آخرین خبر معایب ام وی ام x۲۲ ؛ چرا x۲۲ نخریم؟ | mvmblog

·

گیربکس این خودرو نیز پر سر و صدا است و صدای زوزه آن در دنده‌های ۲، ۳ و ۴ آزار دهنده است. پیش از گرانی ها و تشدید شرایط تحریم این خودرو به عنوان خودروی اقتصادی و مقرون به صرفه به شمار می رفت. حال با کاهش قطعه و مشکلات واردات خودرو، افزایش قیمت خودروهای خارجی بیش از خودروهای داخلی نمود پیدا کرده است و اقبال مردم برای خرید آن ها کمتر شده است. از زمانی که ایران‌خودرو آن را مونتاژ و تولید می‌کند، زیر تیغ جراحی طراحان نرفته و کماکان ظاهر سابق خود را یدک می‌کشد.

  • پیدا کردن قطعات مورد نیاز برای این خودرو کار آسانی نبود و به‌علاوه بسیاری از تعمیرکاران با نحوه تعمیر ام وی ام 315 آشنایی کاملی ندارند و تنها تعمیرکاران تخصصی این خودرو در نمایندگی‌ها مستقر هستند.
  • گیربکس این خودرو را شاید بتوان یکی از پر سروصدا ترین گیربکس‌ها در این رده قیمتی معرفی کرد.
  • معایب ام وی ام 110 موضوع این مقاله از همراه مکانیک است که در این مقاله معایب ام وی ام 110 جدید و همچنین نظرات کاربران در مورد ام وی ام 110 را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
  • البته سایر رقبای X22 هم از نظر قدرت و گیربکس شرایط چندان ایده‌آلی ندارند و همگی بخصوص در مدلهای اتوماتیک از شتاب و کشش بسیار معمولی برخوردارند اما با این حال نماینده MVM حتی از همین رقبای متوسط هم ضعیف‌تر ظاهر شده است.

اما با این وجود موتوری که در زیر کاپوت ام وی ام 315 قرار دارد دارای قدرت کافی نیست. این موتور در هنگام بالا رفتن از سربالایی‌ها و هم‌چنین شتاب‌گیری‌ها توانایی لازم را ندارد و قادر نیست عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. استفاده از این موتور 1.5 لیتری برای یک خودروی اقتصادی دور از انتظار نبود، و قطعاً این موتور تاثیر بسیاری بر روی میزان شتاب و کشش خواهد داشت. همان‌گونه که گفتیمام وی ام 110در ابتدا کپی کاملی از ماتیز بود که هیچ تلاشی هم برای متفاوت جلوه کردن آن نشده بود.

خودرو 206

در نسخه‌های قبل از فیس لیفت، طرح داشبورد ام وی ام 315 قدیمی بود، اما شرکت چری و مدیران خودرو در نسخه فیس لیفت، داشبورد کاملا جدیدی را برای آن در نظرگرفته‌اند که طرح زیباتری دارد. هرچند مواد اولیه و متریال داخلی این خودرو دارای کیفیت پایینی بوده و جنس داشبورد و رو دری‌ها پلاستیک خشک و بی‌کیفیت است که نسبت به قیمت آن، یک نقطه ضعف محسوب می‌شود. این خودرو در شرکت چری با تریم داخلی دو رنگ تولید می‌شود، اما شرکت مدیران خودرو فقط تریم داخلی مشکی که کمی خسته‌کننده به نظر می‌رسد را به بازار عرضه می‌کند.

اکسل عقب ۱۱۰

اگر مایل به شناخت بیشتر کاستی‌های ام وی ام 315 هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که در این مطلب آخرین نسخه این خودرو موسوم به ام وی ام 315 پلاس مورد بررسی قرار گرفته است. به طور کل طراحی بدنه ام وی ام ۵۵۰ به ویژه با تغییرات صورت گرفته در نمای روبرو و قسمت پشت، از آن حالت ساده در مدل ۵۳۰ بسیار فاصله گرفته و در حال حاضر می‌تواند رقیب مناسبی برای تولیدات داخلی همچون پارس تندر، پژو پارس اتوماتیک و دنا پلاس باشد. یکی از مشکلات خدمات پس از فروش mvm x22 به بحث کم‌یاب بودن قطعات آن برمی‌گردد. همچنین در برخی از موارد قطعات مورد نظر با قیمت‌های بالا در بازار وجود دارند که هزینه نگهداری از خودرو را بسیار بالا می‌برد. ایرادات این محصول چینی در چندین بخش فنی، ظاهری و سایر مشخصات تقسیم‌بندی می‌شود که ما در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم.

یکی دیگر از معایب mvm 315 پس از عدم بروزرسانی ترمزهای کاسه‌ای عقب، پیشرانه نه چندان قدرتمند این خودرو است که از نسل اول همراه ام وی ام 315 بوده است. ترمزهای کاسه‌ای عقب از نسل اول ام وی ام 315 تاکنون همراه این خودرو بوده‌اند و با وجود تغییر نسل و عرضه نسخه فیس‌لیفت، وضعیت آن‌ها تغییری نکرده است. استفاده از ترمزهای کاسه‌ای برای چرخ‌های عقب ام وی ام 315 پلاس سبب شده تا مجله خبری خودرو ام وی ام این خودرو همچنان از نظر ایمنی در شرایط متوسطی قرار گیرد، حال آن‌که مدیران خودرو این محصول را با پسوند پلاس و به عنوان محصول جدید روانه بازار کرده است. حالت ساده اما دلنشین کنسول میانی به همراه کلیدهای سیستم تهویه نمای قابل قبول را از داشبورد به نمایش گذاشته است. غربیلک فرمان و پنل کیلومتر شمار نیز طراحی متقاعدکننده داشته و می‌توان آنها را نسبتاً زیبا قلمداد کرد.

http://architecture-competitions.ir