UAW به دلیل موضع گیری EV از بایدن برای انتخاب مجدد حمایت نخواهد کرد

·

در این نامه اشاره شده است که UAW به نمایندگی از 150000 کارگر در جنرال موتورز، فورد موتور و کرایسلر که مادرش استلنتیس است، وارد مذاکره خواهد شد. فاین گفت که دیترویت سه «در حالی که کارگران عقب می مانند، سود بی سابقه ای به دست می آورند. ما در کنار هر کسی که با اعضای ما در آن مبارزه بایستد خواهیم ایستاد.»

کراس‌ترک 2.5 لیتری سوبارو

فاین گفت که اتحادیه “آماده گفتگوی سیاسی خواهد بود وقتی که آینده ای را برای این صنعت و کارگرانی که آن را اداره می کنند تضمین کنیم.” او گفت: «یک دوره دیگر ریاست جمهوری دونالد ترامپ فاجعه خواهد بود. اما اعضای ما باید جایگزینی را ببینند که نتایج واقعی ارائه دهد.»

شان فاین، رئیس اتحادیه کارگران خودرو (UAW) گفت که اتحادیه مستقر در دیترویت هنوز از جو بایدن برای دور دوم ریاست جمهوری حمایت نمی کند و دلیل آن نگرانی در مورد سیاست های خودروهای الکتریکی است.

قانون کاهش تورم سال 2022 یک لایحه مهم برای کشور ما و خانواده های کارگری است. سرمایه گذاری های اساسی در تولید ایالات متحده برای کمک به اطمینان از وسایل نقلیه جدید و فناوری های نوظهور انجام می دهد و در دهه های آینده در آمریکا ساخته می شود، هزینه های داروهای نجات دهنده زندگی و بیمه مراقبت های بهداشتی را کاهش می دهد، تغییرات آب و هوایی را به شیوه ای معنی دار مقابله می کند، و کسری را کاهش می دهد. .

اما ظاهراً در درون تشکیلات دموکرات نیز. از جانب رویترز در روز چهارشنبه:

با این وجود، اندکی قبل از اینکه IRA سرانجام در ماه اوت تصویب شود، UAW، بیانیه ای منتشر کرد و گفت که خوب است.

«دولت فدرال میلیاردها دلار را برای انتقال خودروهای الکتریکی، بدون هیچ محدودیتی و بدون تعهد به کارگران، سرازیر می‌کند. انتقال EV در خطر جدی تبدیل شدن به یک مسابقه به سمت پایین است. ما می‌خواهیم ببینیم که رهبری ملی قبل از اینکه تعهدی داشته باشیم، پشتیبان ما باشد.»

پیش از این، UAW، که حدود 391000 عضو را در چندین صنعت، که برجسته ترین آنها کارگران خودرو هستند، نمایندگی می کند. برای مشوق های مالیاتی فدرال EV فقط برای خودروهای برقی ساخته شده توسط اتحادیه مطرح شد، چیزی که خودروسازان خارجی را دیوانه کرد زیرا ممکن است یک نقطه ضعف رقابتی باشد، زیرا فقط سه گروه بزرگ در ایالات متحده اتحادیه شده اند، در هر صورت این ماده خاص تصویب نشد، اگرچه یکی از مواردی که به عنوان بخشی از قانون کاهش تورم اجرا شد این بود که خودروهای برقی که اعتبار مالیاتی را دریافت می کنند. باید ساخت آمریکا باشد.