4 خودروساز از دولت ایالات متحده خواستند تا سقف 7500 دلار اعتبار مالیاتی خودروهای برقی را افزایش دهد

·

در خلال بحث در مورد تغییرات احتمالی در مشوق های فدرال خودروهای برقی فدرال در طول مذاکرات بر سر برخی از زیرساخت های رئیس جمهور بایدن و طرح های بازسازی بهتر، تعدادی ایده مطرح شد. یکی برای خرید خودروهای برقی کارکرده اعتبار ارائه می‌کند، در حالی که دیگری اعتبار مالیاتی را به تخفیف در محل فروش تغییر می‌دهد، و دیگری میزان حداکثر اعتبار مالیاتی را از 7500 دلار به 12500 دلار افزایش می‌دهد. برخی از این ایده‌ها قبلاً مطرح شده‌اند، مانند زمانی که پرزیدنت اوباما یک دهه پیش تلاش کرد اعتبارات را به تخفیف‌های فروشنده تغییر دهد.

زمانی که اعتبار مالیاتی فدرال ایالات متحده برای خودروهای برقی در سال 2008 در زمان پرزیدنت بوش تصویب شد، پیام این بود که محدودیت 200000 خودرو به شرکت‌هایی که اولین خودروهای برقی خود را می‌فروشند یک بالشتک قیمتی می‌دهد تا به آنها کمک کند تا با خودروهای گازسوز رقابت کنند. وقتی یک شرکت 200000 فروخت، فکر می‌کرد، به نوعی به صرفه‌جویی در مقیاس می‌رسید و بنابراین می‌توانست قیمت‌های خود را پایین بیاورد. این طرح در برخی موارد کار می کند. به عنوان مثال، اعتبارات جنرال موتورز در اوایل سال 2019 تمام شد و اخیراً قیمت‌های Bolt EV و Bolt EUV 2023 را اعلام کرد که حدود 6000 دلار کمتر از مدل‌های 2022 بود.

چهار خودروساز بزرگ از دولت ایالات متحده می‌خواهند که اعتبار مالیاتی ۷۵۰۰ دلاری فدرال را برای خودروهای برقی افزایش دهد و دلیل آن را افزایش قیمت‌ها و آشفتگی اقتصادی به‌عنوان دلایلی برای اجازه بیش از ۲۰۰۰۰۰ فروش واجد شرایط برای هر شرکت ذکر می‌کنند. فورد، جنرال موتورز، استلانتیس، و تویوتا آمریکای شمالی نامه‌ای را به کنگره ارسال کرده‌اند که اولین بار توسط رویترز گزارش شده و توسط مدیران اجرایی مربوطه امضا شده و خواستار تمدید آن شده‌اند. این نامه به صورت عمومی منتشر نشد.

فراتر از صرفاً برداشتن سقف تعداد فروش واجد شرایط برای هر خودروساز، ایده های قبلی برای گسترش مشوق های فدرال برای خودروهای برقی شامل اجازه دادن به اعتبارات تا رسیدن خودروهای برقی به آستانه سهم بازار از پیش تعیین شده برای مدت زمان از پیش تعیین شده بود (به عنوان مثال، زمانی که خودروهای برقی 25 درصد از خودروهای جدید فروخته شده به مدت شش چهارم یا چیزی شبیه به آن را تشکیل دهند، اعتبارات ممکن است به پایان برسد.

این محتوا توسط شخص ثالث ایجاد و نگهداری می شود و برای کمک به کاربران در ارائه آدرس ایمیل خود به این صفحه وارد می شود. ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری در مورد این و محتوای مشابه در piano.io بیابید



منبع به طور کلی، خودروسازان اساساً زمان بیشتری را می‌طلبند و می‌گویند که مجموعاً متعهد شده‌اند تا ۱۷۰ میلیارد دلار تا سال ۲۰۳۰ برای واقعی‌سازی خودروهای برقی در ایالات متحده هزینه کنند و خواهان افزایش اعتبار مالیاتی برای جذب مشتریان بیشتر هستند.

این محتوا از {embed-name} وارد شده است. ممکن است بتوانید همان محتوا را در قالب دیگری پیدا کنید، یا ممکن است بتوانید اطلاعات بیشتری را در وب سایت آنها بیابید.

    اما اکنون در سال 2022 هستیم و صنعت خودرو از دولت می‌خواهد که در مورد محدودیت 200000 بازنگری کند. دلایل آن در دنیای دور و بر ما نهفته است. مدیران عامل در این نامه می نویسند: «فشارهای اقتصادی اخیر و محدودیت های زنجیره تامین، هزینه تولید خودروهای برقی را افزایش می دهد که به نوبه خود، قیمت را بر مصرف کنندگان فشار می آورد.

    این چهار خودروساز در مراحل کاملاً متفاوتی برای رسیدن به مرز 200000 خودرو فروخته شده هستند. همانطور که گفته شد GM قبلاً آن را تصویب کرده است. جنرال موتورز و تسلا تنها خودروسازانی هستند که تاکنون به این محدودیت رسیده اند. اما به احتمال زیاد دیگران به آنها ملحق خواهند شد و به زودی. رویترز گفت، از آنجایی که خودروسازان مجبور نیستند اعداد و ارقام مربوط به فروش خودروهای برقی واجد شرایط را اعلام کنند، نمی دانیم، اما بر اساس اظهارات شرکت و محاسبات بیرونی، فورد و تویوتا احتمالاً اواخر امسال به سطح بالایی خواهند رسید. .

    تویوتا bz4x 2023

فورد، تویوتا در آستانه

  • فورد، جنرال موتورز، استلانتیس و تویوتا نامه‌ای را امضا کرده‌اند که در آن از دولت فدرال می‌خواهند تا سقف مشوق‌های مصرف‌کننده برای خرید خودروی الکتریکی را که در حال حاضر به 200000 خودرو برای هر خودروساز محدود شده است، لغو کند.
  • این چهار شرکت می گویند که تعداد اعتبارات باید افزایش یابد زیرا همه گیر شدن و مشکلات زنجیره تامین قیمت ها را افزایش داده است و به طور بالقوه مشتریان را از توانایی خرید یک خودروی الکتریکی جدید باز می دارد.
  • رویترز خاطرنشان کرد که جنرال موتورز و تسلا تنها خودروسازانی هستند که تاکنون به این آستانه رسیده‌اند، اما فورد و تویوتا ممکن است امسال به این محدودیت برسند.