یک خودروی جدید در مسیر بازار ایران | تصاویر این خودروی برقی را ببینید

·

جلوپنجره کهکشانی چری جای خود را به جلوپنجره بسته ای داده است که نیمی از آن مشکی رنگ و نیم دیگر هم رنگ بدنه خودرو است.

در فضای میانی داشبورد مانیتور بزرگ عمودی جایگزین مانیتور کوچک قبلی شده است و تعداد زیادی از دکمه های فیزیکی حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهمشهری آنلاین به نقل از خودرو بانک، در حاشیه مراسم تست درایو گروهی محصولات مدیران خودرو که پنج شنبه هفته گذشته برگزار شد، خودرو آریزو 5 برقی نیز به نمایش گذاشته شده و حاضرین در برنامه تست درایو و علاقمندان توانستند از این خودرو برقی مدیران خودرو بازدید کنند.

برای شارژ باتری آریزو 5 برقی را با سیستم برق تک فاز، در حدود 9 نیاز است.

شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده این شرکت در ایران نیز در حال انجام مراحل جهت رونمایی و ارائه خودرو برقی خودرو بر روی پلتفرم آریزو 5 با نام آریزو5EV یا آریزو 5 برقی است.

رینگ های نصب شده روی خودرو نیز پیش از این در ام وی ام X22 مشاهده شده اند.

– یک خودروی جدید در مسیر بازار ایران تصاویر این خودروی برقی را ببینید” شرکت چری چین از مدت های پیشرو ساخت و تولید خودروهای با انرژی های نو بوده است.

از نظر ظاهر بیرونی آریزو 5 برقی تفاوت زیادی با آریزو 5 فیس لیفت ندارد.

پشت آمپر خودرو کاملا دیجیتالی شده و خبری از آمپرهای آنالوگ نیست.

آریزو 5 برقی از یک پکیج باتری لیتیوم یون با ظرفیت 53.

کلید واژه ها: خودرو – برقی – شرکت – انرژی های نو – خودروی برقی – بازار ایران – ایران – محصولات مدیران خودرو – خودرو برقی – مدیران – در ایران – نماینده – رونمایی – پلتفرم – تصاویر – مدیران خودرو – تولید – پیشرو – بازار – ارائه – انرژی – مسیر – جدید – ساخت – محصولات – برگزار – آنلاین – همشهری – گزارش – حاشیه



منبع

شرکت چری چین از مدت های پیشرو ساخت و تولید خودروهای با انرژی های نو بوده است.

بر اساس اطلاعاتی که از قبل در خصوص این خودرو منتشر شده است چری آریزو 5 برقی، یک پیشرانه تمام الکتریکی با توان حدود 120 اسب بخار و گشتاور 276 نیوتن متر بهره خواهد برد گیربکس خودرو به صورت تک دنده طراحی شده است و تنها یک دنده در حالت جلو و یک دنده در حالت عقب دارد.

قسمت عقب و قسمت جانبی خودرو کاملا شبیه به یکدیگر هستند و تفاوت ها تنها در قسمت جلو مشاهده می شوند.

در فضای داخلی شبیه مدل قبل از فیس لیفت است و بر روی کنسول میانه سر دنده جدید به شکل اهرم تغییر ولوم قرارداده شده است که تجربه جدیدی را ارائه میکند.

شرکت مدیران خودرو زمان مشخصی در خصوص رونمایی رسمی برای چری آریزو 5 برقی و ارائه آن به بازار اعلام نکرده است ولی بنظر می رسد که بزودی شاهد حضور این خودرو در لیست محصولات قابل سفارش مدیران خودرو باشیم و این اتفاق قدمی مثبت دار جهت ارائه خودروهای با سوخت پاک در بازار کشور خواهد بود.

6 کیلووات ساعت مجهز خواهد بود و براساس ادعای چری برد آریزو 5 برقی با باتری فول شارژ برابر با 401 کیلومتر است و نتایج البته تست های جاده ای شاید متفاوت باشد.

شرکت مدیران خودرو نیز به عنوان نماینده این شرکت در ایران نیز در حال انجام مراحل جهت رونمایی و ارائه خودرو برقی خودرو بر روی پلتفرم آریزو 5 با نام آریزو5EV یا آریزو 5 برقی است.