آخرین خبر معایب ام وی ام x۲۲ ؛ چرا x۲۲ نخریم؟ | mvmblog

·

از سویی قیمت این خودرو با توجه به شرایط فعلی بازار با افزایش چشمگیری همراه بوده و اکنون به جای خرید آن می‌توان خودروهای به‌روز‌تری را خریداری کرد. خودروهایی نظیر رنو ساندرو و برلیانس H320 به عنوان رقیب‌های اصلی ام وی ام 315 شناخته می‌شوند. همچنین مشتریان می‌توانند با قیمت پرداختی برای این خودرو، دنا پلاس را انتخاب کنند. خودرو MVM 315 جزو قدیمی‌ترین محصولات در حال تولید شرکت خودروسازی مدیران‌ خودرو است.

  • در حال حاضر لوازم یدکی محصولات مدیران خودرو نظیر ام وی ام X22 با بهترین در فروشگاه اینترنتی ماشین نو قابل خریداری است.
  • در این مطلب قصد داریم به بررسی معایب و مزایای جدیدترین مدل این خودرو نسبت به رقبا بپردازیم و امیدواریم مطالعه آن شما را در تصمیم گیری یاری کند.
  • فرمان هیدرولیک این خودرو به دلیل وزن سبک آن و پمپ هیدرولیک قوی قابل مقایسه با هیدرولیک های دیگر خودروها به خصوص خودروهای تولید داخل نیست و بسیار نرم است و در رانندگی شهری بسیار به کمک راننده می آید.
  • صندلی های عقب این خودرو قابلیت تاشدن را دارد از فضای عقب می توان به عنوان فضای بار استفاده نمود.
  • بازار دست دوم بد خودروهای چینی یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر تمام انواع خودروهای چینی می شود و افت قیمت این خودروها نیز نسبت به خودروهای داخلی بیشتر است.
  • مالکان ام وی ام 315 ادعا می‌کنند صدای تولید شده توسط گیربکس در دنده‌های 2، 3 و 4 احساس آزار دهنده‌ای را به سرنشینان منتقل می‌کند.

این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود. به اعتقاد اکثر رانندگان، معمولا بعد از مدتی قطعات داخل کابین خودرو فرسوده شده و نیاز به تعمیر یا تعویض خواهند داشت. بنابراین در اینجا نیز باز به هزینه‌های نگهداری خودرو افزوده خواهد شد که پیش‌تر نیز به یکی دو مورد اشاره کردیم.

معایب ام وی ام ۱۱۰ سه سیلندر

وظیفه انتقال قدرت در ام وی ام X22 بر عهده جعبه دنده های 5 سرعته دستی و یا 4 سرعته اتوماتیک نهاده شده است. جعبه دنده 5 سرعته دستی که وضعیتش مشخص است و ایراد خاصی به آن وارد نیست اما جعبه دنده اتوماتیک این خودرو سراسر عیب و ایراد است. اولین موردی که راننده را بسیار ناراضی خواهد کرد عدم وجود سیستم تیپ ترونیک یا تعویض دنده دستی است چرا که خودروهای ارزان تر نظیر اچ سی کراس هم از این سیستم بهره مند هستند.

دسته بندی

کیفیت ساخت نه چندان مطلوب، یکی از معایب mvm 315 در طول دوران بوده است. البته نباید از یاد برد که مدیران خودرو تلاش بسیاری برای بهبود کیفیت این خودرو در نسل دوم انجام داده و اکنون بسیاری از ایرادات نسل اول برطرف شده‌اند، با این حال همچنان ام وی ام 315 پلاس آن کیفیتی که مد نظر مشتری است را به وی ارائه نمی‌دهد. به طور کلی میتوان گفت ام‌وی‌ام X22 بر خلاف ظاهر جوان پسندانه‌ای که دارد برای رانندگی اسپرت ساخته نشده. هرچند در سایر پارامترها مثل ترمز و کیفیت سواری اوضاع راضی کننده است.

بینگ جدید مایکروسافت معرفی شد؛ از قابلیت های جدید تا نحوه استفاده از رقیب گوگل و چت GPT

اصلی‌ترین رقیب این خودرو پژو 206 تیپ 5 بوده است اما مدیران خودرو کوشید با مجهز کردن محصول خود، سطح فنی ام وی ام 315 را در نسل دوم ارتقا دهد. به همین دلیل می‌توان گفت که اکنون رقیب اصلی ام وی ام 315، پژو 207 جدید ایران خودرو محسوب می‌شود. در کنار پژوهای مجله خبری خودرو ام وی ام ایران خودرو، کوییک و تیبا 2 سایپا نیز به عنوان رقبای ام وی ام 315 مطرح هستند و در بازه کوتاهی نیز برلیانس H220‌ به عنوان رقیب این خودرو ایفای نقش کرد. رنو ساندرو استپ‌وی، برلیانس C3 و جک S3 را می‌توان از جمله رقبای ام‌وی‌ام X22 در بازار دانست.

http://architecture-competitions.ir