رونمایی و تست درایو اکستریم VX در مدیران خودرو 777 | روز جمعه

·

روز جمعه 18 اسفند 1402 و در شوروم دفتر مرکزی مدیران خودرو 777، برنامه تست رانندگی برای باشگاه مشتریان و عموم علاقمندان برگزار شد و حاضران، از فرصت رانندگی با این خودرو لذت بردند.

به فاصله کوتاهی از افتتاح کارشو مدیران خودرو 777 در اطلس مال نیاوران واقع در منطقه 1 و نخستین رونمایی عمومی از محصول اکستریم VX ، این مراسم جذاب با حضور مهمانان ویژه از قهرمانان ورزشی و هنرمندان مطرح سینما و تلویزیون، به یک خاطره فراموش نشدنی بدل شد.

مهمانان از همان ساعت ابتدایی برنامه در شوروم دفتر مرکزی 777 حاضر شدند و محمد رضا احمدی مجری نامدار تلویزیون آغازگر برنامه بود.

احمدی ابتدا توضیحات مختصر و مفیدی درباره توانایی ها و ظرفیت های مدیران خودرو 777 به حضار ارائه کرد و به تدریج شوروم دفتر مرکزی مملو از مهمانان شد.

مجری برنامه همچنین از خبر افتتاح بزرگ ترین شوروم و مرکز فروش محصولات مدیران خودرو در ایران و کمپانی چری در جهان توسط 777 در سال آینده نیز رونمایی کرد.

حضور چهره های هنری و ورزشی در تست درایو حضور چهره های مطرح و ملی کشور در حوزه فوتبال به گرمای مراسم منجر شد و در نهایت مجری برنامه از محمد رضا اخباری دروازه بان تیم ملی و همچنین هومن افاضلی خواست که روی سن بیایند.

منبع