31 درصد در این مجموعه ضربه ای سوکت از آچار دنده صرفه جویی کنید

·

چرا به ابزارهای برقی اشاره کردیم؟ این سوکت‌ها به‌طور خاص برای استفاده با درایورهای ضربه‌ای ساخته شده‌اند، بنابراین هیچ کروم براقی وجود ندارد. سوکت‌هایی مانند اینها در واقع نرم‌تر هستند و برای خم شدن، ترک خوردن یا شکستن در صورت خرابی طراحی شده‌اند، در حالی که سوکت‌های بدون ضربه می‌توانند به طور خطرناکی شکسته شوند. بنابراین اگر قصد دارید مجموعه‌ای از سوکت‌ها را از طریق رینگر روی درایور ضربه‌ای قرار دهید، ایمن بمانید و مجموعه‌ای تهیه کنید که بتواند آن را مدیریت کند.

آمازون

117.47 دلار (31٪ تخفیف)

فرقی نمی‌کند شما یک فرد بی‌تجربه باشید یا یک تکنسین با سرمایه‌گذاری عمیق، سوکت‌ها جزو یکی از پرکاربردترین ابزارها در صنعت تعمیرات خودرو هستند. تعداد مضحک سوکت های تخصصی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید را فراموش کنید – فقط داشتن یک مجموعه با کیفیت از سوکت های متریک و SAE خوب ضروری است. به همین دلیل این معامله خاص توجه ما را به خود جلب کرد.

خرید لحظه آخری روز پدر برای پدران ماشین

31 درصد در این مجموعه ضربه ای سوکت از آچار دنده صرفه جویی کنید
سوکت های ضربه ای آچار دنده

در خود مجموعه، شما 44 قطعه را دریافت می کنید که در یک جعبه دمنده قرار می گیرند. این شامل:

  • استاندارد/عمیق SAE: 5/16، 3/8، 7/16، 1/2، 9/16، 5/8، 11/16، 3/4″
  • معیار استاندارد: 8، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 19 میلی متر
  • متریک عمقی: 8، 9، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 19، 21 میلی متر
  • مفصل جهانی
  • پسوند: 3، 6 اینچ

    علاوه بر این، این سوکت های ضربه ای به چند ویژگی مفیدتر از مجموعه معمولی شما مجهز هستند. آنها برای استحکام با فولاد آلیاژی کروم-مولیبدن ساخته شده اند، بارگذاری خارج از گوشه به کاهش گرد شدن بست کمک می کند و روکش اکسید سیاه به جلوگیری از خوردگی کمک می کند.

    این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید



منبع

ست سوکت 44 تکه از Gearwrench با 31 درصد تخفیف و با صرفه جویی بیش از 50 دلار عرضه می شود. این یک مجموعه درایو 3/8 اینچی که دارای سوکت های استاندارد و عمیق با اندازه های متریک و SAE است. برای ایمنی، این کیتی است که هر کسی که ابزار برقی دارد باید داشته باشد.

ست سوکت ضربه ای 44 تکه آچار دنده

170.99 دلار اگر در بازار هستید تا کشوی سوکت خود را ارتقا دهید، اینجا مکانی فوق العاده برای شروع است. آچار دنده ای نام تجاری معروفی است که ابزارآلات آن با کیفیت قابل قبولی ساخته شده است. آیا آنها به خوبی Snap-On هستند؟ صادقانه بگویم، نه. اما با کمتر از 120 دلار، انتخاب ساده ای است. و اگر در حال تقلا برای هدیه روز پدر هستید، ممکن است زمان کافی برای دریافت این هدیه برای Pops وجود داشته باشد. با این سوکت ها، نترسید – اجازه دهید بند بند با صدای بلند و واضح زنگ بزنید!