30 بهترین کتاب برای کودکان 2 تا 10 ساله برای مطالعه بهترین یاب

·

کتاب «فیل ماکارون» داستانی است درباره یک فیل و دوستانش که با هم متحد می‌شوند تا کانگوروهایی که بر شهر آن‌ها حکومت می‌کنند را شکست بدهند. کتاب درباره این است که چه کسی قانون‌ها را تعیین می‌کند، و چه… کتاب «خانم مینگو و دردسرهای هوای بد» از مجموعه کتاب «خانم مینگو» یکی از جلدهای این مجموعه کتاب علمی جالب است.

پدر و مادر های زیادی هستند که کتاب های کودک را برای بچه هایشان می خرند و کودکانشان را از همان سال های اول به کتاب خوانی عادت می دهند. اگر شما هم دنبال کتابی مناسب برای کودکتان هستید، این مقاله را تا آخر بخوانید. در این مقاله راهنمایی هایی برای خرید بهترین کتاب برای کودکان آورده شده است.

داستان برای کودکان ۹ تا ۱۲ سال

در حالی که در کتاب هدهد هر بزرگسالی می‌تواند برای خرید کتاب داستان کودک یا نوجوان به تفکیک گروه سنی‌های مختلف، با چند کلیک ساده کتاب‌های درخواستی خود را دانلود فراکتاب سفارش دهد. کتاب داستان کودکانه باید محتوای خلاقانه داشته باشد. پدر و مادر ها همواره به دنبال کتاب مناسب کودک برای فرزند خود می باشند. باید توجه داشت که انسان در سال های ابتدایی زندگی خود، بیشترین میزان یادگیری را دارد.

  • در فروشگاه تحریر۲۰ علاوه بر کتاب داستان کودکانه، کتاب شعر کودکانه و کتاب رنگ آمیزی کودکانه نیز در عناوین مختلف و متعدد به فروش می رسد.
  • کتاب مصور حاضر دربردارنده مجموعه شش جلدی «40 قصه کودکانه برای 1 تا 6 ساله‌ها» است که پیش از این به صورت جداگانه به چاپ رسیده است.
  • شاید هم به دنبال داستان کودکانه دخترانه هستید، بنابراین فرصت دانلود رایگان کتاب قصه‌های وقت خواب برای دخترهای مهربان را از دست ندهید.
  • پیدا کردن کتاب داستان کودکان این روزها تبدیل به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های والدین شده است و شما با انتخاب داستان مناسب می‌توانید نقش و تأثیری مثبت در جهت رشد فرزند خود داشته باشید.
  • کتاب داستان کودکان در بسته ۶ عددی با موضوعات بسیار جالب و متنوع، سرگرم کننده و البته آموزشی برای فرزندان شما تهیه و به فروش می رسد.
  • کتاب مخصوص و مناسب کودک، کتابی است که بتواند مطالب مفیدی به کودک بیاموزد و همچنین محتوای مفیدی داشته باشد.

30 بهترین کتاب برای کودکان 2 تا 10 ساله برای مطالعه بهترین یاب

اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است. کتاب داستان کودکان در بسته ۶ عددی با موضوعات بسیار جالب و متنوع، سرگرم کننده و البته آموزشی برای فرزندان شما تهیه و به فروش می رسد. با توجه به مواردی که عنوان کردیم، دیگر مطمئن شدیم که خرید کتاب و تشویق کودک به مطالعه مهم‌ترین کاری است که والدین باید انجام دهند. برای اینکه بتوانید خرید آسانی داشته باشید و بهترین کتاب‌های قصه و آموزشی برای کودک را به صورت یکجا مشاهده و خریداری کنید، ویززززز انتخاب بسیار خوبی خواهد بود. تمام کتاب‌های داستانی و غیر داستانی کودک را می‌توانید در ویترین ویززززز مشاهده کنید و با چند کلیک آنها را سفارش دهید و از همین امروز کودک خود را با کتاب آشنا کنید. اپلیکیشن کتابراه تمام تلاش خود را می‌کند با در نظر گرفتن تمام سلایق شرایط و امکان دانلود بهترین کتاب‌های علمی و آموزشی کودکان را فراهم کند.

کتاب صوتی کوکو

کتاب سراج فروشگاهی است برای خرید اینترنتی کتاب کودک و نوجوان. کارشناسان پژوهشی سایت، انتخاب و خرید کتاب های داستانی را برای خانواده‌ ها و مدارس آسان کرده‌اند. بدین شیوه ابتدا کتاب‌ها بررسی شده و پس از انتخاب کتاب ‌های با کیفیت؛ به این سایت افزوده می‌شوند و در اختیار همگان قرار می‌گیرند. فروشگاه آنلاین کتاب سراج مرجع بزرگی است از بهترین کتاب های کودک و نوجوان که هدف آن گردآوری و ارائه‌ی آثار و کتاب های با کیفیت برای کودکان و نوجوانان است. اگر به داستان کودک مذهبی علاقه دارید، دانلود رایگان کتاب صوتی یاران باغ و عهد فراموش شده را در اولویت کار خود قرار دهید تا فرزندتان با مفاهیمی مانند انفاق و بخشش آشنا شود. خرید کتاب داستان کودک و نوجوان، داستان و آموزش زبان و رنگ آمیزی از موضوعات بخش کودک میباشد که شامل انواع کتاب داستان ، کتاب آموزشی ، کتاب دایرة المعارف ، کتاب اطلاعات عمومی ، کتاب آموزش زبان کودکان و … میشود.

به هر حال دانلود کتاب قصه‌های کلیله و دمنه اقدام خوبی است و به فرزندتان کمک می‌کند تا با یکی از آثار کلاسیک فارسی آشنا شود. دانلود کتاب صوتی قصه‌های کلیله و دمنه نیز چنین وضعیتی دارد، با این تفاوت که این اثر صوتی‌ است و کودکان را به راحتی جذب خود می‌کند. اگر قصد دارید کودکی را به داستان علاقه مند کنید کتاب صوتی کودکانه روش خوبی به شمار می‌آید.

تازه‌های کودک

برای اینکه آنها را بیشتر به سمت کتاب‌خوانی سوق دهید، سراغ کتاب‌هایی بروید که با علاقه کودک شما همخوانی دارند. رزومه خانم دکتر مهسا ساداتی دکتری روانشناسی تربیتی مدیر و مسئول کلینیک تخصصی کودک و نوجوان دارای… شیر گفت اینکار رو کردم خوابم نبرد گفت باید چشمهاتم میبستی شیر کوچولو گفت بستم خرسی گفت به خواب هم فکر کردی. کتاب «اولین روز مدرسه» از مجموعه کتاب «اولین تجربه‌های تو» داستان خواهر و برادر دوقلویی است که برای اولین روز مدرسه آماده می‌شوند. یکی از آن‌ها از محیط مدرسه و معلم‌ها احساس خجالت می‌کند. » یکی دیگر از داستان‌های مجموعه کتاب‌ «فیلی و فیگی» است.