشان داشبورد «۹۱۱ کلاسیک کوپه کلاب شماره ۰۰۱/۰۰۱» نوشته شده است.

911 کلاسیک کلاب کوپه برای بزرگداشت PCA، قدیمی ترین و بزرگترین باشگاه پورشه، و همچنین به نمایش گذاشتن قابلیت های برنامه شخصی سازی Porsche Sonderwunsch ساخته شده است. این برنامه ساخت‌های منحصربه‌فردی را تولید کرده است، از جمله 992 911 GT3 که به افتخار 956 برنده Le Mans است، اما در اینجا فرصتی برای داشتن یک بدون نیاز به سفارش ساخت و صبر کردن برای تکمیل آن وجود دارد.

پورشه 911 کلاسیک کلاب کوپه

911 کلاسیک کلاب کوپه به عنوان یک پورشه 911 کاررا 1998 شروع شد که توسط عضو PCA Vu Nguyen در نمایندگی ویرجینیا قرار داشت. به مقر پورشه در اشتوتگارت آلمان فرستاده شد، جایی که تیم پورشه کلاسیک آن را از بین بردند و با ترکیبی از اجزای اصلی و اصلاحات جدید، مانند سقف دو گنبدی و اسپویلر دم اردک مانند اسپورت کلاسیک، آن را بازسازی کردند.

اجزای مکانیکی، از جمله ترمز، موتور، و گیربکس، اقلام مورد استفاده بازسازی شده هستند – اما نه لزوماً قطعات موجود. به عنوان مثال، کلاسیک کلاب کوپه دارای موتور 3.6 لیتری تخت 6 با قدرت 375 اسب بخار از مدل 996 GT3 است. چرخ‌های استوک نیز با یک مجموعه سفارشی 18 اینچی فورجی با الگوی فوکس جایگزین شدند.