BMW Films با «آرام» برق می‌شود

·

در این فیلم، پوم کلمنتیف، هنرپیشه «نگهبانان کهکشان» و یک BMW i7 M70 xDrive، بالاترین محدوده عملکردی تمام الکتریکی از سری سدان های پرچمدار BMW، ایفای نقش می کنند. کلمنتیف نقش یک مامور مخفی را بازی می کند که به جلسه ای در کن احضار شده است، که باید در طول راه با یک سوء قصد مبارزه کند و در نهایت با یک مامور دیگر با بازی اوما تورمن ملاقات می کند.

BMW Films با فیلم کوتاهی با عنوان “The Calm” بازگشته است که اکنون در یوتیوب موجود است.

وقتی صحبت از فناوری کمک راننده به میان می‌آید، فیلمسازان از برخی مجوزهای هنری نیز استفاده می‌کردند. در یک نقطه، مامور مخفی کلمنتیف و قاتل احتمالی او در حالی که ماشین در حالت رانندگی خودکار است، با هم به صورت مستقل و بدون نیاز به نظارت در حرکت هستند. در حال حاضر چنین فناوری در خودروهای تولیدی موجود نیست.

i70 M70 که انتظار می رود در ایالات متحده به عنوان مدل 2024 عرضه شود، قدرتمندترین مدل سری 7 موجود است – بنزینی یا برقی. پیشرانه چهار چرخ متحرک دو موتوره آن 650 اسب بخار نیرو تولید می کند که در 3.5 ثانیه تخمین زده شده توسط BMW، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در راه رسیدن به حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت ممکن می کند. مهندسان BMW M همچنین با سیستم تعلیق بادی مخصوص M با میرایی قابل تنظیم و تراز خودکار، و همچنین پوسته بدنه سفت تر و میله های ضد رول فعال، سطح اسپرت را در شاسی افزایش دادند.

BMW از این فرصت استفاده کرد و برخی از فناوری‌های i7 از جمله کنترل‌های حرکتی و صفحه نمایش 31.3 اینچی را که از روی تیتر جمع می‌شود، به نمایش گذاشت. به گفته بی ام و اولین تماشای «آرام» در قسمت پشتی سدان های i7 اتفاق افتاد. این خودروساز چندین خودرو را برای نمایش به جشنواره فیلم کن فرانسه آورد.

BMW Films در سال 2001 راه اندازی شد و از استعدادهای برتر برای نمایش وسایل نقلیه این خودروساز در فیلم های کوتاه استفاده کرد. اولین گروه هشت نفره «استخدام» نام داشت و کلایو اوون در نقش راننده ای ناشناس در رگه فیلم های «حمل و نقل» بازی کرد. فیلم دیگری به نام «فرار» با بازی اوون نیز در سال 2016 اکران شد.