Rolls-Royce Wraith Black Arrow پایان دوران V12 کوپه را نشان می دهد

·

رولز رویس در پایان خط کوپه Wraith و موتور مجلل V-12 آن، یک مدل بسیار محدود را معرفی کرد: Black Badge Wraith Edition Black Arrow. رولزرویس با توجه به اینکه آخرین کوپه V-12 است، تنها 12 دستگاه از این خودرو را تولید می کند.

صندلی‌ها، جزئیات درها، و پانل پایینی داشبورد با مواد جدید «چرم باشگاهی» پوشانده شده‌اند که کنتراست رنگی بیشتر و نشانه‌های چرم طبیعی‌تری دارند. رولز می‌گوید که این کار به این منظور است که به رانندگان یک صندلی رانندگی «نوع صندلی صندلی باشگاهی» بیشتری بدهد.

آخرین اخبار مالی و تجاری را از Yahoo Finance بخوانید

البته مهمترین ویژگی این نسخه ویژه موتور V-12 آن است. در اینجا 12 سیلندر که بسیار نرم است به سختی می توان حجم 6.6 لیتر حجم و 624 اسب بخار قدرت و 605 پوند فوت گشتاور را شنید. Yahoo Finance نشان استاندارد Dawn Black (برادر و برادر قابل تبدیل Wraith) را بررسی کرد و تجربه رانندگی روان، قدرتمند و نسبتاً منحصر به فردی بود.

پراس سوبرامانیان خبرنگار یاهو فایننس است. می توانید او را دنبال کنید توییتر و در اینستاگرام.

رولزرویس آخرین طعم چکش مخملی را به طرفداران خودروهای لوکس ارائه می دهد.

Wraith در سال 2013 عرضه شد و برای طرفداران رولزرویس که به دنبال تفسیری مدرن از رولزرویس کوپه بودند، موفقیت بزرگی بود. این خودروساز بریتانیایی می‌گوید که نسل جدید و جوان‌تری از خریداران را برای این برند وارد کرده است – با این خودرو که در فیلم‌ها و موسیقی‌های محبوب به نمایش درآمده است.

Yahoo Finance را دنبال کنید توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، فلیپ بورد، لینکدین، و یوتیوب

مطابق با قابلیت‌های سفارشی رولز همانطور که Müller-Ötvös اشاره کرد، نسخه Black Arrow از روکش چوب سیاه با منافذ باز ویژه برای پانل‌های داخلی خود استفاده می‌کند، از جمله یک پانل “آبشار” عقب که صندلی‌های عقب را جدا می‌کند.

تورستن مولر اوتووس، مدیرعامل رولزرویس موتور خودرو گفت: «در حالی که آخرین نمونه‌های این خودروی برجسته برای خروج از گودوود آماده می‌شوند، ما جایگاه Wraith را به عنوان آخرین سری V12 کوپه‌ای که تا به حال خواهیم ساخت، گرامی می‌داریم. این مجموعه کوپه نهایی V12 با شکوه، اهمیت و روح Wraith را از طریق ویژگی‌های بارز مارک و قابلیت‌های سفارشی بی‌نظیر به تصویر می‌کشد.

برنامه Yahoo Finance را دانلود کنید سیب یا اندروید

در نهایت و مهمتر از همه، هنگامی که Wraith با آخرین نسخه ویژه به غروب خورشید می رود، با چهره آینده رولزرویس – زوج Spectre EV – جایگزین خواهد شد. Spectre EV در اواخر سال جاری تحویل خود را آغاز خواهد کرد، زیرا این برند آماده است تا سال 2030 کاملاً الکتریکی شود.

حالا این مقدار تجمل و انحصار ارزان نیست. در حالی که قیمت این نسخه ویژه Black Arrow اعلام نشده است، قیمت کوپه استاندارد Wraith حدود 350000 دلار است.