• این خودرو درحال حاضر گران ترین، لوکس ترین و البته مجهزترین محصول مدیران خودرو به حساب می آید. مشتریان علاقه مند به آریزو 6 جی تی می توانند این خودرو را به صورت نقد و اقساط خریداری کنند. – بزرگ ترین وجه تمایز آریزو 6 جی تی در مقایسه با آریزو 5 اسپرت و آریزو 6 پرو، مشخصات فنی آن است.
    منبع خبر: ایرانی روز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • توافقنامه سازمان تاکسیرانی و شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی 2000 دستگاه خودرو برقی با تاکسی های فرسوده شهر تهران امضا شد. – ، شادی مالکی سرپرست سازمان تاکسیرانی روز شنبه گفت: در این تواقفنامه مقرر شد خودرویی با کیفیت مجوز تاکسی دریافت کند و خدمات پس از فروش آن که از دغدغه …
    منبع خبر: خبرگزاری بازار
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • قیمت خودرو امروز، شنبه 1 اردیبهشت 1403 کار خود را بدون تغییر نسبت به هفته گذشته آغاز کرده و ثبات در اغلب محصولات بازار به چشم می خورد. هفته پیش، – سمند سورن پلاس بنزینی از رقبای پژو پارس در بین محصولات ایران خودرو است که به قیمت 760 میلیون تومان معامله می شود.پژو پارس LX TU5 یکی …
    منبع خبر: جار نیوز
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • اما لاستیک های آن که سایز ۱۵۵ هستند بسیار کوچک به نظر می رسند که با تعویض آنها با نمونه ۱۷۵ چسبندگی بهتر و سواری نرم تری را به دست خواهید آورد و عملکرد کولر و بخاری نیز خوب بوده و هرچند همانند ماتیز نیست ولی از پراید بسیار بهتر است. اما نکته دیگر که بسیار مهم است خدمات پس از فروش است که بسیار ضعیف و تقریباً مشتریان آن ناراضی به نظر می رسند. همچنین در سال های اخیر کیفیت قطعات و مونتاژ پایین آمده و نمی توان انتظار کم استهلاک بودن از MVM را داشت.

    • طبق شواهد موجود X22 در هیچ یک از تست های بین الملی مانند C-NCAP شرکت نکرده است و مشخص نیست که این خودرو تا چه حد می تواند از سرنشنیان در مقابل خطرات موجود حفاظت نماید.پس نبود ایمنی کافی یکی از عیوب اساسی ام وی ام X22 محسوب خواهد شد.
    • با وجود این قدرت و گشتاور شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 15 ثانیه رخ می‌دهد و حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان خواهد آورد.
    • ضریب ایمنی این خودرو گرچه نسبت به مدل قبلی خود بهتر شده ولی همچنان در دسته‌ی خودروهای ایمن قرار نمی‌گیرد.
    • اما MVM با موتوری قوی تر از ماتیز قاعدتاً باید شتاب بالاتر هم داشته باشد.
    • با وجودی که این خودرو یک نسخه بروزرسانی شده است و پسوند پلاس را یدک می‌کشد، بسیاری از کاستی‌های نسخه اصلی در آن مورد بازبینی و بروزرسانی قرار نگرفته‌اند.

    حال نوبتی هم که باشد، نوبت ورود به جزئیات و بررسی معایب و ایرادهای این خودرو است. مانند همیشه که تاکید کرده‌ایم، موارد مطرح شده در مقاله‌های خرید و فروش وب سایت زوم فور کار صرفاً نظر کارشناسی بوده و هیچ قصد و غرضی در تبلیغ مثبت یا منفی یک خودرو وجود ندارد. رسالت اصلی ما آگاه کردن مردم و افزایش دانش عمومی جامعه در مورد خودروها و در عین حال، کمک به کسانی است که در مورد خرید یا نخریدن برخی مدل‌ها دو دل هستند. لطفاً با زوم فور کار در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین معایب و همچنین دلایل نخریدن این خودرو آشنا کنیم. این خودرو با داشتن ابعادی برابر با ۴۱۸۸ میلی متر طول، ۱۶۸۶ میلی متر عرض، ۱۴۸۰ میلی متر ارتفاع و ۲۵۲۷ میلی متر فاصله بین دو محور یک هاچ بک جمع و جور محسوب می‌شود و وزن خالص آن برابر با ۱۲۱۰ کیلوگرم است.

    خودرو | ام وی ام – چری

    از سال 2001 که این ماشین در ایران شروع به تولید شدن کرد هیچ کس نگفته که 206 ماشین زشتی است. با اینکه 206 پانزده سال پیش طراحی شده ولی هیچ وقت رنگ کهنگی و پیر شدن را به خود نگرفته در حالی که تمام ماشینای دهه نودی و هم سن و سال او تا الان خسته کننده و حال بهم زن شده اند. در المان زيبايي حتي با وجود طراحي نامناسب خودرو از قسمت عقب، مي‌توانيم خودروي فوق را هم‌سطح يا حتي برتر از رقباي خود بدانيم. اما از نظر قدرت فني، ايمني و استانداردها و لذت رانندگي، کراس‌اوور محبوب چيني بازار ايران در برابر رقباي خود خودروي به مراتب ضعيف‌تري است. در بررسي ايمني و استانداردهاي هر خودرو، معمولا به تست مجموعه‌هاي معتبر استاندارد مانند يورو NCAP استناد مي‎‌شود.

    ام وی ام 110 جدید ( MVM 110S )

    امیدوارم مسئولین به جمله قبلی توجه داشته باشند چون با افزایش قیمت هاشون دیگر بازار طبق میل آنها انحصاری نیستش و باید به رقابت با چینی ها بپردازند و چیزی که روشنه اینه که در رقابت دیگر نمیشود هر کاری که دوست داشت انجام داد و به مشتری توجهی نکرد. می‌توان گفت که برلیانس ساده، شکیل و عامه‌پسندتر است، اما ام‌وی‌ام استایل اسپرت‌تر و خاص‌تری دارد. داخل کابین ام‌وی‌ام ۳۱۵ هم طراحی اسپرت دارد که با زوایا و انحناهای گوناگون ظاهری جذاب به کابین می‌بخشد، اما ازنظر آپشن مانند برلیانس H230 ساده مجله خبری خودرو ام وی ام است. H230 یک چینی خوش‌چهره است که البته جذابیت ام‌وی‌ام ۳۱۵ را ندارد، ولی خودروی زیبایی به‌ شمار می‌رود. ام‌وی‌ام ۳۱۵ ازنظر توانایی فنی خودروی چندان قدرتمندی نیست و در مقایسه با رقیبی مانند ۲۰۶ دارای عملکرد ضعیف‌تری است و شتاب آن را نیز نمی‌توان چندان مطلوب ارزیابی کرد. اما امروز بعد از گذشت حدودا 5 سال از عرضه این خودرو در بازار کشور، شاهد رشد چشمگیری قیمت آن هستیم که واقعا به میزان زیادی تغییر کرده است که در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مدل های مختلف این خودرو پرداخته ایم.

    عیب چهارم: موتور نه چندان قدرتمند

    علاوه بر امکانات داخلی مناسب، MVM X22 از طراحی داخلی زیبایی هم بهره می‌برد. طراحی دو رنگ این خوردو در کنار صفحه نمایش 8 اینچی و پنل پشت فرمان دیجیتال از ویژگی‌هایی هستند که با نشستن در این خودرو به سرعت توجه شما را به خود جلب می‌کنند. از این لحاظ نیز رقبای X22 نظیر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارند. از حق نگذریم داخل فضای ام وی ام X22 در کنار همه ی گفته‌ها، حالت اسپرت و جذابی دارد و می‌تواند با وجود مانیتور 8 اینچی اش میان داشبورد که به شما این امکان را میدهد به صفحه تلفن گوشی همراه خود متصل شوید و تصاویر روی آن را به نمایش بگذارید.

    http://architecture-competitions.ir

  • اولین کمری سرگرم‌کننده تویوتا، یک مالیبوی باحال و تنها کانورتیبل تاکر در جمع‌بندی خرید خودرو در این هفته

    تویوتا کمری 2025

    عکس: جالوپنیک / الیزابت بلک استاک

    را تویوتا کمری همیشه چیزهای خوب زیادی بوده است – قابل اعتماد، کارآمد، راحت – اما هرگز دقیقاً اینطور نبوده است رانندگی هیجان انگیز. این موضوع با معرفی نسل نهم کمری تغییر کرده است. برای سال 2025، سدان سایز متوسط ​​تویوتا فقط به اندازه کافی کاهش یافته است یک گزینه پیشرانه، یک موتور 2.5 لیتری خطی 4 که به سیستم هیبریدی نسل پنجم این شرکت متصل شده است. این سیستم هیبریدی است که به افزایش لذت راننده کمری کمک کرده است. – الیزابت بلک استاک ادامه مطلب

  • لاک پشت حیوان خانگی یا "حسگر گوز" خود را در اوبر جا گذاشته اید؟  پیدا شد!

    لاک پشت حیوان خانگی یا "حسگر گوز" خود را در اوبر جا گذاشته اید؟ پیدا شد!

    افراد خوب اوبر هر سال یک بار مجموعه‌ای از اقلامی را منتشر می‌کنند که مسافرانشان در پشت ماشین‌های آن جا گذاشته‌اند. اگر از اعلام آن رویداد به عنوان تعطیلات ملی حمایت می کنید، آن را بشنویم.

    سخت ترین قسمت این است که تصمیم بگیرید چه چیزی را حذف کنید. شما باید لاک پشت زنده و بسته کره سیر Benihana را بگنجانید. یک بند بند، نتایج تست پدری، کمربند قهرمانی WWE، و یک “باسن جعلی” (بدون جزئیات بیشتر در مورد آن) نیز ضروری هستند. یک اسکلت موش. شمعی که می گوید “در دادگاه می بینمت.” یک برگ. و یک “حسگر گوز”. در نهایت، کسی فکر می کند که فراموش کردن یک موتور جیپ سخت است.

    البته مظنونین معمولی هم آنجا هستند. کیف پول، گوشی، هدفون، لباس، کتاب، انواع مشترکات. اما غذا اغلب در ماشین باقی می‌ماند، شاید به عنوان پیشکش برای راننده: یک گوشت خوک دودی، پنیر، یک بوریتو، تعداد زیادی کلوچه، یک سینی پای گوشت، صدف. اوبر به مدت هشت سال فهرست گمشده و یافت شده خود را فهرست کرده است که آخرین مورد آن سال 2024 است. در میان یافته‌های سال گذشته، اکتشافات استثنایی مانند یک پوند خون تقلبی وجود داشت. عطر بریتنی اسپیرز; یک کپی از شکسپیر “رام کردن مرد زیرک”؛ و مورد علاقه شخصی ما، زیور کریسمس دنی دویتو.

    در مجموعه فعلی، میامی به عنوان «فراموش‌کننده‌ترین» شهر، از رتبه ششم در سال گذشته، با لس‌آنجلس و آتلانتا، به‌عنوان «فراموش‌کننده‌ترین» شهر صعود کرده است. این شاخص همچنین فراموشی ترین روز سال را 21 ژانویه و فراموشی ترین زمان را بین ساعت 21 تا 22 نشان داد. صاحبان Mini Cooper ثابت کردند که فراموشکارترین هستند و کلیدهای خود را بیشتر از دیگران پشت سر می گذارند. Uber یک صفحه راهنما با دستورالعمل‌هایی در مورد بازیابی وسایل گمشده نگه می‌دارد، با این فرض که مالکان از مطالبه آنها خجالت نمی‌کشند.

    فهرست جزئی از موارد باقی مانده در Uber:

    تاپی موی جلویی
    سس تند و دستگاه تنفس
    من یک برگ در ماشین شما گذاشتم که خیلی به آن نیاز دارید
    دو ظرف با عنکبوت در آنها
    یک فن تاشو بیانسه
    یک سینی پای گوشت
    گربه سرامیکی
    کوزه صدف
    یک پتوی شخصی با عکس من و سگم
    تکیه گاه اسکلت موش کوچک
    شمعی که می گوید “در دادگاه می بینمت”
    یک دندان / نگهدارنده تقلبی (یک قطعه پلاستیکی واقعا کوچک با یک دندان مصنوعی در آن)
    وان خاکستری ایمپلنت های جراحی
    دستبند درجه پلیس
    لاک پشت حیوان خانگی من زنده است
    مهره های کمر و بخارپز بوریتو
    زغال اخته های گرانقیمتی را گذاشتم که خاص هستند و به آن احتیاج دارم که فروشگاه کاملاً از آن خارج شده باشد. دو بسته وجود دارد که من کاملاً به آنها نیاز دارم.
    قرص بارداری دوست دخترم
    جعبه کوچک حاوی یک گنوم.
    پارویی تخته پارویی ایستاده
    نقاشی از SeaWorld. در یک رول پیچیده شده بود و من آن را دوست دارم.
    نمایشنامه ای از نمایش Spamalot در مرکز کندی
    ربات من
    کره سیر بنی هانا
    پیشگیری از بارداری Plan B از Costco و یک دستگاه ماساژور BaBylissPRO
    یک دکمه وحشت
    نیزه و دم روباه پشمالو
    خودنویس تیلور سویفت قاب شده!!!!
    سنسور گوز
    مچ بند Bravo Con
    علامت فوم #bestdayever
    3 پر
    باسن تقلبی
    پوستر هیلاری کلینتون
    آستر شورت و 1000 تومن. این تمام چیزی است که می توانم به خاطر بسپارم
    مقداری لوسیون یا تانگ من
    کریستال های مدیتیشن
    زیرپوش، نان، بسته ژامبون و سس مایونز
    پاندا را مقوا برش داده است
    تابلوی خیابان که می‌گوید «او مست است» و یک قاب عکس
    نرم کننده ریش پدرم
    کوزه حمل و نقل احساسی بزرگ
    تست پدری
    کمربند قهرمانی دبلیو دبلیو ای
    عصای هری پاتر حکاکی شده با نام «الکساندر»
    برچسب بزرگ با یک گربه کارتونی در حال رقص که روی آن نوشته شده «Spanky Fest».
    شاید حصار باغم را در صندوق عقب گذاشته باشم.
    موتور جیپ لیبرتی. لطفا با من تماس بگیر

  • Tesla Troubles, Helmet Laws And Worst Deals On New Cars In This Week's News Roundup

    A HJC motorcycle helmet on a cruiser

    Photo: Michael Ciaglo / Stringer (Getty Images)

    Riding a motorcycle is about as much fun as you can legally have as an adult, but there’s no getting around the fact that they’re incredibly dangerous. Even if you do everything correctly, you can still end up in the hospital courtesy of other drivers. Outcomes are much better if you’re wearing a helmet when you crash, which is why most states require them. Back in 2020, though, Missouri did the opposite and repealed its helmet law. And what do you know, motorcycle deaths skyrocketed. – Collin Woodard Read More

  • 2025 Mercedes-AMG GT 63 S E Performance lands with 805 hp

    Mercedes-Benz AMG continues to expand its redesigned GT Coupe lineup, this time with the addition of the first plug-in hybrid grade.

    The 2025 Mercedes-Benz AMG GT 63 S E Performance arrives at U.S. dealerships later this year as the most powerful version of the GT Coupe, boasting a maximum output of 805 hp and 1,047 lb-ft of torque from its sophisticated plug-in hybrid powertrain.

    That powertrain consists of a twin-turbocharged 4.0-liter V-8 up front that makes 603 hp and 627 lb-ft of torque by itself, driving all four wheels through a 9-speed automatic transmission. An electric motor at the rear can send up to 201 hp and 236 lb-ft of torque to the rear axle through its own 2-speed gearbox.

    Mercedes quotes a 0-60 mph time of 2.7 seconds, making the GT 63 S E Performance the quickest “series production” AMG model to date, according to the automaker. The top speed is quoted at 199 mph.

    2025 Mercedes-Benz AMG GT 63 S E Performance Coupe

    2025 Mercedes-Benz AMG GT 63 S E Performance Coupe

    A 6.1-kwh battery pack mounted above the rear axle utilizes lessons learned from F1, which has helped increase energy density and allows for faster energy draw. A direct cooling system for the pack’s 560 cylindrical cells helps remove excess heat more quickly, too. Mercedes doesn’t have an EPA range estimate on electric power alone. The automaker also hasn’t stated a charging time.

    Four levels of brake-energy regeneration are available, capable of feeding up to 100 kw back into the battery pack, Mercedes claims. Normal friction braking is handled by a carbon-ceramic rotors with six-piston calipers up front and single-piston calipers at the rear.

    Rear-wheel steering and AMG Active Ride Control active roll stabilization are standard. The latter hydraulically interconnects the four wheels, allowing increased comfort by localizing impacts from bumps or other imperfections, while counteracting body roll in its sportier settings.

    2025 Mercedes-Benz AMG GT 63 S E Performance Coupe

    2025 Mercedes-Benz AMG GT 63 S E Performance Coupe

    A retractable rear spoiler automatically adjusts to one of five different angles (above 50 mph) depending on the drive mode. The car can also lower itself 1.6 inches at speeds over 50 mph, engaging an underbody active aerodynamic element that helps reduce front axle lift. Standard aerodynamically optimized 20-inch wheels are wrapped with 295/35-size tires at the front and 305/35-size tires at the rear (21-inch wheels are also available).

    Pricing will be revealed closer to the E Performance’s arrival at dealerships, but expect this plug-in hybrid to sit at the top of the AMG CT Coupe lineup. That lineup already includes the GT 55 and GT 63 variants that launched for the 2024 model year, as well as the AMG GT 43 also launching for 2025.

    Another version, expected to be called GT 63 S and sitting between the GT 63 and the GT 63 S E Performance, may arrive as a 2026 model.

  • مرسدس AMG GT 63 SE 2025 Performance یک PHEV بسیار سریع است

    یک سگ برتر جدید در خط تولید مرسدس-AMG GT کوپه وجود دارد. به مرسدس AMG GT 63 SE Performance 2025 سلام کنید. همانطور که از نام آن مشخص است “E Performance” قدرت هیبریدی را به متمرکزترین خودروی سری AMG مرسدس اضافه می کند. به طور خاص، AMG GT را به یک پلاگین هیبریدی با یک بسته باتری کوچک و موتور الکتریکی پرقدرت تبدیل می کند.

    چقدر قدرت؟ ترکیب 805 اسب بخار قدرت و 1047 پوند فوت گشتاور را از 4.0 لیتری توئین توربو V8 و موتور الکتریکی آن امتحان کنید. این به آن برتری نسبت به قدرتمندترین AMG GT 63 در 228 پونی و 457 پوند فوت می دهد. البته، این سریع‌ترین نسخه به سرعت 60 مایل در ساعت است که زمان آن 2.7 ثانیه است و حداکثر سرعت آن 1 مایل در ساعت کمتر از علامت 200 است. موتور الکتریکی که توسط یک گیربکس دو سرعته جابجا می شود، روی محور عقب نصب شده است و حداکثر قدرت 201 اسب بخار را برای افزایش شتاب دارد، اما می تواند خروجی مداوم 94 اسب بخار را ارائه دهد. بسته باتری 400 ولتی 6.1 کیلووات ساعتی با سیستم خنک کننده منحصر به فرد برگرفته از فرمول 1 نیز برای اهداف توزیع وزن در قسمت عقب قرار دارد.

    درست مانند سایر نسخه‌های AMG GT، این نسخه نیز دارای چهار چرخ متحرک 4Matic است، حتی زمانی که با نیروی الکتریکی کار می‌کند. مرسدس به تخمین برد الکتریکی اشاره نمی کند، اما با توجه به کوپه 4 در پرفورمنس AMG GT 63 SE با نسخه خود از این پیشرانه، تنها می تواند 7 مایل را مدیریت کند، ما گمان می کنیم که این یک مقدار مشابهی از زمین را پوشش دهد. این در شهرهای اروپایی با مناطق کم آلایندگی بسیار مفید خواهد بود، اما در اینجا در ایالات متحده بسیار کمتر است. باتری را می توان با وصل کردن به پورت سپر عقب شارژ کرد. بازیابی انرژی از طریق ترمز احیا کننده دارای چهار تنظیم (!) است و می تواند به اندازه ای قوی باشد که مرسدس می گوید می توان آن را مانند یک خودروی برقی با حالت رانندگی با یک پدال رانندگی کرد.

    مرسدس AMG GT 63 SE 2025 Performance یک PHEV بسیار سریع است

    تمام نوآوری‌های با کارایی بالا که در مدل‌های غیر PHEV AMG GT دیده می‌شود، به‌عنوان تجهیزات استاندارد در اینجا نیز وجود دارند، از جمله AMG Active Ride Control، آیرودینامیک فعال (اقتباس شده با عملکرد بالاتر E Performance)، عقب. -فرمان محور و ترمزهای سرامیکی کربنی در مورد حالت‌های درایو، “Electric” و “Battery Hold” را به عنوان دو گزینه اضافی فراتر از شش گزینه در غیر PHEV اضافه می‌کند.

    با نشان قرمز GT 63 S در عقب و نشان “E Performance” در گلگیرهای جلو، می توانید از بیرون به E Performance پی ببرید. البته، مشاهده وصل شدن آن واضح ترین نکته است. مجموعه ای از چرخ های 20 اینچی تانتالیوم خاکستری به صورت استاندارد نصب شده اند، اما عکس های اینجا چرخ های 21 اینچی اختیاری را نشان می دهند.

    مرسدس به مردم این امکان را می دهد تا برنامه “Manufaktur Signature” خود را برای کوپه AMG GT 2025 بررسی کنند که امکان سفارشی سازی بسیار عمیق تر رنگ ها و مواد را فراهم می کند. به عنوان مثال، مرسدس می گوید که می توانید این مدل E Performance را در Manufaktur Desert Sand یا Manufaktur Cirrus Silver Magno در میان بسیاری از گزینه های رنگ دیگر مشخص کنید. ترکیب‌های جذاب مشابهی برای داخل کابین باید امکان‌پذیر باشد، از جمله وسایل تجملی مانند کف‌پوش‌های عمیق با لوله‌های چرمی که با روکش صندلی‌ها مطابقت دارند و خیلی چیزهای دیگر.

    قیمت این مدل هنوز در دسترس نیست، اما مرسدس می گوید که باید در اواخر سال 2024 وارد نمایندگی های ایالات متحده شود.

    ویدیو مرتبط:

  • 2024 Saleen 302 Mustang, 2024 Mercedes CLE-Class: This Week's Top Photo

    Saleen’s redesigned 302 based on the seventh-generation Mustang was revealed this week. Like the outgoing generation, buyers can choose from White, Yellow, and Black Label grades, with output levels this time ranging from 510 to 800 hp.

    2025 Ford Mustang 60th Anniversary Package

    2025 Ford Mustang 60th Anniversary Package

    Ford marked the 60th anniversary of the Mustang nameplate this week. Among the celebrations was the reveal of a 60th Anniversary Package designed for the 2025 Mustang’s GT Premium grade.

    2024 Rezvani RR1

    2024 Rezvani RR1

    California’s Rezvani established a new division catering to fans of modern cars with retro design cues. The new division is called Rezvani Retro, and it presented its first creation this week: a rebodied 911 that channels the Porsche 935 and delivers up to 750 hp.

    2024 Aston Martin DB12 Volante

    2024 Aston Martin DB12 Volante

    Aston Martin redesigned the DB11 for 2024, rebranding the car a DB12 and exclusively offering it with twin-turbocharged V-8 power. The DB12 Volante convertible is available at launch, and we tested it this week.

    New Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

    New Mercedes-Benz CLE-Class Cabriolet

    We also hopped behind the wheel of Mercedes-Benz’s new CLE-Class Cabriolet. The CLE-Class is a new nameplate that replaces the two-door versions of the C-Class and E-Class, and it’s great in either body style.

    2024 Toyota Land Cruiser

    2024 Toyota Land Cruiser

    Another vehicle we tested is the redesigned Toyota Land Cruiser which starts sales this spring for less than $60,000. The latest Land Cruiser is smaller and less powerful than before, but it’s also a lot lighter and this has resulted in significant efficiency gains.

    2025 Hyundai Ioniq 5 N - Emme Hall

    2025 Hyundai Ioniq 5 N – Emme Hall

    The Hyundai N performance division has launched its first electric vehicle in the form of the Ioniq 5 N, and we also tested one this week. The high-performance electric compact crossover benefits from a widened track, a stiffer suspension, and larger wheels and brakes over the stock Ioniq 5. There’s also a lot more power.

    2025 Morgan Plus Four

    2025 Morgan Plus Four

    And finally, Morgan updated its Plus Four for the first time since 2020’s redesign. The latest Plus Four is a crucial model for Morgan, as it will spearhead the brand’s return to four-wheel cars in the U.S. market.