فروش وانت بار وفاداری به برند فورد و شورلت

·

فورد F-150 Rattler 2023

مهم ترین خودروها در نمایشگاه خودرو نیویورک 2022

وفاداری به برند صنعت بازنگشته است. لیبی گفت: بخشی از آن این است که موجودی انبار به جایی که قبلا بود نزدیک نیست.

به طور کلی، وفاداری برای همه برندها دارد کاهش یافته است در چند سال گذشته، از 56.6 درصد در سال 2020 به 50.6 درصد در سال 2023. تام لیبی، معاون مدیر راه حل های وفاداری و تحلیل صنعت در S&P Global Mobility، می گوید تقصیر افت را می توان متوجه موجودی خودرو دانست. موجودی ها به دلیل محدودیت‌های ناشی از آن تنگ شده‌اند کمبود تراشه و زنجیره تامین مشکلات، بنابراین مردم قادر به پیدا کردن وسیله نقلیه مناسب نیستند. و اگر برندی که می خواهند از آن بخرند آن چیزی را که می خواهند نداشته باشد، به احتمال زیاد آن را در جای دیگری پیدا خواهند کرد.

برای کسانی که نمی‌دانند، وفاداری به برند اندازه‌گیری این است که هر چند وقت یک‌بار مشتری به همان برندی که قبلاً از آن خریده بازمی‌گردد تا وسیله نقلیه دیگری تهیه کند. این شامل خرید یک نسخه جدیدتر از همان وسیله نقلیه است، یا اضافه شدن وسیله نقلیه دیگری از آن برند. وفاداری کلی به برند فورد در سال 2022 نزدیک به 60 درصد (58.6 درصد) بود. وقتی کامیون های سری F را بیرون می آورید، 9.1 درصد به 49.5 درصد کاهش می یابد. Chevy وضعیت خیلی بهتری نداشت. وفاداری به برند آن در سال 2022 به 56.3 درصد رسید. حذف کنید سیلورادو خارج از معادله، و وفاداری به برند 8.4 درصد کاهش می یابد.

شورولت سیلورادو 2023
تصویر: شورلت

شورولت سیلورادو 2023

برای سال منتهی به فوریه، فورد سری F یک جریان خالص خروجی داشت – به عبارت دیگر، فرار منهای فتوحات – به برند شورولت که تنها 5914 خانوار دارد. در همین مدت، 2315 خانوار بیشتر از سری F به رام مهاجرت کردند تا بالعکس. در همین حال، سیلورادو ورودی خالص 1915 خانوار از برند فورد داشت. سیلورادو همچنین 688 مالک قبلی Ram را به دست آورد.

فورد F-150 Rattler 2023
تصویر: آب کم عمق

تولید کنندگان آمریکایی فروش یک تن از کامیون ها بین آب کم عمق، شورت، و جی ام سی، خودروسازان فروخته شدند بیش از 1.4 میلیون کامیون در سال 2022. و بسیاری از این خریداران بسیار وفادار هستند. این وفاداری شامل خودروسازان نیز می شود. وقتی صحبت از کامیون ها می شود، فورد و شورت بدانند دارند چه می کنند و آنها می دانند پایگاه خریدار آنها اما وقتی این کامیون ها را از تصویر خارج می کنید، آن وفاداری به برند کمی متفاوت به نظر می رسد، به عنوان داده از S&P Global Mobility نشان می دهد.