آخرین خبر معایب ام وی ام x۲۲ ؛ چرا x۲۲ نخریم؟ | mvmblog

·

اما لاستیک های آن که سایز ۱۵۵ هستند بسیار کوچک به نظر می رسند که با تعویض آنها با نمونه ۱۷۵ چسبندگی بهتر و سواری نرم تری را به دست خواهید آورد و عملکرد کولر و بخاری نیز خوب بوده و هرچند همانند ماتیز نیست ولی از پراید بسیار بهتر است. اما نکته دیگر که بسیار مهم است خدمات پس از فروش است که بسیار ضعیف و تقریباً مشتریان آن ناراضی به نظر می رسند. همچنین در سال های اخیر کیفیت قطعات و مونتاژ پایین آمده و نمی توان انتظار کم استهلاک بودن از MVM را داشت.

  • طبق شواهد موجود X22 در هیچ یک از تست های بین الملی مانند C-NCAP شرکت نکرده است و مشخص نیست که این خودرو تا چه حد می تواند از سرنشنیان در مقابل خطرات موجود حفاظت نماید.پس نبود ایمنی کافی یکی از عیوب اساسی ام وی ام X22 محسوب خواهد شد.
  • با وجود این قدرت و گشتاور شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 15 ثانیه رخ می‌دهد و حداکثر سرعت 160 کیلومتر بر ساعت را به ارمغان خواهد آورد.
  • ضریب ایمنی این خودرو گرچه نسبت به مدل قبلی خود بهتر شده ولی همچنان در دسته‌ی خودروهای ایمن قرار نمی‌گیرد.
  • اما MVM با موتوری قوی تر از ماتیز قاعدتاً باید شتاب بالاتر هم داشته باشد.
  • با وجودی که این خودرو یک نسخه بروزرسانی شده است و پسوند پلاس را یدک می‌کشد، بسیاری از کاستی‌های نسخه اصلی در آن مورد بازبینی و بروزرسانی قرار نگرفته‌اند.

حال نوبتی هم که باشد، نوبت ورود به جزئیات و بررسی معایب و ایرادهای این خودرو است. مانند همیشه که تاکید کرده‌ایم، موارد مطرح شده در مقاله‌های خرید و فروش وب سایت زوم فور کار صرفاً نظر کارشناسی بوده و هیچ قصد و غرضی در تبلیغ مثبت یا منفی یک خودرو وجود ندارد. رسالت اصلی ما آگاه کردن مردم و افزایش دانش عمومی جامعه در مورد خودروها و در عین حال، کمک به کسانی است که در مورد خرید یا نخریدن برخی مدل‌ها دو دل هستند. لطفاً با زوم فور کار در ادامه مطلب همراه باشید تا شما را با مهم‌ترین معایب و همچنین دلایل نخریدن این خودرو آشنا کنیم. این خودرو با داشتن ابعادی برابر با ۴۱۸۸ میلی متر طول، ۱۶۸۶ میلی متر عرض، ۱۴۸۰ میلی متر ارتفاع و ۲۵۲۷ میلی متر فاصله بین دو محور یک هاچ بک جمع و جور محسوب می‌شود و وزن خالص آن برابر با ۱۲۱۰ کیلوگرم است.

خودرو | ام وی ام – چری

از سال 2001 که این ماشین در ایران شروع به تولید شدن کرد هیچ کس نگفته که 206 ماشین زشتی است. با اینکه 206 پانزده سال پیش طراحی شده ولی هیچ وقت رنگ کهنگی و پیر شدن را به خود نگرفته در حالی که تمام ماشینای دهه نودی و هم سن و سال او تا الان خسته کننده و حال بهم زن شده اند. در المان زيبايي حتي با وجود طراحي نامناسب خودرو از قسمت عقب، مي‌توانيم خودروي فوق را هم‌سطح يا حتي برتر از رقباي خود بدانيم. اما از نظر قدرت فني، ايمني و استانداردها و لذت رانندگي، کراس‌اوور محبوب چيني بازار ايران در برابر رقباي خود خودروي به مراتب ضعيف‌تري است. در بررسي ايمني و استانداردهاي هر خودرو، معمولا به تست مجموعه‌هاي معتبر استاندارد مانند يورو NCAP استناد مي‎‌شود.

ام وی ام 110 جدید ( MVM 110S )

امیدوارم مسئولین به جمله قبلی توجه داشته باشند چون با افزایش قیمت هاشون دیگر بازار طبق میل آنها انحصاری نیستش و باید به رقابت با چینی ها بپردازند و چیزی که روشنه اینه که در رقابت دیگر نمیشود هر کاری که دوست داشت انجام داد و به مشتری توجهی نکرد. می‌توان گفت که برلیانس ساده، شکیل و عامه‌پسندتر است، اما ام‌وی‌ام استایل اسپرت‌تر و خاص‌تری دارد. داخل کابین ام‌وی‌ام ۳۱۵ هم طراحی اسپرت دارد که با زوایا و انحناهای گوناگون ظاهری جذاب به کابین می‌بخشد، اما ازنظر آپشن مانند برلیانس H230 ساده مجله خبری خودرو ام وی ام است. H230 یک چینی خوش‌چهره است که البته جذابیت ام‌وی‌ام ۳۱۵ را ندارد، ولی خودروی زیبایی به‌ شمار می‌رود. ام‌وی‌ام ۳۱۵ ازنظر توانایی فنی خودروی چندان قدرتمندی نیست و در مقایسه با رقیبی مانند ۲۰۶ دارای عملکرد ضعیف‌تری است و شتاب آن را نیز نمی‌توان چندان مطلوب ارزیابی کرد. اما امروز بعد از گذشت حدودا 5 سال از عرضه این خودرو در بازار کشور، شاهد رشد چشمگیری قیمت آن هستیم که واقعا به میزان زیادی تغییر کرده است که در ادامه این گزارش به بررسی قیمت مدل های مختلف این خودرو پرداخته ایم.

عیب چهارم: موتور نه چندان قدرتمند

علاوه بر امکانات داخلی مناسب، MVM X22 از طراحی داخلی زیبایی هم بهره می‌برد. طراحی دو رنگ این خوردو در کنار صفحه نمایش 8 اینچی و پنل پشت فرمان دیجیتال از ویژگی‌هایی هستند که با نشستن در این خودرو به سرعت توجه شما را به خود جلب می‌کنند. از این لحاظ نیز رقبای X22 نظیر ساندرو استپ وی حرفی برای گفتن ندارند. از حق نگذریم داخل فضای ام وی ام X22 در کنار همه ی گفته‌ها، حالت اسپرت و جذابی دارد و می‌تواند با وجود مانیتور 8 اینچی اش میان داشبورد که به شما این امکان را میدهد به صفحه تلفن گوشی همراه خود متصل شوید و تصاویر روی آن را به نمایش بگذارید.

http://architecture-competitions.ir