• تماشای یک کرایسلر لبارون که از سرعت 55 مایل در ساعت تقریباً 150 فوت می‌رود

    کرایسلر K-Car شرکت را از لبه سقوط مالی بیرون کشید. این پلت فرم و آن انبوه از مدل ها و سبک بدنه فرزند مغز اسطوره خودرو لی یاکوکا بود و آنها وسایل نقلیه جادار و خوش ساخت را به خط راکد کرایسلر بازگرداندند. در حالی که این شرکت میلیون ها فروخت و می توانست با بیش از چند موتور توربوشارژ تولید شود، خودروهای روی پلتفرم با عملکرد کمی روبرو شدند. تست موتورویک در سال 1982 کرایسلر لبارون کوپه را انجام دهید.

    1982 کرایسلر لبارون کوپهتصویر: کرایسلر

    MotorWeek یک LeBaron Coupe با قیمت 13000 دلار با چرخ های سیمی و قسمت بالایی Landau را آزمایش کرد. طراحی داخلی و خارجی همان چیزی بود که از آن دوره انتظار داشتید. داش سنج هایی که شبیه ساعت خانه پدربزرگ و مادربزرگ شما هستند و صندلی های چرمی در دفتر وکالت ظاهری نامناسب ندارند.

    1982 کرایسلر لبارون | بررسی یکپارچهسازی با سیستمعامل

    عملکرد ترمز بدترین بخش تست بود. در حالی که MotorWeek دقیقاً به دلیل آن برای LeBaron نیامد، اعداد برای خود صحبت می کنند. ترمز از 30 مایل در ساعت 46 فوت طول کشید. اگر در وضعیت ترمز اضطراری قرار گرفتید، این خودرو کمی برنامه ریزی کرد و نشان می دهد که خودروی بدون ABS چقدر می تواند بد باشد. Lebaron از 55 مایل در ساعت حرکت کرد 149 فوت.

    برای مرجع، این است بدتر از GMC هامر EV. تست موتور ترند این خودروی عظیم الکتریکی نیز همان کار را در فاصله 137 فوتی انجام داد. MotorWeek به این فاصله “با توجه به ماموریت ماشین” OK داد. این به معنای هر چه باشد، تصور اینکه مهندسان کرایسلر مدت طولانی ترمزگیری طولانی تر از زمین بسکتبال را امضا کرده اند، عجیب است.

  • به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    Autoblog ممکن است از خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای موجود در این صفحه سهمی دریافت کند. قیمت و در دسترس بودن در معرض تغییر است.

    اگر از آن دسته افرادی هستید که خودروی خود را برای نظافت بیرونی خود از داخل کارواش می‌برید، شاید ارزش آن را داشته باشد که به این راه‌حل‌های کارواش خانگی نگاه کنید تا کمی در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و لذت شستشوی خود را تجربه کنید. ماشین در خیابان در یک روز گرم تابستان. تا زمانی که ماشین خود را به طور منظم می شویید، اغلب ارزش بهتری دارد که برخی از کیت های کارواش را حتی با قیمت تمام شده بردارید و خودتان از کار مراقبت کنید.

    در حال حاضر، به لطف این معاملات خیره‌کننده آمازون که می‌تواند تا 47 درصد در شما صرفه‌جویی کند، می‌توانید برخی از لوازم کارواش Armor All را با تخفیف خریداری کنید. Armor All یکی از بزرگترین برندهای بازی است و همیشه چند محصول را در بین لیست های پرفروش آمازون دارد. پیشنهاد مورد علاقه ما از این دسته احتمالاً کیت مراقبت از خودروی برتر است که دقیقاً در زیر آن قرار دارد، که تقریباً به صورت نیمه تمام در دسترس است، اما ما چند پیشنهاد عالی دیگر را نیز در نظر گرفته ایم.

    به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    24.05 دلار در آمازون

    این کیت 8 تکه با همه چیزهایی که برای ساختن یک زرادخانه تمیزکننده ماشین برای خود در تابستان امسال نیاز دارید، ارائه می‌شود. در این معامله گنجانده شده است، شما یک اسپری محافظ و پاک کننده چند منظوره برای تمیز کردن لکه های داخلی، پاک کننده چرخ و لاستیک و براق شدن لاستیک دریافت خواهید کرد تا چرخ ها و لاستیک های خود را تیز نگه دارید، پاک کننده شیشه برای تمیز کردن لکه ها پنجره های خود را، یک ظرف 16 اونسی شستشو و موم برای دادن “درخشش یک ماشین درخشان در حالی که رنگ عمیق رنگ شما را آشکار می کند” و یک پد شستشو برای استفاده از آن و حتی یک خوشبو کننده هوا.


    به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    50.62 دلار در آمازون

    این کیت 9 تکه Ultimate Detailing Car یک قدم کوچکتر از کیت “Premier” در بالا است. محصولات کمی متفاوت هستند، بنابراین اینطور نیست که شما فقط یک کیت را با “یک چیز دیگر” دریافت کنید، اما در نهایت (ببینید ما آنجا چه کار کردیم؟)، هر کدام شما را در یک مکان عالی قرار می دهد تا تابستان امسال یک ماشین تمیز جیر جیر داشته باشید. احتمالاً بزرگترین ارتقای این کیت اضافه شدن سه حوله میکرو فیبر است. در غیر این موارد، یک دستکش شستشو، اسپری محافظ، پاک کننده شیشه، چرخ و لاستیک و کارواش فوم برفی نیز برای شما به ارمغان می آورد.


    به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    17.47 دلار در آمازون

    این کیت سه تکه ساده به وضوح به اندازه دو کیت فوق قوی نیست، اما هر آنچه را که نیاز دارید (به غیر از شلنگ) برای شروع متوسطی در سفر تمیز کردن ماشین خود در تابستان امسال فراهم می کند. در حالی که درخشندگی لاستیک ها و اسپری های محافظ خوب است، تنها چیزی که برای شستشو نیاز دارید مقداری آب صابون، دستکش شستشو و حوله ای است که ماشین خود را با آن خشک کنید، و این دقیقاً همان چیزی است که در اینجا به دست می آورید. ظرف صابون موجود در این بسته 64 اونس از مواد را به شما می دهد، بنابراین کمی بزرگتر از ظرف در بسته پریمیر است. اگر تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید یک حوله، یک دستکش و مقداری صابون است، این بسته می تواند چند دلار برای شما صرفه جویی کند.


    به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    10.25 دلار در آمازون

    اگر فقط به دنبال دستمال‌های سریع برای اضافه کردن به گاراژ خود هستید، این بسته سه‌گانه دستمال‌های محافظ را در اختیار شما قرار می‌دهد تا “با محافظت از داخل خودرو در برابر عناصر مضر، از جمله اشعه ماوراء بنفش و اکسیداسیون، ظاهر غنی خودروی شما را حفظ کند.” دستمال‌های تمیزکننده برای «از بین بردن کثیفی‌ها و زباله‌ها برای نشان دادن زیبایی غنی و طبیعی خودروی شما بدون آسیب رساندن به سطوح ظریف خودرو» و دستمال‌های شیشه‌ای برای «از بین بردن باقی‌مانده‌های فیلم، آلودگی جاده، اشکال‌ها و اثر انگشت برای ایجاد درخشش شفاف و بدون رگه‌ای روی خودرو» سطوح شیشه ای ماشین شما.” این دستمال‌ها همچنین دارای سنگین‌ترین تخفیف این دسته با 47 درصد هستند.


    به لطف این معاملات آمازون، امروز تا 47٪ در کیت تمیز کردن خودرو Armor All صرفه جویی کنید

    17.26 دلار در آمازون

    اگر به تمام صابون‌ها و مایعات فانتزی برای تمام قسمت‌های مختلف ماشین خود نیاز ندارید و فقط صابون می‌خواهید، نگران نباشید، Armor All تخفیف کوچکی برای ظرف گالن همه منظوره خود ارائه می‌دهد. کارواش. به لطف این معامله، می توانید گالن را با کمی بیش از 17 دلار دریافت کنید. این یک پاک کننده کف کننده است که به گونه ای ساخته شده است که در برابر کثیفی مقاوم باشد اما به اندازه کافی ملایم است که آخرین پوشش مومی شما را از بین نبرد. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، نتایج بدون لکه و بدون رگه را نوید می دهد.

    انتخاب های برتر بیشتر

  • خود را با یک Dodge Viper 740 اسب بخاری تبدیل کنید به موقع برای تابستان

    شما برای تابستان آماده اید، نه؟ هنوز کاملاً نه، زیرا شما این را ندارید دوج وایپر وحشی کاملاً بی ارزش قابل تبدیل در گاراژ شما. اگر مجبور بودید فهرستی از همه چیزهایی که می خواهید تهیه کنید برای یک تابستان عالیمطمئناً شامل یک دستگاه تنفس طبیعی 740 اسب بخاری می شود موتور 8.3 لیتری V10، گیربکس دستی ، سقف قابل تبدیل ، لاستیک عقب 345 عرض بخش، یک عنوان نجات، و افزایش شانس زندگی نکردن برای دیدن پاییز. این خودرو که در حال حاضر در eBay است، همه اینها و موارد دیگر را ارائه می دهد. برای فقط کمتر از پنجاه دلار! به شما می گویم معامله ای با دو برابر قیمت!

    تصویری برای مقاله با عنوان خود را با یک Dodge Viper Convertible 740 اسب بخاری به موقع برای تابستان پذیرا شوید

    تصویر: ebay

    این Viper زندگی سختی داشته است و آماده است تا وارد زندگی شما شود و آن را نیز سخت تر کند. فروشنده می گوید که این وایپر 2004 در سال 2007 به پایان رسید، هرچند دیگر هیچ نشانه ای از آن آسیب دیده نمی شود. مدتی پس از آن موتور ماشین به طور کامل با سرعت بزرگراه نارنجک زد و بیت های V10 را در هر طرف پراکنده کرد. ظاهراً موتور 500 اسب بخاری اصلی برای این Viper کافی نبود، زیرا صاحب مغازه دستور تهیه تمام موتور بسیار داغتر را داشت.

    تصویری برای مقاله با عنوان خود را با یک Dodge Viper Convertible 740 اسب بخاری به موقع برای تابستان پذیرا شوید

    تصویر: ebay

    امیدوارم که شلوار خود را به تن کرده باشید، زیرا این موتور قدرت بیشتری نسبت به قبل دارد و آماده سوزاندن لاستیک است. درست است، 740 پونی کامل فقط خارش دارند تا از آن اصطبل خارج شوند و با کلیپ کامل به سمت بزرگراه بروند. ظاهراً ساخت این موتور به تنهایی نزدیک به 40000 دلار هزینه داشته است و کار 11000 مایل پیش انجام شده است، بنابراین تا به حال به درستی شکسته شده است.

    تصویری برای مقاله با عنوان خود را با یک Dodge Viper Convertible 740 اسب بخاری به موقع برای تابستان پذیرا شوید

    تصویر: ebay

    این یک ماشین عملکرد آمریکایی بیست ساله است، و به خوبی می دانید که Dodge برخی از گوشه ها را در ساخت این ماشین بریده است، بنابراین ظاهر آن کمی بدتر به نظر می رسد، اما این فقط به جذابیت آن می افزاید. این Viper که یک خودروی ساحلی شمال شرقی است، در همه جا کمی زنگ زدگی سطحی دارد، از جمله نوک اگزوز، محفظه موتور و هر قطعه سخت افزاری. فضای داخلی بسیار فرسوده است، سیستم استریو دارای برخی بلندگوهای دمیده شده، مقداری رنگ و چراغ های جلو در حال کنده شدن هستند. اما قیمت پیشنهادی 48900 دلاری و ورق داینو 740 اسب بخاری بسیاری از گناهان را پاک می کند. اگر به دنبال کمی تفریح ​​در این تابستان هستید، آخرین تابستان خود، برو روی دکمه Buy It Now کلیک کنید. بیا جوجه نباش

  • تسلا چند کارگر سوپرشارژر را چند هفته ای که ماسک آنها را حذف کرد دوباره استخدام می کند

    تسلا چند کارگر سوپرشارژر را چند هفته ای که ماسک آنها را حذف کرد دوباره استخدام می کند

    تسلا شروع به استخدام حدود 500 عضو تیم سوپرشارژینگ خود کرده است که ایلان ماسک، مدیر اجرایی آن اواخر ماه گذشته از کار برکنار شد.

    به گفته افراد آگاه در این مورد، که خواست نامش فاش نشود زیرا اطلاعات خصوصی است، رئیس در میان پرسنلی که بازگشته اند، ماکس دو زگر، مدیر هزینه برای آمریکای شمالی است. د زگر یکی از مدیران ارشد پس از ربکا تینوچی بود، مدیر ارشدی که ماسک در اواخر ماه گذشته به همراه تقریباً سایر افراد در گروه شارژ اخراج کرد.

    هنوز مشخص نیست که چند کارگر اخراج شده مجدداً استخدام شده اند. ماسک و دی زگر به پیام هایی که به دنبال اظهار نظر بودند پاسخ ندادند.

    انحلال تیم توسط ماسک، بخش وسیع تر خودروهای الکتریکی را متحیر کرد، زیرا سوپرشارژرها احتمالا زیرک ترین محصول تسلا بوده اند. در سال گذشته، این شرکت رقبا را متقاعد کرد که دوشاخه های خود را به عنوان یک استاندارد صنعتی بپذیرند و با بسیاری از بزرگترین تولیدکنندگان جهان قراردادهایی امضا کرد تا شبکه خود را به روی مشتریان خود باز کنند.

    پس از واکنش گسترده، ماسک هفته گذشته متعهد شد که “بیش از” 500 میلیون دلار را برای توسعه شبکه تسلا در سال جاری هزینه کند. چند روز قبل، مدیر عامل شرکت گفت که این شرکت قصد دارد شارژرها را با سرعت کمتری اضافه کند و بیشتر بر زمان کار و مکان‌های موجود تمرکز کند.

    حساب @TeslaCharging در X – پلتفرم رسانه اجتماعی که ماسک مالک آن است – ماسک را در 10 مه با پستی که در آن از میزبانان و تامین‌کنندگان سایت برای شارژ کردن هزینه‌ها به خاطر شکیبایی‌شان با این شرکت در بحبوحه بازسازی داخلی آن تشکر می‌کند، پیگیری کرد. د زگر این پیام را بازنشر کرد.

    ماسک، 52 ساله، پیش از این از اقدامات فوری برای کاهش هزینه ها عقب نشینی کرده است. در سال 2019، او اعلام کرد که تسلا بیشتر فروشگاه‌های خود را می‌بندد و فروش آنلاین خود را تغییر می‌دهد و بسیاری از تیم فروش خود را کور می‌کند. ده روز بعد – پس از اینکه مالکان اجازه ندادند شرکت از اجاره نامه هایش خارج شود – مدیر عامل از آن عقب نشینی کرد و قیمت خودرو را افزایش داد.

    وضعیت مشابهی در اواخر سال 2022 در توییتر رخ داد: اندکی پس از اینکه ماسک تقریباً نیمی از شرکت را اخراج کرد، از ده‌ها کارمند خواسته شد که برگردند.

    تسلا اولین سوپرشارژر خود را در سپتامبر 2012، اندکی پس از شروع تولید خودروی سدان مدل S، رونمایی کرد. این شرکت اکنون بیش از 6200 ایستگاه و 57000 کانکتور در سراسر جهان دارد.

  • ویدیوهای تخریب سایبرتراک واقعیت مکانیکی داشتن داغ ترین تسلا را نشان می دهد

    ما دقیقاً بزرگترین طرفدار آن نیستیم تسلا سایبرتراک. جدا از اینکه یک هیولا 7000 پوندی است که ظاهراً بدون مناطق مچاله طراحی شده است، تنه آن طعم انگشتان دست دارد، درهای آن می تواند پای شما را باز کند و به سادگی آن را از طریق کارواش ببرید می تواند کامیون 100000 دلاری شما را آجر کند. از آنجایی که افراد بیشتری به Cybertrucks دست پیدا می کنند، ما همچنین نگاه های بیشتری از پشت صحنه در مورد نحوه ساخت این کامیون ها و نگاهی به برخی از مشکلات آنها دریافت می کنیم.

    در جنبه ساده تر، حدود یک ماه پیش، ما تور Autoline را از تخریب Cybertruck توسط شرکتی به نام Caresoft دریافت کردیم. این دقیقاً آزاردهنده نیست، اما اگر به دنبال توضیح خوبی در مورد نحوه چیدمان Cybertruck هستید، مکانی عالی برای شروع است.

    اولین انفجار سایبرتراک در جهان – Steer-by-Wire، 48V، باتری و Gigacastings

    اخیراً، Hoovie's Garage یک Cybertruck کاملاً جدید را نزد مکانیک برد و متوجه شد که نه تنها در قسمتی از خط مایع شیشه شوی نشتی وجود دارد، بلکه در حال پاشیدن به قسمت زیرین خرطومی است که ایده آل به نظر نمی رسد. . مخصوصاً اگر آب باران را هم وارد کند. همچنین، زبانه‌های پلاستیکی که باید برای تغییر فیلتر هوای کابین استفاده کنید، مثل 30 سالگی جدا شده‌اند.

    پاره شدن تسلا سایبرتراک من باعث شد مکانیکم بخواهد بازنشسته شود!!! و ما چیزی شکسته پیدا کردیم؟

    i1Tesla همچنین اخیراً Cybertruck خود را جدا کرد تا آن را برای بسته بندی آماده کند و با چند مشکل روبرو شد که قبلاً هرگز ندیده بودیم. برای مثال، هنگام قرار دادن کامیون در بالاترین حالت تعلیق، چرخ‌ها آنقدر به داخل چاه چرخ‌ها کشیده می‌شوند که کف مشمع کف اتاق را که روی آن پارک شده بود، کمان می‌کند. همچنین صدای کمپرسور هوا به صدا درآمد واقعا با صدای بلند، تقریباً مثل اینکه به درستی نصب نشده باشد. همچنین می‌توانید بر خلاف ویدیوی Autoline که قبلاً انجام شده بود، تخریب را در حال انجام مشاهده کنید.

    CyberTruck را کاملاً جدا کنید – همه چیز باید از بین برود

    در نهایت، یکی از قدیمی‌ترین ویدیوهایی که ممکن است بخواهید ببینید، از T Sportline است که یکی از 10 سایبرتراک اول تسلا را دریافت کرد. مانند سایر شرکت‌هایی که وسایل نقلیه جدید را برای بازار پس از فروش نابود می‌کنند، آنها علاقه خاصی به کشف کردن نه تنها اطمینان از تناسب محصولاتشان دارند، بلکه در درک کامل اینکه چگونه همه چیز از هم می‌پاشد و امیدوارم دوباره به هم برسند، دارند.

    تشریح یک کامیون سایبر تسلا! زیر بدنه و چرخ‌ها بازرسی شاسی و عبور، نگاه اول

    آنها کاملاً شبیه تماشای یک ویدیوی دیگر با عنوان «همه 359 چیز اشتباه با کامیون سایبرتراک من بعد از 100 مایل» نیستند، اما هنوز هم نگاه جالبی در پشت پرده نه تنها به نحوه اتصال آنها به یکدیگر بلکه مشکلات احتمالی نیز دارند. صاحبان ممکن است مواجه شوند. به عنوان مثال، اگر بخواهید تایرهای بزرگتری اضافه کنید، مطمئن نیستیم که چقدر فضا وجود دارد. ما نمی‌توانیم تصور کنیم که بسیاری از مالکان خارج از یوتیوب واقعاً خارج از جاده‌ای جدی انجام دهند، اما هنوز هم باید در نظر گرفت. و این قبل از اینکه حتی با تمام مشکلات نرم افزاری و الکترونیکی که مالکان دائماً با آن مواجه می شوند مواجه شوید.

  • مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که تبلیغات خودروی MVM X 55 PRO جمع آوری شود و از فروش و پیش فروش این خودرو هم جلوگیری می شود. The post فروش و پیش فروش این محصول مدیران خودرو متوقف شد! appeared first on شهر بورس – اخبار بورس، – مدیرکل استاندارد استان کرمان گفت: خواسته شده که …
    منبع خبر: شهر بورس
    دسته بندی خبر: اقتصادی

    منبع

  • شناسه VW 2025.  Buzz در سه تریم، ترکیب‌های رنگی زیاد در دسترس خواهد بود

    شناسه VW 2025. Buzz در سه تریم، ترکیب‌های رنگی زیاد در دسترس خواهد بود

    فولکس واگن ID با الهام از سبک قدیمی. Buzz در ماه های آینده به عنوان مدل 2025 به نمایشگاه ها می رسد و جزئیات مربوط به ون برقی در حال آشکار شدن است. این برند اعلام کرده است که جدیدترین خودروی برقی آن در سه تیپ عرضه خواهد شد که یکی از آنها تنها در زمان عرضه در دسترس است.

    در حالی که شناسه. Buzz در حال حاضر در سراسر اروپا در دسترس است، نسخه ای که برای سال 2025 ارائه می کنیم، یک مدل شاسی بلند است که در ژوئن 2023 رونمایی شد. این باتری از یک بسته باتری لیتیوم یونی 91 کیلووات ساعتی استفاده می کند و به صورت استاندارد با یک باتری عرضه می شود. تک موتور الکتریکی که چرخ های عقب را با قدرت 282 اسب بخار می زند. سیستم چهار چرخ متحرک اختیاری 4Motion فولکس واگن یک موتور دوم اضافه می کند و قدرت را به 335 اسب بخار افزایش می دهد.

    خریداران رنگ ها و ترکیب های رنگی زیادی برای انتخاب خواهند داشت. اگر یک ون تک رنگ می‌خواهید، نقره‌ای مترو، سفید آب نباتی و مروارید سیاه عمیق تنها انتخاب‌های شما هستند. وقتی گزینه های دو رنگ را اضافه می کنید، پالت گسترده تر (و جالب تر!) می شود. یک تاپ سفید آب نباتی را انتخاب کنید و می توانید قسمت پایین را با رنگ های نارنجی پرانرژی، زرد پوملو، زغالی آبی، سبز ماهی، نقره ای مترو، آبی کابانا یا خاکستری ایندیوم سفارش دهید. بسیاری از این ترکیبات به ون اصلی احترام می گذارند. از طرف دیگر، می‌توانید قسمت بالایی نقره‌ای مترو و پایینی قرمز گیلاسی را انتخاب کنید.

    در داخل، سه ترکیب خاص برای بازار آمریکا موجود است: Moonlight، Dune و Copper. هر سبک مجموعه ای از رنگ های از پیش انتخاب شده، تودوزی و لوله کشی را ترکیب می کند. با این حال، هنگامی که Buzz وارد نمایشگاه شود، چرم تنها روکش موجود خواهد بود.

    در زمان عرضه، این محدوده شامل سه سطح تریم به ترتیب Pro S، Pro S Plus و 1st Edition خواهد بود.

    Pro S که فقط چرخ‌محرک عقب است، به‌صورت استاندارد با چرخ‌های 20 اینچی، درب کشویی برقی در هر طرف، صندلی نیمکتی ردیف دوم، شارژر دستگاه بی‌سیم، نورپردازی 30 رنگ محیطی، 5.3 اینچی عرضه می‌شود. دسته ابزار دیجیتال و صفحه نمایش لمسی 12.9 اینچی برای سیستم اطلاعات سرگرمی. مجموعه کمک های رانندگی فولکس واگن IQ.Drive و همچنین Park Assist Plus با عملکرد حافظه به صورت استاندارد ارائه می شوند.

    در مرحله بعد، Pro S Plus با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می شود. صندلی‌های نیمکتی ردیف دوم که به‌صورت استاندارد در هنگام انتخاب چرخ‌محرک عقب توسط خریداران عرضه می‌شود، می‌توانند به‌صورت اختیاری با صندلی‌های کاپیتانی فردی جایگزین شوند، اگرچه ظرفیت صندلی‌ها در نتیجه از هفت به شش کاهش می‌یابد، در حالی که طرح شش نفره تنها پیکربندی موجود با تمام صندلی‌ها است. چرخ محرک تریم میان رده همچنین دارای سیستم صوتی هارمن کاردون با 9 بلندگو و 700 وات و نمایشگر هدآپ است. لیست گزینه ها با سقف شیشه ای پانورامیک الکتروکرومیک و یک اتصال تریلر تاشو افزایش می یابد.

    همانطور که از نام آن پیداست، نسخه اول فقط در زمان عرضه به فروش می رسد، هرچند هنوز هیچ صحبتی در مورد مدت زمان عرضه آن وجود ندارد. انواع دیفرانسیل عقب دارای یک نیمکت ردیف دوم هستند، در حالی که نسخه های چهار چرخ متحرک با صندلی های کاپیتان ردیف دوم عرضه می شوند. این تریم فقط دو رنگ است و دارای چرخ‌های 20 اینچی خاص، میله‌های متقاطع برای ریل‌های سقف، نمادهای بیرونی خاص، سقف شیشه‌ای فوق‌الذکر، فضای داخلی Dune و آنچه خودروساز از آن به عنوان “کف الهام گرفته از میراث” یاد می‌کند، دارد. تشک.” فولکس واگن خاطرنشان می کند که خریداران نسخه اول “هدایای منحصر به فرد” نیز دریافت خواهند کرد.

    قیمت و مشخصات فنی کامل شامل برد رانندگی و ظرفیت یدک کشی نزدیک به شناسه اعلام خواهد شد. تاریخ فروش Buzz.

  • سوبارو تا سال 2026 برای سه خودروی برقی جدید به تویوتا تکیه خواهد کرد

    سوبارو تا سال 2026 برای سه خودروی برقی جدید به تویوتا تکیه خواهد کرد

    سوبارو و تویوتا مدت‌هاست که روی توسعه خودرو با هم کار کرده‌اند و یکی از مدیران شرکت اول اخیرا تایید کرده است که این دو همکاری خود را عمیق‌تر خواهند کرد. اوایل امروز، آتسوشی اوساکی، مدیرعامل سوبارو به خبرنگاران گفت که خودروسازش با تویوتا همکاری خواهد کرد تا طی دو سال آینده سه کراس اوور الکتریکی جدید تولید کند.

    در حال حاضر، پیش‌بینی اینکه اوضاع از اینجا با خودروهای برقی چگونه پیش خواهد رفت، بسیار دشوار است. خطر بزرگی برای ما وجود دارد که به تنهایی در این زمینه پیش برویم. اوساکی خاطرنشان کرد: ما با تویوتا مذاکراتی انجام داده‌ایم و توافق کرده‌ایم که بهتر است از طریق توسعه مشترک خطرات را کاهش دهیم.

    تویوتا به طور قابل توجهی بزرگتر از سوبارو است و 20 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد، بنابراین تعجب آور نیست که ببینیم این شرکت کوچکتر به همتای با سابقه خود تکیه کرده است. اگرچه سوبارو طرفداران زیادی دارد، توسعه خودروهای الکتریکی جدید نیازمند سرمایه گذاری و زمان قابل توجهی است، دو چالشی که سوبارو می خواهد آن را کاهش دهد.

    این شرکت همچنین قصد دارد تولید Forester را در تأسیسات خود در ایندیانا افزایش دهد و انواع هیبریدی را به فهرست اضافه کند و ردپای تولیدی تویوتا در ایالات متحده به خودروهای برقی سوبارو کمک می کند تا واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی فدرال شوند. سوبارو نیز در اینجا وسایل نقلیه می‌سازد، اما رویکرد انتظار و نگاه شرکت و کمک تویوتا به آن فرصت می‌دهد تا درباره نحوه و مکان سرمایه‌گذاری در قابلیت‌های تولید خود تصمیم‌گیری کند.

    اگرچه سوبارو به افزایش عرضه‌های خودروهای الکتریکی خود ادامه می‌دهد، اما اوساکی گفت که سوبارو از بنزین دست نمی‌کشد. «در حالی که ما به سمت خودروهای الکتریکی حرکت می کنیم، فروش محصولات احتراق داخلی را در همان زمان مهم می دانیم. بنابراین، ما در حال حاضر برنامه هایی برای گسترش خط تولید محصولات هیبریدی خود داریم.” انتظار می رود این حرکت علاوه بر Forester جدید، شامل یک سیستم هیبریدی نسل بعدی برای Crosstrek نیز باشد.

    مدیرعامل سوبارو همچنین عملکرد قوی سال مالی این شرکت را تشریح کرد. این خودروساز شاهد درآمد خالص سالانه تقریباً دو برابر شده و به بیش از 2.5 میلیارد دلار رسیده است. فروش Forester به طور قابل توجهی افزایش یافت و 48456 دستگاه در سه ماهه اول سال جابجا شد.

  • کانسپت جگوار EV امسال در ایالات متحده معرفی می شود

    سه سال از زمانی که JLR برنامه‌ای رادیکال برای تبدیل جگوار به یک برند فوق‌العاده لوکس که منحصراً خودروهای برقی می‌فروشد، اعلام کرد، می‌گذرد. این خودروساز از آن زمان تاکنون جزئیات بسیار کمی از این طرح را فاش کرده است، اما آدریان ماردل، مدیر عامل شرکت، اکنون تایید کرده است که اولین کانسپت برای اواخر امسال در رویدادی در ایالات متحده برنامه ریزی شده است.

    Automotive News گزارش داد که Mardell هنگام صحبت با خبرنگاران در رویدادی در اواخر هفته گذشته به این مفهوم اشاره کرد (اشتراک لازم است). او همچنین فاش کرد که اولین مدل تولیدی آن در سال 2025 خواهد بود.

    بر اساس این طرح که در ابتدا تحت عنوان تیری بولور، مدل قبلی ماردل تدوین شد، جگوار تمام مدل‌های فعلی از جمله I-Pace الکتریکی را کنار گذاشته و آنها را با سه خودروی الکتریکی جایگزین خواهد کرد که قیمت‌های بالاتری نسبت به هزینه‌های جگوار در گذشته داشته‌اند. .

    JLR سال گذشته اعلام کرد که اولین خودروی الکتریکی یک تور بزرگ چهار در خواهد بود که قیمت آن از 100000 پوند انگلیس (تقریباً 125000 دلار) خواهد بود. این خودرو نسبت به هر خودروی جاده ای قبلی جگوار قدرت بیشتری ارائه می دهد و بر اساس چرخه تست WLTP که در خارج از کشور استفاده می شود، بردی معادل 430 مایل خواهد داشت. وقتی در چرخه EPA سخت‌گیرانه‌تر اندازه‌گیری می‌شود، برد همچنان باید به بیش از 300 مایل برسد.

    آدریان ماردل

    آدریان ماردل

    GT بر اساس یک پلتفرم EV ساخته شده به نام JEA (معماری برقی جگوار) خواهد بود و احتمالاً دارای یک اتصال دهنده NACS در وسایل نقلیه تحویلی به آمریکای شمالی خواهد بود.

    ماردل گفت که یک پلت فرم سفارشی برای جدا کردن خودروهای جگوار از لندرور مهم است. اگرچه تولید همچنان در همان کارخانه ها انجام خواهد شد. GT در کارخانه JLR در Solihull انگلستان، جایی که رنج روور، رنج روور اسپرت و رنج روور ولار و همچنین جگوار F-Pace در آن ساخته می شود، ساخته خواهد شد.

    در حالی که GT احتمالاً خودروهای برقی کوپه مانندی مانند پورشه تایکان و لوتوس Emeya آینده را هدف قرار خواهد داد، اتوکار سال گذشته گزارش داد که جگوار همچنین یک سدان بزرگ جایگزین XJ را به عنوان یکی از خودروهای برقی آینده خود عرضه خواهد کرد. طبق گزارش ها، سومین خودروی الکتریکی یک شاسی بلند متوسط ​​خواهد بود که بنتلی بنتایگا و رنج روور الکتریک JLR را هدف قرار خواهد داد.