ام وی ام، لیست انواع خودروهای ام وی ام خودرو | mvmblog

·

امکانات رفاهی MVM x55 شامل ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم تهویه دیجیتال به همراه تهویه عقب، صندلی 4 حالته برقی راننده و 4 حالته دستی سرنشین جلو، صندلی تاشو دو تکه عقب به همراه کنسول تاشو برای صندلی عقب است. همچنین شاسی‌بلند چینی بورگوارد BX5 دارای سیستم‌های هشدار دهنده سنسور فاصله جلو و عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر مجله خبری خودرو ام وی ام است. سیستم‌های کمکی راننده خودرو فیدلیتی شامل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری و دو حالت رانندگی اکو و اسپرت می‌شود. مدیران خودرو که مونتاژ آن ها را برعهده دارد، تیگو هفت را 993 میلیون و X55 پرو را نزدیک یک میلیارد و 125 میلیون می فروشد، اما در بازار آزاد تقریبا 30 درصد به قیمتشان اضافه می شود …

  • امروزه خودروهای شاسی بلند چینی بسیاری در بازار ایران موجودند که در این مطلب به معرفی و بررسی اجمالی تمامی خودروها از این دسته که در بازه قیمتی 750 میلیون تا 2 میلیارد هستند می‌پردازیم.
  • کیفیت ساخت بالا، ایمنی مناسب و داشتن استانداردهای اروپا از مشخصه‌های اصلی این خودرو شاسی‌بلند چینی به شمار می‌آید؛ اما اولین نکته‌ای که توجه شما را به خود جلب می‌کند طراحی کوپه این خودرو است که جذابیت خاصی به آن می‌بخشد.
  • لیست قیمت جدید محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو ویژه دی ماه 1401 اعلام شد.
کلیه محصولات ارائه شده توسط این مجموعه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد. فعالیت این مجموعه از سال 92 شروع و با استفاده از افراد مجرب و با سابقه توانسته قدم های محکمی در زمینه های مختلف اعم از ابزار ، تجهیزات تعمیرگاهی و عیب یابی بردارد. عرصه ابزار آلات تخصصی مکانیکی و گاراژی گذاشتیم و سعی در ارائه بهترین و با کیفیت محصولات به مشتریان هستیم. دیاگ لانچ عیب یاب بلوتوثی خودرودیاگ لانچ سری ایزی دیاگ قابلیت انجام کلیه عملیات خواندن ، پاک کردن خطا ، عیب یابی ، کالیبراسیون ، تنظیم پارامتر ها و… گروه خودروبانک با شعار دسترسی به بهترین انتخاب تلاش دارد از طریق این وب سایت به هموطنان عزیز کمک کند تا انتخابی آگاهانه داشته باشند. این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود.

انواع مدل های MVM

ام وی ام 530 در سال 2006 و با 3 موتور مختلف 1.5 لیتری، 1.8 لیتری و 2 لیتری راه اندازی شد و با دو جعبه دنده 5 سرعته دستی و 4 سرعته اتوماتیک در دسترس مشتریان قرار گرفت. حجیم ترین پیشرانه این خودرو، یعنی موتور 4 سیلندر 2 لیتری با مکش طبیعی هوا به داخل سیلندرها وارد کشورمان شد. X55 پرو از موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه و حجم موتور 1500 سی سی بهره می برد که 156 اسب بخار قدرت دارد. گیربکس این خودرو 9 سرعته CVT می باشد و باک بنزین آن 55 لیتر گنجایش ذخیره دارد. در سالیان اخیر، بیشتر فعالیت های MVM در زمینه مونتاژ، فروش و خدمات پس از فروش محصولات خود بوده و کمتر در اندیشه واردات آن بوده است. مالکیت این کمپانی بزرگ که قسمت زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است به صورت مشترک برای کرمان موتور و چری چین می باشد.

امکانات رفاهی این خودرو نیز سیستم تهویه دیجیتال، صندلی‌های 4 حالته دستی برای راننده و سرنشین جلو است. پیشرانه این خودرو یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری با 156 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور است که این خودرو را در زمان بسیار قابل قبول 9.2 ثانیه برای یک خودروی 1600 کیلوگرمی به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رساند. گیربکس این خودرو نیز یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است که دارای تنظیمات اسپرت نیز هست. از سیستم‌های کمکی راننده ام وی ام x55 می‌توان به داشتن کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و سرازیری، کنترل کشش و پایداری و حالت رانندگی دوگانه اکو و اسپرت اشاره کرد.

http://architecture-competitions.ir

امکانات ایمنی کابین تیگو 7 شش ایربگ شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ‌های پرده‌ای و ایربگ‌های جانبی جلو می‌باشد. مصرف سوخت تیگو 7 به صورت متوسط 6.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است که با توجه به ظرفیت 57 لیتری باک برد این خودرو با هر باک پر حدود 850 کیلومتر است. این خودرو در طول ارائه‌اش در ایران 2 بار در سال‌های 95 و 97 به‌روزرسانی شد که در سال 95 شامل تغییرات ظاهری و تجهیزات داخلی و در سال 97 تنها شامل تغییرات تجهیزات داخلی بود. سیستم دو دیفرانسیل این خودرو دارای 3 حالت Auto، 2H و Lock است که با توجه به شرایط و تغییر آن می‌توانید به عنوان مثال، در حالت Lock آن زمانی که در خارج از جاده گیر کرده‌اید، به سادگی خودرو را از درون چاله خارج کنید. طراحی لاماری ایما از زبان طراحی جدید خودروسازان چینی برای ماشین‌های جدید خود که شامل استفاده از چراغ‌های جاو باریک، استفاده از زاویه‌های خشن و جلوپنجره بزرگ است پیروی می‌کند که اولین بار توسط Jeep انجام شد.

مشکلات ثبت نام در سایت مدیران خودرو